سوال در مورد هانتینگ گراند

mp1206

کاربر سایت
Jul 29, 2006
10
سلام
من بازی هانتینگ رو تا آخرش رفتم ولی غول آخرش رو وقتی دوباره از تو چاله با حالت آتیش گرفته در میاد نمی دونم چطوری بکشم اگه از دوستان کسی می دونه لطفا کمک کنه.
در ضمن اگه کدهای گیم شارک این بازی رو هم دارین لطفا بزارین ممنون.
 

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
منظورتون مبارزه نهایی با لورنزوی جوان هست دیگه ؟
من این بازی رو دارم ولی تا حالا بازیش نکردم.پس از روی کتابچه همراه شماره بهمن 84 مجله بازی رایانه که آقای سید حسین خدامی ، راهنمای هانتینگ گراند را نوشتند راهنمایی تون می کنم :
پس از اینکه لورنزو به پره ها نزدیک شد ، شما بر روی پدال های کنارشان بروید تا پره ها بطور خودکار شروع به چرخیدن و تولید بخار بکنند.بلافاصله با تکان دادن آنالوگ راست به سمت بالا به هیووی ( سگ فیونا ) دستور حمله بدهید.اگر لورنزو در لبه ی گودال مواد مذاب باشد با حمله ی هیووی داخل گودال می افتد.وقتی او در گودال افتاد از اتاق خارج شوید و بازی را حتما" سیو کنید.به جلو بروید.در فواصل زمانی مشخص زمین شروع به لرزش می کند.در این حالت برای جلوگیری از از دست دادن کنترل تان L1 را بگیرید تا فیونا بنشیند و پس از آرام شدن اوضاع دوباره معمولی حرکت کنید تا اینکه مسیر را به همین ترتیب طی کنید و به در برسید.از هیووی بخواهید تا در را برایتان باز کند.وارد معدن شده و رو به جلو بروید.مجسمه ای بر روی فیونا می افتد.بطور متوالی و سریع مربع را بزنید و دسته را مایل به چپ نگه دارید تا کارتان راحت تر شود.به جلو بروید و دموی پایانی بازی را تماشا کنید.
 

test84

کاربر سایت
Aug 22, 2006
4,743
آقا اين بازي مثلا به silent hill3 يا fatal frame ميرسه؟
منظور اينكه ارزش خريد داره؟ من كه سگه رو ديدم، زياد خوشم نيومد.
 

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
فکر کنم با پاسخ من به مشکل mp1206 این تاپیک توسط یکی از مدیران باید قفل می شد...
جواب سوال بعدی رو در تاپیک PS2 News می دهم.چون این تاپیک نباید الکی ادامه پیدا کند.;)
 

mp1206

کاربر سایت
Jul 29, 2006
10
تشکر ولی

ممنون دوست من ولی این چیزی که شما گفتین برای مبارزه اول با این غول هست. اون دوباره از توی گودال مواد مذاب درمیاد و با حالت آتیش گرفته دنبال فیونا می کنه. در این حالت نه پره ها کار می کنن نه یوویی گوش به حرف می ده . با اولین برخوردش با اون طرف فیونا می میره. اگه کمک کنین ممنونم. در ضمن اصلا احتیاجی نیست که یویی به اون حمله کنه بعد از چند بار بخارها بهش خورد خودش داخل گودال می افته
 

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
همونطور که قبلا" گفتم من از روی دفترچه راهنمای بازی رایانه جوابتون رو دادم.
مبارزه اول با اون وقتی بود که داخل اتاق ژنراتورها با لورنزو که کند است روبرو می شدیم.
مبارزه دوم با لورنزوی جوان است.
داخل اون مطلب ذکر نشده لورنزو بعد از افتادن داخل چاه دوباره و اینبار بصورت مذاب بیرون میاید.فقط نوشته بعد از افتادن لورنزوی جوان داخل گودال مواد مذاب سریعا" از اتاق خارج شوید و بازی را سیو کنید.
بیشتر از این نمی دونم وگرنه راهنمایی تون می کردم.
 

m_g_s

کاربر سایت
Jun 19, 2006
841
من جواب سوالتو می دونم بعد از اینکه لورنزو رو تو آتیش انداختی اون دوباره از آتیش در میاد تو بیاد طبق گفته حامد از اتاق بیرون بری و سیو کنی و از اونجا فرار کنی اون لورنزو همیجوری دنبالت میاد ولی اونجوری که یادم هست باید به یه مجسمه برسی که رو سرت می یفته باید تند تند X رو بزنی (البته فک کنم) تا فیونا در مقابل مجسمه مقاومت کنه بعد از اون باز فرار می کنی تا اونجایی که یک صحنه ببینی که آوار رو سر لورنزو می یفته و بازی تموم میشه همین بعد هم میشینی Ending بازی رو می بینی :cheesygri
 

mp1206

کاربر سایت
Jul 29, 2006
10
جواب سوال

نوشته شده توسط test84:
آقا اون جواب مارو هيج جا ندادينا :|
شما که حرفه ای هستین دیگه چرا؟
این یکی از قشنگ ترین بازی های ماجرایی هست که من تا حالا دیدم و به جرات می تونم بگم که هیجانش از سری سایلنت هیل هم بیشتره. یک بازی طولانی با لوکیشنهای فراوان و بسیار زیبا . از گرافیکش هم که... چی بگم خودتون ببینین بهتره. اگه نگیرینش از دستتون رفته!
 

Pooyaking

کاربر سایت
Mar 10, 2018
2
من جذاب ترین بازی که برای پلی استیشن 2 بازی کردم resideres evil 4 و silent hill4 بوده البته هانتینگ گراند و کلاک تاور هم بازی کردم اما به پای اون دوتا نمیرسه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر