سازندگان Just Cause کار بر روی کنسول های کنونی را کنار گذاشتند

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
just-cause-21-500x400.jpg


سازنده بازی Just Cause، استودیو Avalanche اعلام کرد که کار بر روی کنسول های کنونی را کنار گذاشته است و به طور کامل بر روی کنسول های نسل بعد تمرکز کرده است.

Avalanche یکی از استودیوهایی خواهد بود که بر روی پروژه های مربوط به نسل بعد مشغول به کار شده است. همچنین این استودیو اخیرا اطلاعیه هایی در رابطه با معرفی های بزرگی هنگام عرضه کنسول های نسل بعد منتشر کرده است.

بنیان گذار این استودیو، آقای Christofer Sundberg، نیزدر توییتر خود عکسی از تمامی کنسول های Xbox 360 و PS3 این استودیو منتشر کرده است و قرار است بازگردانده شوند و همچنین تایید کرد که بر روی نسل بعد تمرکز خواهند داشت.

پیش از این نیز شایعه شده بود که این استودیو مشغول کار بر روی بازی Mad Max، یک عنوان اکشن و Open-World با مشارکت Square Enix بوده است و همچنین این استودیو اعلام کرده بود که در نظر دارد به بهترین سازنده بازی های سبک Open-World تبدیل شود و سازنده مشهور سری بازی های GTA یعنی Rockstar را به چالش بکشد.

منبع
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
فکر کنم تو یک سال و نیم اخیر این 6 یا هفتمین خبریه که میگه آولانچه داره یه بازی برای نسل بعد کنسول ها می سازه؛ فهمیدیم خفنید بابا!:D
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
اگه GTA V واسه این نسل، ساخته نمیشد ، عمرا همچین تصمیمی می گرفتن !!! حق هم دارن ! الان جلوی پروژه عظیمی مثل GTA V چی میتونن بسازن ؟؟؟!!!

همه این حرف ها و تصمیم ها یه معنی میده : رد گم کردن ! واسه اینکه بعدا مجبور نشن اعتراف به کم آوردن جلوی راکستار بکنن ، از وظایفشون توی این نسل شونه خالی کردن! حالا کو تا نسل بعد جا بیفته و عمل به وعده هاشون رنگ واقعیت پیدا کنه !!

همچنین این استودیو اعلام کرده بود که در نظر دارد به بهترین سازنده بازی های سبک Open-World تبدیل شود و سازنده مشهور سری بازی های GTA یعنی Rockstar را به چالش بکشد.

اینجاست که باید بگی : زهی خیال باطل
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
نیزدر توییتر خود عکسی از تمامی کنسول های Xbox 360 و PS3 این استودیو منتشر کرده است و قرار است بازگردانده شوند و همچنین تایید کرد که بر روی نسل بعد تمرکز خواهند داشت.
کنسول نیستن Dev kit ان :D. نمیتونن بفروشن چون بدردشون ان نمیخوره نمیتونن نگهدارن پس میفرستن.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
بعد راک استار یکی از خلاقا ترین استدیوهاییه که من با بازیاش حال میکنم! جاست کاز 3 چی بشه! منتظر میمونیم!

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
اگه توی JC2 یه سیستم ساده برای کاورگیری میذاشتن فوق العاده عالی میشد ! هنوزم گرافیکش یکی از بهترین گرافیکای کنسولیه فقط مشکلش تو بخش تیر اندازی و درگیری بود که مثل گوسفند بود طرف و نمیشد یه جا کاور گرفت درست و حسابی ...
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
Just Cause نشون داد Avalanche شرکت بزرگی تو ساخت بازی های Open World هست.
مطمئنا ائنها می تونن Rock star رو به چالش بکشونن. به نظرم استارت نسل جدیدشون رو با Just Cause 3 شروع کنن.
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
مسئله اینجاست که اینا هنوز درک درستی از Open World کسب نکردن.
خیلی مونده بخوان جای R* رو بگیرن، فعلن اول باید سازنده های SR و SD رو رد کنند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر