سرنی:استفاده از تمام قدرت ps4 شاید 3 الی 4 سال زمان ببرد.

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت



مارک سرنی معمار ps4 در رابطه با سخت افزار ps4 اعلام کرد:
"با این که کار کردن با ps4 و ساخت بازی برای آن سخت نیست،ولی استفاده از تمام قدرت و امکانات سخت افزار آن به 3 الی 4 سال زمان نیاز دارد."
او طی مصاحبه ای با Polygon در مراسم Gamscom، ایجاد شکاف واضح و مشهود بین این نسل و نسل آینده را کاملا ضروری خواند.
او افزود"هدف ما کارایی 10 برار بیشتر از کارایی ps3 بود.چون می خواستیم به یک چیز متفاوت دست پیدا کنیم ،ps4 باید به اندازه ی کافی قوی و قدرتمند باشد تا وقتی مردم تفاوت ان را با ps3 می بینند بگویند:من هم باید ps4 داشته باشم!و فکر می کنم به خواستمون رسیدیم،در واقع 1 میلیون پیش خرید این رو به ما میگه"
سرنی در ادامه اضافه کرد"اون چه که در لانچ تایتل ها می بینیم،مسلما همه ی قدرت ps4 نیست، برای استفاده از تمام قدرت GPU و رسیدن به کیفیت مد نظر(استفاده ی کامل از سخت افزار ps4) ، فکر میکنم باید چند سال صبر کرد."

ps4 در 15 نوامبر در امریکای شمالی و 29 نوامبر در اروپا و استرالیا عرضه خواهد شد.
منبع
 
خوبه که با مخاطبینشون هم اندیشه هستند و می دونن تو فکر یک گیمر که می خواد نقل مکان کنه به نسل جدید کنسولها چی می گذره
به طور حتم تنها استودیوهای Firs Party سونی هستند که می تونن از این قدرت PS4 بهترین استفاده رو بکنن،تصور اینکه Santa Monica و Naughty Dog و Quantic Dream و استودیوی لندن و ژاپن سونی چه بازی ای با چه توان گرافیکی ای بر روی PS4 پیاده کنن خیلی سخته

یه نکته Quantic Dream استدیو فرست پارتی سونی نیست! دقیقا مثل Remedy که فرست پارتی مایکروسافت نیست. فک کنم بهشون میگن second party .
در کل قطعا میتونه مثل سانتا مونیکا و ناتی داگ قدرت پلی4 رو نشون بده و شما فن های سونی هم لذت برید. نوش جانتان
 
یه نکته Quantic Dream استدیو فرست پارتی سونی نیست! دقیقا مثل Remedy که فرست پارتی مایکروسافت نیست. فک کنم بهشون میگن second party .
در کل قطعا میتونه مثل سانتا مونیکا و ناتی داگ قدرت پلی4 رو نشون بده و شما فن های سونی هم لذت برید. نوش جانتان

شرکت رمدی Second Party محصوب نمی شه چون بازی هاش برای پلت فرم های دیگه مثل ios جدیدا منتشر شدن.
کوانتیک دریم هم بازی هی قدیمیش برای پلت فرم های دیگه اومدن ولی با توجه به این که فعالیت حدودا 10 ساله که فقط با سونی است می شه Second Party به حساب آوردش
 
آخرین ویرایش:
32909079837077668670.jpg


:-s :((
 
شرکت رمدی Second Party محصوب نمی شه چون بازی هاش برای پلت فرم های دیگه مثل ios جدیدا منتشر شدن.
کوانتیک دریم هم بازی هی قدیمیش برای پلت فرم های دیگه اومدن ولی با توجه به این که فعالیت حدودا 10 ساله که فقط با سونی است می شه Second Party به حساب آوردش

بخش موبایل از رمدی جداست اصلا تو یه ساختمون دیگه هستن
 
یه نکته Quantic Dream استدیو فرست پارتی سونی نیست! دقیقا مثل Remedy که فرست پارتی مایکروسافت نیست.
بله دوست گرامی منم نگفتم هست گفتم تصور اینکه این استودیو با دیگر استودیوهایی که نام بردم چه گرافیکی رو بر روی PS4 بیارن سخته،در کل فرمایش شما متین هست،ممنون امیدوارم بازی جالب Remedy هم نوش جون فنهای ماکروسافت قرار بگیره...

اون که بعله، کوانتیک که عالیه. اما استودیو 1st پارتی نشده هنوز که امیدوارم به زودی سونی این رو هم بخره خیال مارو راحت کنه.
مطمئن باش همین طور که می گی می شه چون سونی امکان نداره استودیوهای خلاق رو از دست بده،کلن Quantic Dream مثل سانتا مانیکا و ناتی داگ نماد قدرت گرافیکی استودیوهای سونی هست،فراموش نشه استودیوی ژاپن و Team Ico هم گرافیک بازیهاشون دست کمی از 3 تایی که نام بردم ندارن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or