سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,639
نام
وحید
شروع خوبی بود اما به شخصه با توجه به اینکه کلا 6 قسمت هست انتظار داشتم یک شروع پشم ریزان پر اتفاق رو میداشتیم که برعکس کلا این اپیزود شد همون چیزایی که همه میدونستن قراره ببینم، یک مقدمه در حد OK واسه بستن سریال.
بنظرم باید از همین اول روندو تند تر کنن وگرنه اپیزودای آخر از حجم اتفاقات زیاد بهم ریخته میشه :D
این قسمت فقط مقدمه این فصل بود و خواستن یه سری مسائل جمع بشه
به نظرم از قسمتهای بعدی مخصوصا قسمت 3 به بعد کلا سریال به سمت اکشن خالص بره
 

asheghangta

کاربر سایت
Jun 17, 2006
1,112
نام
آرین
این اپیزود تمش مشابه اپیزود اول فصل پیش بود...یه حالت مقدمه و جمع بندی پیش از واقعه داشت...به نظرم مانند انتظارات در اپیزود های بعدی شاهد تاخت و تاز سریال خواهیم بود،هر چند در نهایت بازم ممکنه توالی سریع اتفاقات سریال برای بعضیا دلچسب نباشه.

یه خیال پردازی (نه تئوری) درباره‌ی ادامه داستان پست کرده بودم که با وجود ذکر این نکته بالای اسپویلر پاک شد (احتمالا به خاطر نداشتن عنوان دقیق اسپویلر)،دوباره این خیال پردازی رو می‌ذارم:

همون طور که می‌دونیم مارتین تا حد ممکن سعی کرد که از یکی از استاندارد های وورلد های فانتزی که نبرد بین خیر و شر هست فاصله بگیره و یه دنیا با کاراکتر های بیشتر خاکستری بسازه (یکی از دلایل اصلی خاص تر شدن این مجموعه تو دنیا های فانتزی)...همونجور که قبلا دیدیم تا مدتی حتی وحشی های اونور دیوار هم مدتی نقش شر رو تو سریال داشتن تا اونا هم در نهایت خاکستری شدن...حالا شاید جالب باشه که یه توئیست داستانی رو شاهد باشیم و وایت واکر ها و نایت کینگ هم از شر اصلی به خاکستری تغییر هویت شناختی بدن8->.
 
Last edited by a moderator:

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,761
دوستان به نظرم مشکلی که وجود داره هایپ فوق العاده و به وجود اومدن انتظارات بسیار زیاد، و از طرف دیگه کم بودن اپیزود هاست.
من خودم وقتی فهمیدم 6 اپیزود بیشتر نیست انتظار داشتم روند کلی داستان خیلی سریع باشه و حتی تو همین قسمت اول و دوم ارتش مرده ها به وینترفل برسه و حتی وینترفل سقوط کنه و جان و دارودسته مجبور به عقب نشینی بشن (!) ولی خب با چیز دیگه ای مواجه شدم.
وقتی که اپیزود ها کمه ناچار مجبورین خیلی چیزای غیر ضرروی که بود و نبودشون فرق خاصی ندارند رو ار سریال حذف کنید. کاری که سریال Peaky Blinders به دلیل محدودیت زمانی و اپیزودی به خوبی تونسته انجام بده و داستان کاملا بالغ هست و تقریبا میشه گفت هیچ صحنه اضافه ای تو کل سریال نیست که بگین مثلا اینجا این دیالوگ یا این سکانس بی مورد هست. توی سریالاییم که 20-25 قسمت هستند عموما عکس این موضوع رو مشاهده می کنیم که داستانو همینطوری کش میدن و پر از دیالوگ های کلیشه ای، لوس و بیخودن.
اگه از اوایل سال 2012 گات رو دنبال کرده باشید به حتم میدونین که اون موقع ها یه سریال کاملا دیالوگ محور بود و فصل اول هیچ صحنه اکشن خاص یا جنگی وجود نداشت و کاملا رو دیالوگ میچرخید. فصل 2 و 3 هم بجز 2 یا 3 قسمت همینطور بود حالا بعد فصل 7م تصمیم گرفتند که اکشن (و طبیعتا بودجه) رو بیشتر کنند. بخاطر همینم هممونم انتظار داشتیم که قسمت اول خیلی سریع پیش بره و به یه نقطه خوبی برسیم ولی خب این اتفاق نیفتاد و روند کاملا آهسته ای داشت و به نظرم یه سری از سکانس ها و دیالوگ ها بیخود بود. مثلا دیدار دوباره Jon با اریا رو اگه نمیدیدم واقعا اتفاق مهمی نمیفتاد و چیزی از دست نمیدادیم. همین اژدها سواری جان هم همینطور و به نظر شخصیم هیچ تاثیری توی تکامل شخصیت جان و دنریس نداشت با اینکه میشه گفت برای این قسمت شاید کلی هزینه شده باشه. (یجا خونده بودم که هر سکانسی که توش اژدها ها باشن هزاران دلار هزینه داره!)

پ.ن : میشه از این دید نگاه کرد که شاید قسمت اولو اینطور سرهم کردند که بودجه بیشتری برای قسمت های بعدی بمونه :D
پ.ن.ن : اگه میخواین بیشترین لذت ببرین انتظاراتتونو کم کنین. من خودم آدمی بودم که میومدم قسمتایی مثل رد ودینگ رو با کتاب مقایسه میکردم و بعضا تو ذوقم میخورد الان کاملا سطح انتظارمو آوردم پایین و بیشتر از قبل لذت میبرم ! Take it Easy و به عنوان یه سریال سرگرم کننده نگاه کنید بهش. نمره IMDB و متا و اینام هیچ معیار معتبری نیست و کمترین اهمیتی هم نداره چون به عنوان مثال هممون به خوبی میدونیم که منتقدای الان بر چه اساسی نمره میدند.
 
آخرین ویرایش:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
من احساس میکنم اخرش نه جان اسنو و نه دنریس پادشاه هفت اقلیم بشن. قسمت اولشم خوب بود. چند اتفاق کلیدی افتاد ولی خب هیجان انگیزو میخکوب کننده نبود بیشتر حالت مقدمه چینی برای دیدار دوباره با شخصیت ها بود. حالا ببینیم قسمت بعد چی میشه.
 

B H Z

کاربر سایت
Sep 27, 2005
3,980
نام
Behzad
درود

بچه ها سریال چه روز هایی از هر هفته منتشر میشه ؟

با تشکر

=================

منم قسمت یک فصل هشتم دیدم، خوب بودش منم مثل سایر دوستان منتظر صحنه های خفن تری بودم ولی قسمت یک پیش زمینه ای بودش از اتفاقات جالب و غیر منتظره ای که در قسمت های آینده شاهدش خواهیم بود.

دوستان صبر پیشه کنید برای قسمت های بعدی که میشه اون موقعه نتیجه گیری کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر