شایعه شایعه : ایا Call of Duty 4 بر روی Steam عرضه میشود ؟!

  • Thread starter Thread starter QuinT
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

QuinT

کاربر سایت
امروز شایعه هایی مبنی بر عرضه شدن بازی COD 4 نسخه PC بر روی Steam در اینترنت منتشر شد .
دوستداران Steam عنوان کردند :
" ما خبر رسمی و موثقی از سوی Activision دریافت کرده ایم که این شایعه را به واقعیت تبدیل میکند "
احتمال ان زیاد هست که این بازی بر روی Steam عرضه شود زیرا اخیرا 2 بازی بر روی Steam عرضه شده است که خبر قرار گرفتن این بازی ها بر روی Steam مانند بازی COD 4 ابتدا به صورت شایعه بوده اما بعد و پس از مدتی به واقعیت تبدیل شدند !

call-of-duty-4-beta-charlie-oscar-delta.jpg


موفق باشید .
مهدی ...
 
به احتمال خیلی قوی این خبر صحت خواهد داشت. چرا که هر سه نسخه ای که بر روی PC عرضه شده بر روش Steam موجود هست و میتونید بخریدشون از روی Steam. کلا از Activision سری بازی های CoD و TheMovies و Gun بر روی Steam موجود هستن.
همچنین اضافه شدن بازی Bioshock و تمام بازی های ID Software و همچنین Stalker که همین دیروز بر روی Steam عرضه شد میتونی دلایلی برای درست بودن این خبر باشه. بازار Steam الان خیلی داغ هست چون شرایط Hack و ایناش مشکلات بسیار زیادی رو به همراه داره. البته تونستن hack ش کنن ولی باز هم اون Security لازم رو داره .
 
آخرین ویرایش:
ممنون امید جان از توضیحات شما .
به نظر من هم این بازی صددرصد بر روی Steam عرضه خواهد شد همانطور که Bioshock چند روز پیش عرضه شد . به قول شما الان بازار Steam بسیار داغ هست و هیچ شرکت بازیسازی از همچین فرصتی به این سادگی ها نخواهد گذشت .
 
مهدی جان ممنون از خبرت فقط به ما بی سوادا بگو Steam یعنی چی ؟:blushing:

خواهش میکنم قربان .
اگر بخوام به طور ساده بگم :
Steam یک سرویس اینترنتی است که شرکت های بازیسازی بازی خود را بر روی Steam عرضه میکنند تا به فروش برسانند . Steam بسیار گسترده است و الان به یکی از گزینه های اصلی شرکت های بازیسازی برای به فروش رساندن بازی خود تبدیل شده است .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or