شایعه سونی VR را در GDC نمایش میدهد , نمونه اولیه قبلا در اختیار سازنده ها قرار گرفته .

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
Virtual-Reality-Headset.jpg


سونی هدست واقعیت مجازی که برای گیمر ها طراحی شده بعد از شایعات زیاد در GDC که قرار است در سانفرانسیسکو هفته آینده برگزار شود را به نمایش در میاره در 18ام مارچ در سخنرانی که در مورد " رفتن به سمت آینده نوآوری " ها هستش . شخص که نخواسته نامش فاش بشه به Edge گزارش داده .

این صحبت این گونه بیان شده که ادعا میکنه سازنده های third-party قبلا نسخه های نمونه اولیه دستگاه دریافت کردن و بیان شده هدست سونی "خیلی بهتر " از نمونه اولیه Oculus Rift است و انتظار میره این فاصله کم بشه بعد از عرضه کیت های سازنده ها توسط شرکت crystal cove .

منبع خبری Edge همچنین اضافه کرده در حالی که نرم افزار های کمی برای دستگاه سونی وجود داره شرکت در جلسه GDC محتوای از استدیو های انحصاری خود به نمایش بزاره شاید هم یه دمو تکنیکی و گفته شده سونی هیچ فشاری بر روی استدیو های داخلی نمیاره که حتما باید در بازی خود از این تکنولوژی استفاده کنند .

سایت اضافه کرده در مورد این تکنولوژی با استدیو ها تماس گرفته و انها هم مشتاق هستن در مورد کارهای که میشه باهاش انجام داد اما در مورد موفقت این وسیله مطمئن نیستن .

در جلسه 18 ام مارچ سونی خواهیم دید از SCEA مدیران بخش پژوهش و توسعه Richard Marks و Anton Mikhailov به روی صحنه میان و در مورد نوآوری های شرکت به بحث و گفتگو میپردازن . این در حالیه که هر دو این افراد در ساخت و توسعه PlayStation Eye و PS Move نقش داشتن .

وقتی در این مورد با سونی تماس گرفیتم انها در جواب گفتن : " نظری نداریم در مورد شایعات و حدس و گمان های که زده میشه . " .

نظر شما در مورد این خبر چیه ؟

منبع
 
آخرین ویرایش:

s-arash

کاربر سایت
May 19, 2011
1,173
اکه قرار باشه با ps4 کار کنه که بعید بدونم حتی نزدیک OR هم بشه (دقیقا کدوم نمونه اولیه OR؟ :d چون کلا نمونه اولیه زیاد داره) چه برسه به این که بهتر ازش باشه
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
اکه قرار باشه با ps4 کار کنه که بعید بدونم حتی نزدیک OR هم بشه (دقیقا کدوم نمونه اولیه OR؟ :d چون کلا نمونه اولیه زیاد داره) چه برسه به این که بهتر ازش باشه

شما با هر کدام از این دوتا کار کردی ؟ که انقدر قاطع نظر میدی ؟ تازه شایعه هستش که قراره در GDC نمیاش داده بشه .
 

Masood_Matin

کاربر سایت
Mar 13, 2006
863
نام
مسعود
شک نکنید که آینده صنعت سرگرمی همین "واقیت مجازیه".
یه سرچ تو یوتیوب بکنید و تجربه ویدئویی گیمرها و استفاده کنندگان از Oculus Rift رو ببینید تا برای عرضه این محصول لحظه شماری کنید!

ضمن اینکه رقابت در این زمینه بین سونی و Oculus Rift کاملا به نفع یوزر خواهد بود و مطمئنا این رقابت باعث بهبود کیفیت نهایی محصولات هردو شرکت خواهد شد :bighug:
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
دیروز پریروز تو من و تو پلاس داشت هتلهایی رو نشون میداد که با استفاده از هدستهای سه بعدی فضای هتلهاشون رو اسکن کردن و مشتریها از کشورهای دیگه فقط کافی بود این هدستها رو به سر خود بزنند تا فضای کامل هتل رو ببینم و سپس اگر خوششون اومد برای رضرو جا اقدام کنن،چیزی که من دیدم ایده جالبی به نظر میومد

حالا این VR که می گن چه تفاوتی با این چنین هدستها داره؟خودمون رو در منظره بازی می بینیم یا ...؟؟
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
حالا این VR که می گن چه تفاوتی با این چنین هدستها داره؟خودمون رو در منظره بازی می بینیم یا ...؟؟
برنامه رو ندیدم که بتونم دقیق بگم اما از این دوربین ها زیاد ساخته شده فرقش با این که Oculus Rift داره ساخته میشه و VR سونی اینکه شما در محیط میتونی به حالت سر خودت دید داشته باشی یعنی سرت بچرخونی چپ راست نگاه کنی و ... از این موراد اما اون مدل ها معمولا ثابت هستن فقط یه نمایش ویدیوی از محیط به نمایش میزارن .

یه ویدیو بود از سونی روی PS3 البته نمیدونم دوستان دیدن یا نه ؟ با ترکیب VR نسخه معمولیش ترکیبش با MOVE درست شده بود خودم حال کرده بودم .

اینم اون ویدیو .
http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/JpQws/vt/frame
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
قبلا هم گفتم اگه بتونن قیمت رو معقول کنن تا بشه خرید و همچنین با PS4 قابل استفاده باشه واقعا انقلابی میشه واسه PS4 ! به شرطی که هیچ زوری در کار نباشه که با توجه به خبر سونی هم همینجور عمل خواهد کرد به نظر .

John Carmack هم میبینه این خفن تر از OR هست میاد پیش خودمون :))
 

Masood_Matin

کاربر سایت
Mar 13, 2006
863
نام
مسعود
برای اطلاع اون دسته از دوستانی که میگن PS4 قابلیت کشش و اجرای این سیستم رو نداره و فلان و فلان :

اول از همه این گجت، طراحی شده برای پخش ویدئو و فیلم با کیفیت HD و بصورت تمام سه بعدی که کنسول PS4 به راحتی قادر به ارسال همزمان دو تصویر 720p در هنگام پخش ویدئو میباشد.

متن زیر تجربیات شخصی یکی از نمایندگان سایت زومیت از نمایشگاه CES 2014 است :
سونی که یکی از پیشگامان عرصه ابزارهای پوشیدنی محسوب می‌شود و تا کنون چندین نمونه از این نوع ابزارها را ارائه نموده‌است، در نمایشگاه امسال از نسخه جدید نمایشگرهای شخصی سری HMZ رونمایی کرد. HMZ-T3W دستگاهی است که بر روی سر قرار می‌گیرد و یک تصویر سه‌بعدی 150 اینچی مجازی را در جلوی چشمان کاربر ظاهر می‌کند. رزولوشن این تصویر 720p یعنی HD است و احساس یک سینمای بزرگ را به کاربر منتقل می‌کند.
IMG_2072.jpg


در جای دیگری از این مقاله میخونیم :
این محصول فقط برای تماشای محتوای ویدئویی ساخته نشده و یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن امکان اجرای بازی‌ها بروی آن است. به عنوان مثال می‌توان با استفاده از یک گوشی هوشمند و یک گیم‌پد، بازی‌های تلفن‌هوشمند خود را بر روی این نمایشگر پوشیدنی بی نظیر اجرا و بازی کرد.

برای دیدن مشخصات سخت افزاری و مقاله جذاب در مورد این گجت به این آدرس مراجعه کنید.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این مطلب رو هم از یک سایت خارجی پیدا کردم تا دوستانی که فکر میکنن قراره یک سیستم فضائی داشته باشن به اشتباهشون پی ببرند و متوجه بشن که کنسول های نسل جدید براحتی قادر به ساپورت این گجت ها هستند :

سوالی که شاید ذهن بسیاری را مشغول کند آن است که آیا واقعیت مجازی، به یک سخت افزار پیچیده و یک ابر کامپیوتر،‌ مشابه‌ آنچه در فیلم‌های سینمایی دیده می‌شود،‌ نیاز دارد؟ آیا روزی می‌توان این تکنولوژی را در هر کشور و خانه‌ای مورد بهره‌برداری قرار دارد؟
پاسخ شما شاید بسیار خوشحال کننده باشد. واقعیت مجازی را حتی با یک کامپیوتر معمولی که از یک کارت گرافیک نه چندان قدرتمند و سخت افزار معمولی بهره ‌می‌برد نیز می‌توان مورد استفاده قرار داد. در واقع کامپیوتر شما تنها باید به قدری قدرتمند باشد تا بتواند از پس پردازش‌های معمولی که واقعیت مجازی نیاز دارد بربیاید. این میزان پردازش را می‌توان با قدرت پردازشی برای اجرای روان بازی World Of Warcraft مقایسه نمود.
در واقع قالب پردازش‌های این تکنولوژی را هدست‌های واقعیت مجازی اجرا می‌کنند. هدست‌هایی که با پوشاندن چشم‌ها و نمایش همه آنچه قرار است در دنیای مجازی برایتان اتفاق بیافتد، شما را به دنیای دیگری منتقل می‌کنند.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر