سونی سرورهای بازی Driveclub را برای همیشه از دسترس خارج کرد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
شرکت سونی در تاریخ 31 مارچ 2020 پشتیبانی خود از سرورهای عنوان انحصاری PS4، یعنی بازی Driveclub را به طور کامل قطع کرد.

Driveclub.jpg


بعد از اینکه چند ماه پیش این عنوان از فروشگاه پلی استیشن حذف شد، مطابق چیزی که از قبل اعلام شده‌بود سرورهای بازی Driveclub به همراه نسخه VR و تمامی DLCها، برای همیشه بسته شد. کاربرانی که قبل از حذف شدن از فروشگاه این عنوان را خریداری کرده‌بودند، همچنان می‌توانند با دانلود آن به تجربه بخش آفلاین بازی بپردازند اما بخش آنلاین غیرقابل دسترس خواهد ماند.

درایوکلاب در طول این مدت سفر پر فراز و نشیبی را سپری کرده‌است. در ابتدا قرار بود این بازی همراه با کنسول PlayStation 4 در سال 2013 عرضه شود، اما ساخت بازی تا اواخر سال 2014 طول کشید. با اینکه عرضه بازی با مشکلات فنی همراه بود، استودیو Evolution سعی کرد تا با انتشار بروزرسانی‌های مختلف وضعیت را بهتر کند و تاحدودی موفق به این امر شد. با اینحال کمتر از 3 سال پس از عرضه بازی، سونی استودیو Evolution را تعطیل کرد و در ادامه به مرور زمان پشتیبانی از این عنوان به طور کامل پایان یافت.

پس از تعطیلی Evolution، برخی از اعضای سابق این استودیو به استخدام Codemasters درآمدند. تعدادی از آن‌ها نیز هم‌اکنون در استودیو انگلیسی Wushu Studios مشغول به کار هستند.

Continue reading...
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,369
نام
Mehrdad
24zk_capture.png


خیلی از فن های مایکروسافت تحلیل های جدی می کنند که به شخصه باهاشون موافقم. اما بعضی هاشون به وضوح از کلام و گفتارشون در تاپیک های مختلف مشخصه که دوران بدی رو پشت سر گذاشتند (حتی ممکنه بی ارتباط به گیمینگ و سونی مایکرو باشه و لزوما فن بوی بازی نیست) به هر حال الان به کمک احتیاج دارند. ظاهرا امثال این خبر و تاپیک کمک خوبیه پس بگذارید راحت باشند :D
---
DC اول نسل به شدت سرگرمم کرد. وضعیت اب و هوا تو بازی معرکه بود. ارکید خوبی هم بود. با این حال شیم ان سونی که ریسینگ این نسل گند زد. GT Sport با اینکه بی نهایت ازش لذت میبرم سینگل پلیرش هم 100% کردم اما به هیچ عنوان کافی نبود. واقعا سونی این نسل از نظر ریسینگ ضعیف عمل کرد. امیدوارم نسل بعد کاری نکنه به خاطر فورزا 10 میلیون بیفتم! بماند که شایدم به نفعمه هر چه زودتر Xbox بگیرم که از تنوع بی نظیر ریسینگش لذت ببرم. البته اسون ترین راه برگشت به GT 6-5 و PS3.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
ل به شدت سرگرمم کرد. وضعیت اب و هوا تو بازی معرکه بود. ارکید خوبی هم بود. با این حال شیم ان سونی که ریسینگ این نسل گند زد. GT Sport با اینکه بی نهایت ازش لذت میبرم سینگل پلیرش هم 100% کردم اما به هیچ عنوان کافی نبود. واقعا سونی این نسل از نظر ریسینگ ضعیف عمل کرد. امیدوارم نسل بعد کاری نکنه به خاطر فورزا 10 میلیون بیفتم! بماند که شایدم به نفعمه هر چه زودتر Xbox بگیرم که از تنوع بی نظیر ریسینگش لذت ببرم. البته اسون ترین راه برگشت به GT 6-5 و PS3.

آره حتما XSX بگیر سونی خیلی وقته بخش ریسینگش تعطیل شده :D همون GT5/6 هم در دوران تعطیلات ساختن انگار :D
 

TeraFloppy64

کاربر سایت
Jan 6, 2018
54
بدرود!
بهترین تجربه ریسینگ که داشتم!
درسته شبیه ساز کامل نبود مثل Dirt Rally و assetto corsa و GT ولی تنها گیمی بود که حس و حال و لذت واقعی رانندگی رو بهم انتقال میداد و ازش خسته نمیشدم اصلا,الان که خبرو دیدم دوباره مشتاق شدم برم سراغش.
ولی حیف که سونی نزاشت نسخه دوم ساخته بشه و اون پتانسیل اصلی بازی آزاد شه.
 
  • Like
Reactions: Mahdi_MM

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر