سازندگان Forza Horizon: هنوز کارهای بیشتری میتوان با 360 انجام داد.

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
95343811151765093029.jpg


پس از عرضه Forza Horizon تقریبا کمتر منتقدی در دنیای گیم مخصوصا در سایتهایی که به لحاظ تکنیکی بازیهارو مورد آنالیز قرار میدن پیدا میشه که به تمجید و تعریف از گرافیک این بازی نپرداخته باشه... اشاره به تکنیکها و ترفندهای فوق العاده برای نمایش حجم وسیع و پر جزئیات از محیط بازی و ترسیم دورنماهای قابل دسترسی به طول 20 کیلومتر , نور پردازی کامپلکس و ولیومتریک و رفلکشن (image-based lighting) کاملا ریل تایم , شیدر مدلها و از همه مهمتر سیستم آنتی آلیاسنیگ (ضد دندونه ) منحصر به فرد بازی که 4XMSAA رو به همراه FXAA همزمان با هم اعمال میکنه و جلوه های زیبا و بی نقصی ارائه میده ,بخشی از موارد تکنیکی هستند که در مصاحبه ای که بخش digital foundry سایت Eurogamer با سازندگان Forza Horizon انجام داده در مورد اونها بحث شده.

40853225769170513291.jpg


در گوشه ای از این مصاحبه DF در مورد اینکه به عنوان یک بازی اختصاصی اونها (استودیوی Playground) چه مقدار از این فرصت در جهت توسعه بازی بر اساس به کارگیری قابلیتهای Xbox 360 و نقاط قوت سخت افزار اون بهره برداری کردن سوال کرده که در جواب Alan Roberts بعد از اشاره به مزایایی که از بابت تمرکز روی یک پلتفرم واحد برای اونها به وجود اومده به این مسئله اشاره کرده که :
"ما دریافتیم (در خلال ساخت بازی )که میتوانیم توان بسیار بیشتری از ایکس باکس 360 استخراج کنیم و هنوز هم احساس میکنیم که کارهای بیشتری میتوانیم با آن انجام دهیم"

متن کامل این مصاحبه و آنالیز تکنیکی این بازی را میتوانید از لینک زیر مشاهده کنید:

The making of Forza Horizon • Interviews • Eurogamer.net

آنالیز بازی:
Digital Foundry vs. Forza Horizon • Articles • Eurogamer.net
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
امیدوارم که مشکلاتتون حل شده باشه چون تاریخ انقضا تاپیک رسیده مثل اینکه :)
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر