سوال های متداول در مورد پلی استیشن 4

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
ps4-hrdware-large18.jpg




سوال های مربوط به ریجن و اکانت و کنسول :




ریجن چیست ؟

در بیان ساده به منطقه بندی جهانی ریجن گفته میشه .

کلا چند ریجن داریم ؟

کلا 3 ریجن اصلی داریم آمریکا و اوپا و آسیا .

ریجن 1 مربوط به آمریکا.

ریجن 2 مربوط به اروپا .

ریجن 3 مربوط به آسیا .

ریجن 4 مربوط به استرالیا و نیوزلند .


ریجن 4 در ایران یافت نمیشه معمولا دوستان خیلی کم پیش میاد این سری ببینن .

آیا در PS4 محدودیت ریجنی وجود داره ؟

خیر PS4 هیچ گونه محدودیت ریجنی ندارد .

چه تفاوتی در ریجن های مختلف وجود داره از نظر دستگاها ؟

هیچ تفاوت به خصوصی وجود نداره فقط هر کدام مربوط به منطقه سفارشی خاص خودشون هستش برای مثال دستگاه های سفارش آمریکا ریجن 1 هستن و... .

البته فقط دستگاه های ریجن 3 برای تایید و باز شدن صفحه و موارد این چنینی به جای X برای تایید از O استفاده میشه .

آیا بازی های ریجن 1یا 2 یا 3 بر روی دستگاه های با ریجن های متفاوت اجرا میشن ؟


جواب بله هیچ گونه محدودتی وجود نداره که شما بازی برای مثال ریجن 1 داشته باشین که بخواین بر روی دستگاه ریجن 3 استفاده کنید هیچ گونه مشکلی پیش نمیاد .

آیا دستگاه با ریجن اکانتی که ساخته میشه باید یکی باشه ؟

خیر هر کسی بر مبنای منطقیه ای که فکر میکنه براش مناسبه اکانت مورد نظرش درست میکنه فقط در این حال شخص به فروشگاه پلی استیشن همون منطقه بر روی اون اکانت دسترسی داره و ربطی به ریجن دستگاه نداره .


از کجا میشه متوجه شد که کنسول ریجن 1یا 2 یا 3 ؟

روی کارتن دستگاه زده یا نوشته Region 1 یا Region 2 یا Region 3 .

یا اینکه عکس یه نیم کره گذاشته نوشته 1 یا 2 یا 3 .


بر روی کارتن دستگاه تاریخ تولید هم زده شده ؟

خیر تاریخ تولید دستگاه بر روی کنسول زده شده (پشت کنسول تاریخ تولید کارخانه تولید کننده و اطلاعاتی از این قبل به خریدار میده) نه روی کارتن دستگاه .

20814577086330676483.jpg


آیا موقع خرید کنسول به چیز خاصی هم باید توجه کرد بر روی کارتن دستگاه ؟

به چیز خاصی نه فقط دقت کنید اگه دستگاه باندل هستش چیز های که روی کارتن کنسول به عنوان باندل زده شده همراه کنسول باشه . (اگه ریجن هم براتون مهم هستش دقت کنید اما به صورت کلی هیچ فرق بین کنسول های ریجن1 و بقیه ریجن ها و... وجود نداره از نظر کیفیت تولید )


آیا محدودیتی برای استفاده از اکانت های پلی استیشن بر روی یک دستگاه وجود داره ؟

بله شما فقط میتونین هم زمان با 4 عدد اکانت آنلاین بشین اما به صورت عادی میتونین 16 اکانت مهمان داشته باشین روی یک دستگاه .


آیا میشه اکانت PSN رو به اشتراک گذاشت بین دو کنسول متفاوت ؟

جواب بله شما میتونین اکانت فقط بین 2 کنسول به اشتراک بزارین به همراه محتوای دیجیتالی درون اکانت شما اما نمیتونین از این طریق Plus به اشتراک بزارین حتی اگه اکانت شما بر روی هر دو دستگاه دیگه به عنوان اکانت اصلی معرفی بشه .

در تکمیل صحبت باید بگم از بازی ها PLUS و یا هرچی که از PSN شما میخرین یا دانلود میکنید فقط قابل اشتراک بر روی دو کنسول هستش .

آیا اگر اکانتم ریجن دو باشه و بازیم ریجن یک میتونم با اکانتم به صورت مولتی پلیر بازی کنم؟ یا مانند DLC ها باید ریجن اکانت و بازی یکی باشه ؟

بله شما میتونین به راحتی به انجام مولتی پلیر بپردازین مشکلی وجود نداره .

انجام بازی آنلاین هیچ گونه ربطی به ریجن اکانت یا ریجن دیسک نداره .


آیا با PS4 فقط میشه با استفاده از کابل LAN به اینترنت وصل شد یا از اینترنت بی سیم (Wireless) هم میشه ب اینترنت وصل شد ؟

کنسول PS4 از هر دو حالت LAN و Wireless پشتیبانی داخلی میکنه شما میتونین از هر کدام از دو راهی که به نظرتون مناسبه با کنسول آنلاین بشین .


آیا ریحن اکانت در انجام بازی آنلاین تاثیری داره یا نه ؟

خیر هیچ گونه تاثیری نداره .


جواب سوال های نرم افزاری :


آیا موقع قرار دادن Disc بازی درون دستگاه بازی به صورت اتوماتیک نصب میشه ؟
پس از قرار دادن بازی ها درون دستگاه بازی ها به صورت اتوماتیک شروع به نصب میکنن بدون نیاز به هیچ عمل اضافی .


آیا بازی رو که نصب کردیم میتونیم روی کنسول دیگه ای هم نصب کنیم؟

بله میتونین اما برای انجام بازی به دیسک بازی نیاز دارین .


آیا PS4 فیلم 3D هم پخش میکنه ؟

بله اما در حال حاضر نه باید منتظر آپدیت 3D دستگاه توسط سونی باشیم .

سوال های مربوط به DLC وPSN CARD :


DLC چیست ؟

DLC مخفف Downloadable Content هستش که به معنی محتوای دانلودی هستش برای بازی ها .

معمولا سازنده ها محتوای بازی های خودشون در قالب DLC بر روی شبکه های مثل فروشگاه پلی استیشن قرار میدن به این صورت که شما با خرید این محتوای اضافه در بعضی مواقع به مراحل یا ماموریت های جدید یا اصلحه های جدید در بازی ها دست رسی پیدا میکنید که به نسبط DLC مورد نظر امکانات اضافه برای شما در بازی فعال میشه .

آیا DLC ها قیمت مشخصی دارن ؟

خیر معمولا DLC ها قیمت های متفاوتی دارن با توجه به امکاناتی که به بازیکن ها ارائه میکنن .

شاید یک DLC مربوط به بازی خاص برای مثال 2 دلار باشه یک اصلحه به بازی اضافه کنه شاید DLC دیگه ای باشه 20 دلار باشه کلا چند مرحله به بازی شما اضافه کنه.

آیا موقع خریدن DLC باید به چیز خاصی توجه کرد ؟

بله موقع خرید DLC از فروشگاه پلی استیشن شما باید به این مورد توجه کنید که ریجن بازی با منطقه ای که اکانت شما هستش باید یکی باشه برای مثال بازی شما ریجن 1 است شما حتما باید اکانت آمریکا داشته باشید تا بتونین به فروشگاه پلی استیشن سونی در منطقه آمریکا دست رسی داشته باشید برای خرید DLC و اگه بازی شما ریجن 2 است شما باید اکانت یک کشور اروپایی رو داشته باشید تا بتونید DLC مربوط به بازی ریجن 2 رو خریداری کنید.

آیا فقط میتوان در همون اکانت که DLC خریداری شده از DLC استفاده کرد ؟

خیر شما میتونین با یک اکانت DLC خریداری کنید و با اکانت های دیگه بر روی همون دستگاه به انجام بازی و استفاده از DLC بپردازین .

آیا برای خرید DLC یا Game باید فقط از کارت های اعتبار استفاده کرد ؟


خیر سونی برای این کار کارت های در نظر گرفته که شما با خرید انها 10 و 20 و 50 دلاری میتونین با زدن کد در بخش فروشگاه سونی بدون نیاز به کارت اعتباری GAME یا DLC یا موزیک یا این چنین مواردی رو خریداری کنید .

دقت کنید که کارت های PSN در دو مدل معمولا در بازار موجوده یک کارت های اروپا که به پوند £ است و کارت های آمریکا که به $ دلار است دقت کنید کارت ها فقط در اکانت های همون منطقه قابل فعال شدن است یعنی شما نمیتونین کارت دلاری رو در منطقه اروپا استفاده کنید بلکه باید از کارت های پوند £ استفاده کنید .



سوال های مربوط به PSN PLUS و انجام بازی آنلاین و PSN:


Plus چیست ؟

برای انجام بازی انلاین و یک دسته از امکانات شما نیاز به اکانت plus دارین .

12 ماهه 50 دلار و 3 ماهه 18 دلار و یک ماهه 10 دلار .

تفاوت Plus و PSN Card در چیه ؟

PSN Card پول مجازیه که برای ریجن 1 در واحد های 10 دلاری و 20 دلاری و 50 دلاری موجوده و برای اروپا 10 پوندی و 20 پوندی و 35 پوندی .

در حالی که Plus پول مجازی نیست بلکه فقط یه کده که اجازه دسترسی شما رو به بخش مولی پلیر بازی ها رو میده .

آیا میشه به کمک PSN Card و از طریق فروشگاه پلی استیشن Plus خریداری کرد ؟

بله شما میتونین به کمک PSN Card از فروشگاه پلی استیشن Plus خریداری کنید .

12 ماهه 50 دلار و 3 ماهه 18 دلار و یک ماهه 10 دلار

طریقه ساخت اکانت PSN ؟

تنها تفاوتی که در ساخت اکانت های آمریکا یا ریجن 1 یا اروپا ریجن دو داره شما باید یکی از کشور های اون منطقه رو انتخاب کنید همین .;)


1. وارد منوی Sign in شوید در همین حال صفحه زیر مشاهده میکندی در صورتی که اکانت PSN ندارید مراحل زیر دنبال کنید وگرنه Email و Pass اکانت خود رو وارد کنید و به PSN کانکت بشید .

PS4-Account-Setup-G05.jpg


2. در صورتی که اکانت PSN ندارید گذینه New to PSN? Create an Account انتخاب کنید .

PS4-Account-Setup-G08.jpg


3. حال شما باید کشور (Country) خودتون وارد کنید دقت کنید که در در صورتی که میخواین اکانت شما برای هر ریجن خاصی باشه برای مثال 2 باشه باید یکی از کشور های اون منطقه نظیر انگلیس یا فرانسه یا اسپانیا یا ... انتخاب کنید همین حالت برای ریجن های 1و3 هم صدق میکنه در ادامه زبان دستگاه انتخاب کنید(Language) یا united states انتخاب کنید یا united kingdom که زبان دستگاه انگلیسی باشه در ادامه تاریخ تولد باید مشخص کنید (Date of birth) دقت کنید در هنگام دادن تاریخ تولد کم یا زیاد ندین به خاطر اینکه در صورتی که اکانت از دست بدین همین تاریخ تولد کار دست شما میده و در ادامه همین جوری که در عکس بالا مشاهده میکنید شهر (City) وارد کنید دقت کنید باید یکی از شهر های همون کشوری که قبلا انتخاب کردین انتخاب کنید وگرنه قبول نمیکنه در ادامه استان یا ایالت (State) باید وارد کنید و در ادامه یک کد پستی(Postal Code) از شهری (City) که انتخاب کردین باید وارد کنید .


PS4-Account-Setup-G10.jpg


4. حالا باید یک آدرس ایمیل از خودتون وارد کنید دقت کنید که این آدرس Email به نشانه خط ارتباطی سونی با شماست یعنی برای شما کد Beta یا بعضی هدایای مجانی در نظر میگیره از طریق این Email برای شما کدش ارسال میکنه که شما با زدن این کد در فروشگاه سونی میتونین از اون امکانات بهره مند بشین.

دو بار رمز عبور خودتون وارد کنید یک بار در کادر بعد از Email یک دفعه هم در کادر پایینیش دقت کنید پسور باید در هر دو کادر یکسان باشه .

تیک های مور نظر هم فعال کنید و ادامه بدین .


PS4-Account-Setup-G11.jpg


5. همین جوری که در عکس بالا مشاهده میکنید در کادر اول ID مورد نظر خودتون وارد کنید(منظور اسمی هستش که میخواین در بازی ها نمایش داده بشه)دقت کنید که شما در آینده نمیتونین ID خودتون تغییر بدین میتونین فقط ID جدید بسازین برای مثال ID PSN من Vanred نمیتونم به vivanred یا هرچیز دیگه ای که الان میخوام تغییرش بدم .

در کادر های بعدی هم اسم و فامیل خودتون وارد کنید دقت کنید اطلاعاتی نظیر اسم و فامیل و تاریخ تولد و پرسش امنیتی جوری باید باشه که فراموش نکید .


PS4-Account-Setup-G12.jpg


6. در این صفحه شما میتونین برای ID خودتون عکس انتخاب کنید یا میتونین با زدن تیک پایینی همین جوری که رد عکس بالا مشاهده میکنید از اطلاعات واقعی خودتون استفاده کنید که بر مبنای اطلاعات( فی س ب ووو ک ) شما عکس پروفایل شما در شبکه اجتماعی و اطلاعات شما رو در بازی ها به نمایش میزاره .

PS4-Account-Setup-G13.jpg

7. همین جوری که در عکس بالا مشاهده میکنید این بخش برای امنیت لیست دوستان شماست به عبارت ساده چه کسایی میتونن لیست دوستان شما رو مشاهده کنن یا چه کسانی نمیتونن .

گذینه 1 همه افراد میتونن ببینن (anyone)
گذینه 2 دوستان دوست های شما میتونن ببینن (Friends of Friends)
گذینه 3 فقط دوستان (Friends Only)
گذینه 4 هیچ کس (No one)


PS4-Account-Setup-G15.jpg


8. همین جوری که در ادامه مشاهده میکنید در این صفحه در صورتی که تیک گذینه اول بزنید در شبکه های اجتماعی ویدیو های که شما مشاهده کردین به صورت اتوماتیک به اشتراک میزاره گزینه پایینی تروفی های که شما دریافت میکنید به اشتراک میزاره .

PS4-Account-Setup-G17.jpg


9. در صفحه آخر هم شما باید تایید کنید قوانین استفاده از PSN برای تایید روی Accept کلیک کنید .

آیا PLUS هم مانند PSN Card قفل منطقه ای داره ؟

بله شما باید در موقع تهیه اکانت PLUS خود دقت کنید که ریجن اکانت شما و ریجن PLUS یکی باشه برای مثال شما یک اکانت اروپا دارین باید PLUS شما هم برای اروپا باشه

آیا PS4 همانند PS3 انجام بازی های آنلاین مجانی است ؟

خیر شما برای انجام بازی آنلاین باید PS PLUS تهیه کنید که 1 ماهه و 3 ماهه و 1 ساله هستش با زدن کد در فروشگاه پلی استیشن شما میتونین به بازی آنلاین بر روی PS4 بپردازین .

آیا باید برای تمام افرادی که اکانت دارن بر روی یک دستگاه PS Plus جدا گانه خریداری کرد ؟

خیر نیازی نیست فقط با زدن کد فعال سازی Plus بر روی یکی از ID های یک دستگاه شما میتونید از منوی تنظیمات PS4 اون اکانت به عنوان primary account به معنی اکانت اصلی معرفی کنید و در این حالت تا 4 ID بروی یک دستگاه اجازه دست رسی به بخش مولتی پلیر رو دارن و نیازی به خرید جداگانه برای تک تک اکانت ها نیست .

به همراه دستگاه های PS4 ریجن 1 کارت های Plus یک ماهه وجود داره چطور میشه ازش استفاده کرد ؟

شما برای استفاده از کارت های Plus 1 ماهه باید کارت اعتباری داشته باشید وگرنه نمیتونین این یک ماه Plus مجانی رو فعال کنید .

دقت کنید میتونید از کارت های اعتباری که در اینترنت وجود داره استفاده کنید اما در صورتی که کارت دزدی باشه اکانت شما BAN میشه و اجازه بازی کردن با اون اکانت دیگه ندارید باید اکانت جدید بسازین .

Plus چه فوایدی جز آنلاین بازی کردن دارد ؟

به صورت کلی امکاناتی برای افرادی که اکانت Plus دارن قائل شده سونی که از این امکانات میشه به بازی های مجانی که در فروشگاه پلی استیشن به صورت ماهانه سونی قرار میده اشاره کرد از دیگر امکانات Plus وجود تخفیف برای خرید بازی ها و آپلود Save ها بروی سرور های سونی که در صورتی برای دستگاه اشکالی پیش امد بتونین از Save ها استفاده کنید یا اینکه بر روی دستگاه دیگه از موراد دیگه میشه به آپدیت کردن دستگاه در پس زمینه اشاره کرد که دستگاه به صورت اتوماتیک انجام میده و امکانات دیگه ای که سونی برای دارندگان Plus در نظر گرفته .


آیا در صورت که یکی از اکانت های ما برای مثال ریجن یک باشه که به عوان اکانت اصلی تعریف شده باشه و اکانت دیگه ما ریجن دو باشه به امکانات plus ریجن 2 دسترسی داره ؟

جواب خیره فقط میتونه به انجام بازی مولتی پلیر بپردازه هیچ گونه استفاده ای از امکانات plus ریجن دیگه نمیتونه داشته باشه حتی اگه ریجن اکانت ها هم یکی باشه فقط همون اکانت اصلی که Plus روش فعال شده به امکانات دسترسی داره بقیه اکانت ها با هر ریجنی که باشن فقط میتونن مولتی پلیر بازی کنن همین .

طریقه فعال کردن Redeem Code ؟



1. وارد فروشگاه پلی استیشن شوید (PlayStation Store)

PS3-to-PS4-G02.jpg


2. Redeem Codes انتخاب کنید و کد خودتون وارد کنید فقط دقت کنید کد مربوط به ریجن اکانت خودتون فقط میتونین وارد کنید یعنی شما برای مثال اکانت ریجن 1 دارین فقط میتونین Redeem Codes های ریجن 1 فقط وارد کنید برای مثال اکانت اروپا دارین فقط کد های اروپا کار میکنه نه کد های امریکا .

366541.gif


سوال های مربوط به دسته و LED و چگونگی تماشای ویدیو های ضبط شده توسط دکمه Share:





دلیل وجودی LED بر روی دسته ؟

به صورت عمومی بر مبنای 4 دسته که میشه با PS4 به بازی پرداخت LED بر مبنای player اول تا چهارم رنگ های آبی و قرمز و بنفش و سبز به خودش میگیره .

در همین حال به کمک دوربین جدید دسته ها قابل تشخیص هستن به کمک LED و در این حالت با توجه به نشستن افراد کی در حال استفاده از دستگاه هستن محل قرار گیری انها مشخص شده و تصویر بازی با توجه به تقسیم که TV شده برای هر بازیکن در طرفی که بازیکن نشسته قرار میگیره تا بازیکن ها نیازی به عوض کردن دسته نداشته باشن بلکه بتونن به راحتی جابجا بشن .

آیا تغییر رنگ LED دسته طبیعی هستش ؟

بله تغییر رنگ LED دسته طبیعی هستش .

و البته در مواقعی در زمان انجام بازی با توجه به انجام عملی خاص امکان تغییر رنگ LED دسته وجود داره .

آیا میشه LED دسته رو خاموش کرد ؟

خیر LED دسته خاموش شدنی نیست .

آیا میشه رنگ LED دسته رو تغییر داد ؟

به صورت دستی نه اما شما بر مبنای اکانت های که ساختین بر روی دستگاه بر مبنای ترتیب ساخته شدن اکانت ها LED دسته تغییر رنگ میده برای مثال اکانت اول میشه آبی اکانت دوم میشه قرمز و به ترتیب ... .

آیا میشه برای مثلا موقع فیفا زدن رنگ LED دسته 1 قرمزه و دسته 2 رو به آبی تغییر داد ؟

خیر تغییر رنگ دسته ها فقط بر مبنای ترتیب اکانت ساخته شده توسط شما هستش یعنی اگه میخواین رنگ دسته قرمز بشه باید اکانت شماره 2 رو انتخاب کنید برای بازی وگرنه با انتخاب اکانت شماره 1 رنگ دسته شما آبی میشه .


آیا راهی نیست فیلمی که ضبط کردم به کمک دکنه Share رو بتونم ببینم؟


چرا دکمه Share بر روی دسته را یک بار فشار بدین و به پوشه بازی مورد نظر وارد بشین و ویدیو مورد نظر رو انتخاب کنید و گذینه Edit را انتخاب کنید و در بخش Edit میتونین گذینه Preview انتخاب کنید تا بتونین ویدیو تماشا کنید .


آیا میشه صدا کلی رو از دسته و به کمک هدفن دریافت کرد به جای بلندگو TV ؟

بله برای این کار مراحل زیر رو انجام بدین .

1. برای این کار وقتی درون بازی هستین یا در حال کار با نرم افزاری دکمه PS رو فشار بدین تا صفحه زیر مشاهده کنید .
PS-submenu-500x252.jpg


2. گذینه Adjust Devices انتخاب کنید.
Audio-options-500x187.jpg


3. صفحه رو بدین پایین تا به Output to Headphones برسین .
4. در حالت عادی فقط Chat هستش به All Audio تعییرش بدین.

audio-alloutput-500x155.jpg


5. در همین صفحه حتی میتونین میزان صدا Volume کم یا زیاد کنید .

ویبره دسته کار نمیکنه باید چکار کرد ؟

[Settings]
icon_settings.jpg
> [Devices]
icon_devices.jpg
>[Controllers
Vibration فعال میکنید .

صدای از اسپیکر دسته نمیاد باید چیکار کرد ؟

[Settings]
icon_settings.jpg
> [Devices]
icon_devices.jpg
>
[Controllers]


تاچ پد بر روی دسته کارکردش چیه ؟

همون جوری که از اسمش پیداست یه صفحه تاچ که مثل تاچ پد لپ تاپ عمل میکنه اینکه فایده اش چیه میشه گفت هر سازنده ای درون بازیش یه جور استفاده میکنه مثل صفحه لمسی برای مثل موس یکی برای دکمه یکی برای ... .


طول عمر باتری دسته بعد از یک بار شاژ کامل کردن چقدره ؟

چیزی در حدود 7-8 ساعت .




سوال در مورد چگونگی آپدیت کنسول و آپدیت بازی ها:




چطور باید PS4 آپدیت کرد ؟

select
ps_icn_settings.gif
(Settings) > [System Software Update


آیا میشه دستگاه به طریق دیگه ای آپدیت کرد ؟

بله از طریق PC شما میتونین فایل آپدیت دانلود کنید و سپس بر روی فلش بریزین و به PS4 انتقالش بدین .

آیا باید بر منبای ریجن دستگاه آپدیت کرد ؟

بله حتما باید شما بر منبای ریجن دستگاه اقدام به آپدیت دستگاه کنید وقتی از طریق PC اقدام دانلود آپدیت میکنید .

البته میتونین از این تاپیک که بچه ها لینک دانلود میدن هم استفاده کنید دیگه نیازی به گشتن نیست .
http://forum.bazicenter.com/thread83437/

برای دانلود آپدیت های ریجن 1 میتونین از لینک زیر استفاده کنید :
Download & Install PlayStation®4 System Software Update from PlayStation®

برای دانلود آپدیت های ریجن 2 میتونین از لینک زیر استفاده کنید :
Update your PS4 system software�-�PlayStation Official news

برای دانلود آپدیت های ریجن 3 میتونین از لینک زیر استفاده کنید :
PS4 Support | Support | PlayStation.com (Asia) - Malaysia

آیا فلش مورد نظر باید خصوصیت خاصی داشته باشد برای آپدیت دستگاه از این طریق ؟

ps4_pc_update_clip_diagram_us.jpg


بله همون جوری که در عکس مشاهده میکنید باید بعد از دانلود فایل آپدیت یک فولدر به اسم PS4 بر روی فلش ایجاد کنید سپس درون فولدر PS4 یک فولدر دیگه به اسم UPDATE ایجاد کنید در این مکان فایل آپدیت بریزین .

مراحل آپدیت PS4 از طریق USB به چه صورته ؟


1. دانلود و ریختن فایل بر روی فلش
2. دستگاه به صورت کامل خاموش کنید(دقت کنید که دستگاه کاملا خاموش شده باشه)
3.فلش رو به دستگاه متصل کنید .
4. دکمه پاور(روشن شدن دستگاه) رو برای 7 ثانیه نگه دارید و سپس ول کنید که منوی Safe mode بیاد بالا در این منو گذینه Update System Software رو انتخاب کنید فقط دقت کنید که به صورت کامل عملیات نصب صورت بگیره .

در صورتی که فلش مموری رو نشناخت فرمت فلش مموری رو عوض کنید از طریق PC و دقت کنید که اسم فایل و فولدر ها به صورت دقیق و با حروف بزرگ و فایل در مکان درست قرار داده شده باشه.

آیا برای آپدیت بازی ها حتما باید آنلاین شد یا اینکه میتوان از طریق PC و USB بازی آپدیت به PS4 انتقال داد ؟

بله شما برای آپدیت بازی ها حتما باید آنلاین بشین با کنسول وگرنه راه دیگه ای برای آپدیت بازی ها وجود نداره .



در صورتی که سوالی داشتین در همین تاپیک سوال کنید که هم به سوال شما جواب داده بشه هم در آینده جوابی باشه برای بقه دوستان که هر تاپیکی پر نشه از سوال های تکراری .;)
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر