ســگا و خلق دوباره IP های کلاسیکش طی 3 تا 5 سال آینده!

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
shenmue-3.jpg


در ادامه توضیح و اخبار مربوط به Virtua Fighter 5: Final Showdown، توسط آقای Mike Hayes مدیر بخش غربی سگا، ایشان به سایت VG247 گفتند که روند ادامه و خلق دوباره برخی از IP های کلاسیک این شرکت طی سه تا پنج سال آینده بر روی کنسول های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.

او در یک مصاحبه تلفنی با سایت مذکور در ماه گذشته گفته بود که "دائماً" بازیها و کارهای گذشته شان مرور میکند. که بله، یکی از این کارها میتواند شنمو باشد!

"ما دائماً IP های گذشته ـمان را مرور میکنیم، زیرا این یکی از خوبی ها و برتری های شرکت سگا است؛ و وقتی ما اینکار را به درستی انجام میدهیم، همانند بازسازی سونیک و یا Sega Rally Arcade Online و امثال این عناوین، ما به موفقیت رسیدیم! البته این امر در مورد بعضی از آنها همانند Golden Axe روی 360 و PS3 آنطور که باید انجام نمیشود"

"پس ما با دقت به هرکدام از IP ها در هر ماه نگاه میکنیم، ما قفسه اون IP رو مورد بازبینی مجدد قرار میدیم و فکر میکنیم که چطوری میتونیم اونها رو دوباره منتشر کنیم و اگر قراره اینکار رو انجام بدیم، باید چه کارهایی انجام بدیم و چه مسیری رو دنبال کنیم؟ اون رو به یک بازی کامل و بزرگ، دیجیتال (Arcade) و یا مجانی تبدیل کنیم؟ ما دائماً به این موضوع نگاه میکنیم. چیزی که من الآن میتونم بهتون بگم اینه که شما خلق دوباره و بازسازی IP های کلاسیک سگا رو بر روی پلتفورم های مختلف در 3 تا 5 سال آینده شاهد خواهید بود.

او در ادامه با استناد به Shinobi 3DS بعنوان بخشی از برنامه ـشان افزود که برنامه آنها، "اساس و پایه استراتجی" این شرکت است.

"شینوبی بر روی کنسول 3DS و برخی از بازیهای دیجیتال همانند Golden Axe redeux ـی که ما داریم منتشر میکنیم، مثال های خوبی هستند. پس شما بازیهای بیشتری از این قبیل را خواهید دید"

و ما (VG247) هنگامی که از او در رابطه با شهرت و میزان سهمی که بازیهای این شرکت میتوانند در بازار داشته باشد و اینکه میتوان به غیر از بازار ژاپن بازار غرب را نیز نشانه گرفت صحبت میکردیم، درمورد خلق مجدد شنمو نیز از از او سوال کردیم، البته نه شنمو 3؛ ما در رابطه با Shenmue City، بازی مجانی این عنوان از او سوال کردیم. که البته او در جواب گفت: " Shenmue City ـی در کار نخواهد بود!"

Virtua Fighter 5: Final Showdown تابستان سال آینده بر رویXBL و PSN منتشر خواهد شد.

مابقی مصاحبه را میتونید از اینجا بخونید.


منبع
 
آخرین ویرایش:

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
سگا بهتره بیشتر از این IP های کلاسیکش رو میلک نکنه و به فکر خلق بازیهای جدید باشه.
از بین عناوینش shenmue به نظر پتانسیل ادامه دادن رو داره و سری VF که همیشه جزو بهترین بازیهای سبک fighting بودن.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
کلا توی این نسل به بازی درست حسابی نداده بیرون. مثلا Virtua Fighter 5 نسخه ps3 دقیقا همون نگارش ارکیدش بود. بعد از 1 سال نگارش 360 با قابلیت آنلاین عرضه شد !!.
از سگا توقعی نداریم دیگه.
 

ASYLUM MANAGER

کاربر سایت
Mar 17, 2011
1,329
نام
Milad
اینا شنیدن بازار نوستالژی الان داغه اما نه تا این حد...یه جوری هم صحبت میکنه انگار همه صف کشیدن بازیهای زیر خاکی سگا رو بخرن!!
 

Miilad

کاربر سایت
Mar 14, 2010
164
نام
دانیال حافظیان
من الشدت الوحشتناک ، منتظرون الاخبار آو مای بست آو دوران کودکی ، Street Of Rage .

خودشم بگید Only On Xbask باشه :">
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر