Lewis :"هیچ کس نمی تواند " به گستردگی Live دست یابد
رئیس بخش اروپای 360 آقای Chris Lewis به GI گفته " هیچ کس نمی تواند در توسعه یافتگی به این سرویس برسد ، این سرویس در طول سال گذشته که با آپدیت New Xbox Experience درNovember پیش آغاز شد کاملاً بازسازی شده "
جهت گیری Microsoft تمرکز بر روی نرم افزار و سرویسها در این نسل از کنسولها هست ، همچنین Lewis اضافه کرد که : " این روش مبتنی بر یک قطعه سخت افزاری جدید نیست . ما می توانیم چنین ابداعاتی را از طریق سرویس Xbox 360 مان بدون این که برای مصرف کننده مشکلاتی را بوجود بیاوریم انجام بدهیم ."
منبع
خبر دوم : 2 میلیون نفر از طریق 360 به Facebook متصل شده اند
Microsoft به CNET گفت بعد از یک هفته که دو سرویس مجتمع شده اند حداقل 2 میلیون از کاربران Xbox Live از طریق Xbox 360 به Facebook متصل شده اند و 0.5 میلیون اکانت Last.fm در 24 ساعت اول دسترسی ، ایجاد شده است . هیچ عدد و ارقامی از چگونگی استفاده از Twitter از طریق 360 داده نشده است ، اما بر اساس یک گزارش ، " هر کجا که فروشگاهی سرویس Xbox Live داشته از سرویس Twitter استفاده شده . "
10% از کل کاربران Live از طریق 360 به Facebook در طول یک هفته متصل شده اند ؟ چشم اندازی شگفت انگیز .
منبع
خبر سوم : Microsoft سیستم" Xbox " Super Guide خودش رو ثبت کرد .
ثبت جدید Microsoft پیشنهاد می دهد که جامعه کاربرها خودشان سیستم کمک رسانی online برای بازی ها رو با استفاده از محتویاتی که هر دوی سازندگان و بازیبازها ارائه می کنند طرح ریزی کنند .
وبسایت Siliconera به نقل از رئیس بخش games platform strategy شرکت Microsoft جناب آقای Andre Vrignaud ، سیستمی را شرح داده که وقتی بازیباز در جایی از بازی دچار مشکل می شود و گیر میکند بتواند با متوقف کردن بازی ( pause کردن بازی ) به پایگاه اطلاعاتی online ای که شامل راهنمایی های سایر کاربرها است دسترسی پیدا کند .
سیستم Xbox به لحاظ طراحی شبیه سیستم های محبوب و مجانی GameFAQs وبسایتها به نظر میرسه ، در حالی که کاربرها راهنمایی ها و راههای با پیچیدگی مختلف رو ارائه میدهند . این سیستم همچنین به کاربرها اجازه میدهد تا عکسهای حاشیه نویس شده و کلیپ های ویدئویی و همچنین گزارش های صوتی را بکار گیرند .
منبع
آخرین ویرایش: