ساخت Agni’s Philosophy یک سال به طول انجامید

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,063
نام
morteza
ساخت دموی تکنیکی Agni’s Philosophy، که برای نمایش موتور نسل بعد شرکت Square Enix یعنی Luminous ساخته شده بود، یک سال به طول انجامیده است.




بنا بر گزارش Game Watch، ساخت این دمو 3 دقیقه ای، یک سال به طول انجامید و از این مدت، شش هفته تنها صرف تصمیم گیری و برنامه ریزی در مورد این دمو شد. از طرفی دیگر، ساخت دموی Samaritan که برای نمایش موتور گرافیکی نسل بعد شرکت Epic Games، یعنی Unreal Engine 4، توسط 30 نفر و در مدت چهار ماه زمان برده بود. Samaritan بر روی چهار کارت گرافیک GTX 680 اجرا شده بود.


شرکت Square Enix افکار بزرگی برای موتور Luminous در سر دارد. موتوری که به دنبال اهدافی همچون کاستن مدت زمان ساخت بازی و افزایش بازده آن است. اما با توجه به مدت زمان طولانی ساخت این دموی تکنیکی، به نظر می رسد ساخت بازی برای نسل بعد دشوار باشد.

منبع
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,596
Square Enix همیشه پیشرو در عرصه گرافیک ....

گرافیک ff ها همیشه یه نسل جلوتر بودن از باقی بازی ها ... برای همین برای نسل بعد کار سختی پیش رو دارن
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
754
خدا رحم كنه نسل قبل نسل سكته زدن استديوهاي كوچيك بود اين نسل با اين وضع شركتهاي بزرگم با يه اشتباه به فنا ميرن:-s
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,833
نام
مهدی
آره واقعا,الان با این وضع همه شرکتا درجا میزنن!! البته هنوزم معتقدم نسل بعد , جنگ انحصاریاس
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,441
ژاپنی ها خیلی شل کار میکنن (منظور بازیسازی) . نمونه بارزش کوجیما و Team ICO هستن. 1 سال واسه یه دمو :D !!!.
انصافاً عالی بود. تک تک موارد اون دمو رو بصورت کاملا زنده و پویا تغییر میدادن از ریش پیرمرده تا بازیابی اون اژدها.
 
آخرین ویرایش:

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,596
ژاپنی ها خیلی شل کار میکنن . نمونه بارزش کوجیما و Team ICO هستن. 1 سال واسه یه دمو :D !!!.
انصافاً عالی بود. تک تک موارد اون دمو رو بصورت کاملا زنده و پویا تغییر میدادن از ریش پیرمرده تا بازیابی اون اژدها.
هاهاهاها .. ژاپنی ها شل کار میکنن ... دیگه از این حرف جالب تر نشنیده بودم ...
 

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
752
اینجور نیست که ساخت دمو آنقدر زمان برده باشه. همزمان باهاش موتور رو توسعه میدادند.
نسل قبل فهمیدن اشتباه کردن که تازه بعد از اومدن کنسولا موتورشونو ساختن و جا موندن.
ایندفعه اسکوار همزمان با اومدن کنسولها یک FF با آخرت گرافیک رو میکنه.... البت ما هنوز منتظر versus یم.:d
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,478
نام
مهدی
طبق اطلاعات منشتر شده دمو روی PC نمایش داده شده:
the specs of the PC that the Agni's Philosophy tech demo was run on: GTX 680, i7-3770K 3.5GHz and 32 GB of RAM. Apparently the CPU was hardly stressed and it could have run on something much weaker. It also only used 1.8GB of texture data so next gen consoles should have very little problem fitting it onto memory. In terms of anti-aliasing I think it may have used a combination of 8xMSAA and FXAA which is massively impressive if true.60FPS
 

r.t.1.n

کاربر سایت
Dec 4, 2008
2,548
نام
آرتین
Samaritan بر روی چهار کارت گرافیک GTX 680 اجرا شده بود.
روی 3 تا GTX 580 اجرا شده بود !
 

Lady Ashe

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,596
GTX 680, i7-3770K 3.5GHz and 32 GB of RAM.
یا اباالفضل 4 تا gtX 680

32 گیگ رم .... ؟؟؟؟

I7 3.5

اینها از نسل بعد چی میخوان ؟؟؟؟

همین سیستم رو بخوای ببنید ... شاید 5 چوب یا بیشتر اب بخوره ؟

بیخود هم نیست که برای اولین بار یه ff رو روی pc میبینیم ... !!!

اسکوار داره ریسک بزرگی میکنه ... ولی فکر نکنم ...بیشتر از 1/3 قدرت موتور برای نسل بعد استفاده کنن
 

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
این نسل یکی از نکات منفیش این بود که عناوین شماره دارو با کیفیت کمتر از اونچیزی که انتظار میرفت تولید شدن!
مثلresident evil tekken gta و......
 

BigMafiaBoy

همه چیز آرومه :D
کاربر سایت
Mar 3, 2011
608
نام
رضا محمد میرزائی
ای بابا پس باید 10 سال برای ساخت یه بازی منتشر بشیم ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟