شایعه سازنده عنوان سایبرپانک از اتفاقات و حذفیات بازی میگوید

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین

صحبتهایی از طرف کسی که عنوان میشود سازنده بازی است دو هفته قبل مطرح شده است. وی که ناشناس می باشد گفته است:
قرار است دو پچ اول تا اواسط ماه مارس بیاد و صحبت از یه نسخه دگرگون شده مثل no man sky next هست که برای اواخر ژوئن برنامه ریزی شده است و در ماههای آینده افراد زیادی از استودیو جدا خواهند شد و تعداد ریفاندها زیاد است و روحیه تیم توسعه پایین می باشد و از جلسه ای میگوید که با مسئولان سونی داشتند برای تصمیم گیری در مورد راهکاری برای جلوگیری از اقدامات قضایی بازیبازان.

cyberpunk207737.jpg


بخشهایی از صحبتهای او :
_________________
در مورد ریفاند میگوید این کار را انجام دهید زیرا
تاثیر مثبتی بر روی ما دارد زیرا به مدیران احمق خود بارها در این زمینه هشدار داده بودیم.
شاید عجیب باشد ولی این مشکلات خوب بود چون باعث میشود بتوانیم دوباره آنچه را که میخواهیم بسازیم بی آنکه یک مشت نادان پشت گوش دائما از انتشار حرف بزنند.
در مورد حذفیات میگوید که
شما از کارهای انجام شده ما متعجب خواهید شد. بیشتر آپارتمانهایی که در هنگام ورود قفل هستند قابل ورود و غارت بودند و بیش از 50000 خط دیالوگ حذف شده است که ممکن است با آپدیت ژوئن برگردند
بگذارید از محتواهای حذف شده بگویم و به بخش زیرزمینی شهر اشاره کنم که حذف شده است زیرا از نظر مدیران احمق ما زشت بود ولی به مانند مسیر malkavian/nosferatu در بازی Vampire the Masquerade شگفت انگیز بود.
در مناطق مختلف بازی خشونتهای جزئی ای وجود داشت که میتوانستید بشینید و آنها را ببینید یا با آنها درگیر شوید. از کودکان افتاده در دام اعتیاد تا کشیشها و آرکهای خرگوش کریشنا که همگی سانسور شدند.
یک ماموریت جانبی در بازی وجود داشت یک افسر max tac خودکشی کرده بود و شما باید جای او را میگرفتید ولی این مرحله بخاطر پیچیدگی و دور کردن شما از بازی حذف شد امیدوارم این مرحله بازگردد چون در این مرحله به مقر اصلی نفوذ کرده و پلیسها را هک میکنید و از کار افتادن آنها در حال دستگیری مجرمین زیباست.
ما بخش بزرگی از زیرزمین و فاضلاب را بخاطر باگها و آماده نبودن حذف کردیم و یکی از مراحل بازی را بارها و بارها بازنویسی کردیم ولی در انتها مجبور به حذف آن شدیم که ممکن است با dlc در آینده بیاید
در مورد کیانو ریورز میگوید که
کیانو، بازیگری او چندان به مذاق من خوش نیامد ولی انسان فوق العاده ای بود و در روز اول، او به دیدار مان آمد و در پایان ضبط از تک تک مان تشکر کرد ولی جانی اصلی ما باحالتر و دیوانه تر بود و ما از شخصیت solid snake الهام گرفته بودیم .میخواید باور کنید یا نکنید ولی سیلیان مورفی مد نظرمون بود.
او معتقد است اتفاقات رخ داده بخاطر ارتباط نادرست بین سازنده ها و مدیران بوده است و همچنین عنوان کرده که بازی قبل حذفیات 160 گیگابایت بوده است.
و وقتی در مورد مشکلات مسیریابی پلیسها میگوییم، میگوید که بخوبی کار میکرده تا قبل از اینکه بعضیا بهش گند بزنن ولی اشاره بیشتری نکرده است که چه کسی و کجا

و در پایان معتقد است اگر همه چیز خوب پیش بره تا پایان سال 2021، نسخه کامل بازی را خواهیم دید.
 

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
Bloomberg - Are you a robot?

گزارش بلومبرگ که میگه مصاحبه با 20 تا از کارمندای سابق و فعلیه،نشون میده که صحبتای این مطلب درست بوده .
میگن بازی سوم شخص بوده و ماشینای هوایی داشته و پارکور سواری. تو اواخر 2016 توسعه اصصلی بازی شروع میشه و تقریبا هر چی که ساخته بودن رو دوباره از نو میسازن
تو e3 2018 دمو فیک بوده و چند ماه صرف ساخت اون کردن و معتقدن وقت اونو باید پای بازی میزاشتن.
وقتی تو e3 2019 تاریخ ریلیز اعلام کردن کارمندا متعجب بودن و میگفتن بازی به 2022 میرسه. بازی کوچیک میشه و یکسری از قابلیتاش حذف میشه و مدیرا میگن باید قبل ریلیز کنسولای نسل بعد بیاد.همون موقع تیم توسعه میگه که کنسولای پایه نمیتونه از پس بازی بر بیاد ولی مدیرا میگن بسازید
به اواخر 2019 میرسن میفهمن که بازی باید تاخیر بخوره و تو ژانویه میفرستن به سپتامبر بازیو، ولی با پاندمی دیگه از مارس میرن تو خونه و دسترسی به دوکیتهای کنسولی قطع میشه و نمیفهمن که بازی رو کنسولا چجوری انجام میشه .تا تو تستا میفهمن چی شده.
بازی سه هفته تاخیر میخوره و میگن هر چی میتونین درست کنین تا بعد.
___________________
از کرانچای 13 ساعته و 5 روز در هفته میگن.
میگن سیستم پلیس بازی تو لحظات آخر تکمیل شده برا همینه باگ داره .میگن تیم مدیریت یه gta rpg میساخت و بهشون میگفتیم اونا با چندین استودیو و چند هزار نیرو و کلی زمان اینو ساختن ولی اونا میخواستن ما تو 3 سال با 500 نیرو معجزه کنیم .
در مورد حقوق یکی از کارمندا میگه cdpr گفته که 10 درصد از سود بازیو بین کارمندا پخش میکنیم و مردم فکر میکنن ما ثروتمندیم ,تو 2015 بعنوان تستر 400 تا میگرفتم تو 2018 بعنوان برنامه نویس 700 تا.
در مورد مهاجرت بعضیا بخاطر حقوق پایین میگن نقض قوانین و مثلا لهستانی صحبت کردن همکاراشون
__________________________
اینی که اینا میگن از عهده هیچ کمپانی ای برنمیاد که یه بازی open world با المان rpg تو دنیای فانتزی رو سه پلتفرم اصلی با 500 تا کارمند بیاره. cdpr دنبال معجزه بوده واقعا.

View attachment 191084View attachment 191085

بقول عمو جیسی لپ مطلب، بازی 2012 معرفی شد ولی ساختش از 2016 شروعع شد دمو 2018 تقریبا همش فیک بود و تقریبا همه تیم توسعه میدونستن بازی به 2020 نمیرسه.
__________________
پتانسیل بازی از بین نمیره و به مرور زمان ایرادات رفع میشه و احتمالا یکسری از حذفیات برمیگرده ولی تیم مدیریت و cdpr قطعا ضرر کردن.کاربرا نسخه ارلی اکسس گرفتن که به مرور آپدیت میشه.
یادمه قبلا جیسون این چیزا رو قبل عرضه گفت خیلی ها بهش انگ هیتر بودن دروغگو بودن زدن
ولی حالا چی؟
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
با یک همچین دموی 100% تقلبی و فیکی انتظارات رو تا حدی بالابردن که رسانه هایی مثل IGN و GameInformer بعد دیدن اون دمو پشت درهای بسته توی E3 2018 مقاله دادن Cyberpunk 2077 is the future of Gaming و Cyberpunk 2077 is a game changer و...
یعنی رسما خودشون با تیشه به ریشه زدن!

البته من هنوز درک نکردم تو اون دمو چی وجود داشت و چی دیدن که اینطور واکنش نشون دادن؟ خفن بود درست، اما آینده گیمینگ و گیم چینجر شوخی بود واقعا!

کلا به عقیده بنده بخش زیادی از هایپ بیخود سایبر بخاطر ری اکشن های غیر منطقی رسانه ها بود. انقدر الکی به به چه چه کردن که سایبر شده بود لباس پادشاه، هرکی میگفت چیز خاصی نمیبینه محکوم میشد به اینکه هیتره و چیزی حالیش نیست و حتا به مساول کنسولی کشیده میشد. درنتیجه فوقع ما وقع!
 

Albert Camus

Nothing But Video Games
کاربر سایت
Mar 15, 2008
186
نام
علیرضا
البته من هنوز درک نکردم تو اون دمو چی وجود داشت و چی دیدن که اینطور واکنش نشون دادن؟ خفن بود درست، اما آینده گیمینگ و گیم چینجر شوخی بود واقعا!

کلا به عقیده بنده بخش زیادی از هایپ بیخود سایبر بخاطر ری اکشن های غیر منطقی رسانه ها بود. انقدر الکی به به چه چه کردن که سایبر شده بود لباس پادشاه، هرکی میگفت چیز خاصی نمیبینه محکوم میشد به اینکه هیتره و چیزی حالیش نیست و حتا به مساول کنسولی کشیده میشد. درنتیجه فوقع ما وقع!

البته future of gaming و game changer که واقعا اغراق بود، ولی به نظرم چیزی که تو اون دمو همه رو تحت تاثیر قرار داد، شوتینگ سریع و روون و از اونطرف اکشن خوشگل و تمیز بازی بود که قبل از این تو هیچ بازی RPG شبیهش رو ندیده بودیم. اصلا اون چند دقیقه گیم پلی، اونقدر اجرای خوبی داشت که بعضیا فکر میکردن کارگردانی شده که خب الان معلوم شده که گویا همینطور بوده و بهترین fps بازا هم نمیتونن تو خود بازی همچین صحنه هایی ایجاد کنن.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
جوابیه badowski به اظهارات بلومبرگ و جیسون شرایر
2021-01-17_12-45-11.jpg

اولا در فیک بودن دمو صحبت میکنه و میگه اونم برچسب در حال توسعه بودن خورده بوده و بازی نهایی به مراتب از دمو بهتر بوده
در مورد منابع میگه 20 نفر کمه که گفتن بازی برا 2020 آماده نبوده و گفته منابع مشخص نیستن بجز یکی. و تو صحت و سقمش شک وجود داره. البته قطعا نمیشه که اسامی فاش بشه چون اگه تو استودیو باشن ممکنه مورد پیگرد قانونی قرار بگیرن یا اخراج بشن و برا شغلهای بعدیشون مضر خواهد بود
به ناراحتی افراد خارجی هم اشاره میکنه که از گفتگوها کنار گذاشته میشدن . میگه قانون شرکت بوده که تو گفتگوهای رسمی از انگلیسی استفاده بشه ولی یه چیز عادیه که تو گفتگوهای روزمره افراد لهستانی سوییچ کنن به لهستانی
باید ببینیم اینا ادامه پیدا میکنه یا نه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر