ساخت و انتشار عنوان Edge of Twilight توسط یک استودیوی جدید

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
46031256666598285727.jpg

ساخت و انتشار عنوان Edge of Twilight توسط یک استودیوی جدید

در سال 2008 بود که از عنوان فانتزی Edge of Twilight که همراه با یک فضای Steampunk بود رونمایی به عمل آمد؛ اما حالا توسعه و انتشار این عنوان در اختیار یک استودیوی چند ملیتی جدید قرار گرفته و طبق اعلام Fuzzyeyes Entertainment این بازی قرار است که در تابستان سال 2013 برای PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر گردد.

در دنیای Edge of Twilight طی شب و روز، شاهد دو طیف متفاوت از ساکنین و نژاد ها هستیم و شخصیت اصلی بازی، که از وی با نام Lex یاد می شود یک نژاد دورگه است که قصد دارد این دو قلمروی متفاوت را با یکدیگر تلفیق و متحد نماید. سازندگان بازی این وعده را می دهند که در این عنوان اکشن سوم شخص بیشترین تمرکز بازی بر روی گیم پلی، داستان و معما ها می باشد و این که آنها قصد دارند این عنوان را با عرضه نسخه های دنباله دار بر روی پلتفرم های مختلف گسترش بدهند.

عنوان دیگری که این استودیو از آن رونمایی کرد Edge of Twilight — Horizon می باشد یک بازی free-to-play برای سیستم های iOS می باشد که قرار است برای کنسول ها نیز منتشر شود. در این عنوان هم بازیکنان بایستی در نقش Lex با دشمنان بازی روبرو شوند که طبق اعلام سازندگان نتایج آن در نهایت تاثیر زیادی در عنوان اصلی خواهد داشت.
سازندگان همچنین قصد دارند اخبار و اطلاعات پیرامون Edge of Twilight را به وسیله این نرم افزار در اختیار کاربران قرار دهند.


وقتی سازنده قبلی بازی مجبور شد که بیشتر کارکنانش را اخراج کند ساخت بازی هم در سال 2009 متوقف شد و در سال 2011 بود که شرکت جدید، با نامی مشابه استودیوی قبلی، ولی با کادری متفاوت، مسئولیت توسعه بازی را بر عهده گرفت.

براساس پیامی که سازندگان بر روی صفحه فیس بوکشان قرار دادند اعلام کردند که آنها به خواست خودشان نام Fuzzyeyes برای استودیو انتخاب کرده اند و این قول را دادند، که نام سازندگان سابق بازی را در لیست credits پایانی بازی قرار خواهند داد.

آنها در این پست گفتند:

" ما Fuzzyeyes جدید هستیم، Fuzzyeyesـی با مدیریت متفاوت و سهامداران متفاوت و هیچ وابستگی به Fuzzyeyes های قدیمی نداریم ما تصمیم گرفتیم که ساخت Edge of Twilight را از نو آغاز کنیم اما به خاطر سازندگان قبلی نام Fuzzyeyes را هنوز نگه داشته ایم."


و خطاب به سازندگان اسبق بازی گفتند:

" ما نگرانی شما از هدر رفتن زحماتتان را درک میکنیم و به شما اطمینان می دهیم که نام شما را در لیست سازندگان بازی قرار خواهیم داد. "

منبع
 
آخرین ویرایش:

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
محیطای بازی فرق میکردن که:(تازه تریلر از گیم پلی هم که نشان داده بودن.
شخصیت بازی هم که دورگه بود برای همین توی روز و شب قیافش عوض میشد و گیم پلی هم تغییر میکرد.
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
تریلرهای اولیه بازی واقعا امیدوارکننده بود ولی دیگه همه فراموشش کرده بودن!!
امیدوارم کاملا موفق باشه!!
 

SoRoS

کاربر سایت
Apr 10, 2012
151
قرار بود سال ٢٠٠٩ منتشر بشه
به كل از ياد برده بودمش
بازي اصلي يه ايده اي تو مايع هاي Soul Reaver داشت (چند مدل ديد،محيطاي گوتيك،تغيير كاركتر اصلي و.......)
 

ezio love

کاربر سایت
Nov 3, 2009
358
نام
محسن
اونموقع که دیگه ازش خبری نشد منتظر یه خبر ازش بودم واقعا از تریلرهاش خوشم اومده بود امیدوارم از نو می سازند کاملا تغییرش ندن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر