سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,477
نام
آرش
با توجه به میزان گندی که توی قسمت‌های قبلی زدند، این تنها پایانِ مناسبِ باقی‌مونده از نظرِ‌ من بود. بچه‌های «استارک» رسما کلِ جهان رو درو کردند :D
یعنی تا اون جایی که دوربین داشت حرکت جان و دوستان به خارج از دیوار رو نشون می‌داد، من همچنان امید داشتم که خبری از وایت واکرها یا حداقل خطرِ جدیدی از جنسِ مرگ بشه که زهی خیالِ باطل :))
اون صحنه‌ی مشاوره‌ی آخرِ قسمت هم همون چیزی بود که قبلا بیشتر از GoT می‌دیدیم و کاشکی صحنه‌هایی مثلِ اون رو بیشتر تو فصل‌های آخر می‌دیدیم.
درنهایت، من تنها برای Night King زانوم رو خم می‌کنم و لا غیر :D

پ.ن: صحنه‌ی کشته شدنِ «دنریس» به‌دستِ «جان» خیلی هِندی کار شده بود. خدا آخر و عاقبت پروژ‌ه‌های بعدیِ این دو نخاله رو به‌خیر بگذرونه :|
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,376
منم اصلا حال نکردم با این قسمت و خیلی حالم بده ولی الان که دارم فکر میکنم جان هیچوقت تارگرین نبود و در حقیقت یه استارک بود و به شمال تعلق داشت و خاندان تارگرین هم باید ازبین میرفتن چون خاندان داغونی بودن و پادشاه بد و عوضی زیاد توشون بود.
 

Milkway Galaxy

کاربر سایت
Jan 12, 2013
248
این اندینگ آنقدر مع معه بود ، که آدم نه فکرش کار می‌کنه و نه دهنش باز میشه که شکایت کنه ! مبهوت ! فکر کن وستروس افتاد دست سیاهی لشکرا lol

کلاغ سه چشم lol

اگان تارگرین lol

دنریس تارگرین وری lol

جان اون الان تو رو بزرگترین تهدید می‌دونه ولی باز فرصت بهت میده با چاقو بزنیش! Lol

شش قلمرو بیعت میکنن ، سانسا میگه ما می‌خوایم پادشاهی مستقل بشیم ، بقیه هم براش دست میزنن ! Lol !

Gray worm لول

دروگون لول

و بیش از همه وایت واکر ها خیلی خیلی لول

جدا hbo روی چه حساب همچین فیلم نامه ای رو فیلمبرداری کرد!

من یه چند تا سناریو موازی خوندم حالا یا فن فیکشن بودن یا سناریو های که جلوی اسپویل رو بگیرن ده ها برابر بهتر از این چیزی بود که ساختن! حداقل کارکتر ها با محتوا اونجا میمردن . یهو هر چیزی که ساخته بودن خراب نمیکردن! پیداش کردم میزارم براتون !
 

PPPPPishrOOOOO

کاربر سایت
Aug 23, 2012
322
نام
بهروز
یعنی فقط اینو کم داشت آخرش بعد از تیتراژ : " امیدواریم از دیدن این سریال لذت برده باشید، ایرانسل "

یه کاری با من کرد این فصل که اصن یادم بره گاتی وجود داشت.تنها نکته مثبتِ داغون بودنِ این فصل این بود که خدافظی با سریال رو برای همه آسون کرد! تف،به هر کسی که تو رسیدنِ سرنوشتِ سریال به این حال و روز نقش داشته.تف
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,723
نام
nucky thompson
خب این سریال هم به آخر رسید . یکم هپی اندینگ شد . ولی خب تقریبا جز این نمیشد انتظاری داشت . مشکل شاید سر این بود که این ها قمار کردن . و متریالی رو انتخاب کردن به عنوان سریال که پایانش مشخص نبود . فصول اولیه بر طبق کتاب مارتین جلو رفتن و خیلی ها با سبک شوکه کننده سریال در کشتن کاراکتر های محبوب جذب سریال شدن . ولی همین شوکه کردن مخاطب با حرکت خلاف جریان باعث شد که از جایی به بعد مجبور شن برای حفظ هیجان و جذابیت رویه اشون رو عوض کنند . سریال خیلی افت کرده این چند فصل ولی من همچنان از این که وقتم رو برای این سریال گذاشتم (عمری بود ) راضی ام . پایان سریال مشکلاتی داشت ولی خب میشه گفت نسبتا مناسبه . شخصیت پردازی یک سری کاراکتر ها فدا شدن برای رسیدن به این پایان ولی تا حدی میشه گفت پایان مناسبی بود چند تا استارک زنده موندن از بس خون به جیگر شدیم تو فصول قبل .پادشاهی هم به دست کسی افتاد که درک اش رو داره . البته یکم ناگهانی بود ولی خب به قول خودشون این چرخه رو به هم زدن . البته خب اژدها که رفت نگران شدم نکنه دنی برگرده . ولی اون سکانس که تخت رو آتیش زد با این که هندی وار بود جذاب بود .
در کل امتیاز های پایین و عدم رضایت اکثر طرفدارا و مخاطب ها درسته و نشان دهنده افت سریال هست . ولی من وقتی می گذارمش کنار یک سری سریال دیگه که جذبم کردن و قسمت آخرشون خراب کرد. می بینم اون قدر هم بد نبود که به دوستانم پیشنهاد بدم سریال رو نصفه ببینید . لااقل واقعا جمعش کردن . نه این که نصفه نیمه بمونه یا خیلی فاجعه وار تموم شه . امیدوارم سازنده های سریال های دیگه درس بگیرن و نه کش بدن سریالشون رو و نه هول هولکی جمعش کنن

خاطرات تلخ و شیرینی ساخت برام این سریال در این هفت ساله . برای همین با تمام انتقاد هایی که به تیم نویسندگی این سریال دارم از این که در طی این سال ها مارو سرگرم کردن و همچین سریالی تحویلمون دادن تشکر دارم :))
 

Silent Storm

کاربر سایت
Apr 6, 2010
1,624
نام
iMAN
الان نایت کینگ مادرمرده کی بود چی کار داشت حرفش چی بود ... ای چیز تو روحتون D&D ...!!! افتضاح ...
جان بدبخت این همه جون کند اخرش bastard موند ...
اریا استارک در نقش کاپیتان جک اسپارو رفت دنیا رو بگرده...
سانسا که هیچی حرفی ندارم اصلا...
اصلا انقد اعصاب خرابه نمیکشه تایپکنم... افتضاح اقا ...افتضاح...
خطاب به D&D و اون احمق های HBO که گفتن واو... : واسه همه ری*دناتون مرسی...!!!!
 

hosein_fisher

کاربر سایت
Sep 6, 2006
880
نام
حسین
ماشالا برن:lol: یک هرج و مرجی درست کرد که اخرش خودش شاه بشه. هر تهدیدی علیهش بود رو نابود کرد، افشا کردن هویت جان هم باعث شد فقط دنریس کشته بشه تا کلا هیچ رقیبی برای پادشاهی نباشه:lol: ایرون ترون هم نابود شد تا ولیچر باحالش رو جاش بیاره. بهترین اندینگ هم برای بران، یکی از حرفه‌ای ترین قاتل‌های وستروس بود که بدون هیچکاری شد ارباب سکه.
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
چیزی که در این اپیزود از جان اسنو دیدم، خیلی شباهت ریز بینی با شخصیت های دنیای سریال های سیروس مقدم در ماه رمضان داشت؛ ینی احساس کردم که الان دارم امین تارخ را در گات می بینم! شخصیتی که آن قدر جان فشانی می کند، عاشق می شود، گول می خورد اما در پایان باز هم سر افکنده می شود. واقعا احساس کردم که دارم یک سریال ماه رمضانی با تم حماسی می بینم. یکی از کاربران عزیز گفت که من هم باهاش موافق هستم، حالا این که دنریس را کشت مشکلی ندارم، اما می تونست جان اسنو به دروغ بگوید که دنریس تخت پادشاهی نخواسته و با آن تک اژدها به دنبال سرنوشتش می رفت! آخه چه قدر باید جان اسنو معصوم و سفید و روشن شخصیت پردازی شود؟! بالاو پایینی از نظر شخصیتی در او هرگز احساس نکردم (به جز فصل ششم). در کل پایانی معلومی و کمی پایین تر از استاندارد کل سریال ( به جز فصل هشتم بود.) قصد ندارم که دعوا راه بیاندازم اما خوش حالم که اپیک فیل شد که دیگر سازندگانش چنین هایپ اندازی درست نکنند و با صراحتا اعلام نکنند که پایانش چیزی در مایه های بریکینگ بد است. این در جواب دو سازنده ابلهه سریال:


106862
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر