شایعه ساخت نسخه جدید بازی Twisted Metal توسط توسعه‌دهندگان Destruction All-Stars

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق شایعه جدیدی که از سوی VGC مطرح شده، ساخت نسخه جدید سری Twisted Metal به استودیوی Lucid Games سپرده شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Twisted Metal

منابع VGC مدعی شده‌اند که نسخه جدید این سری ماشین مبارزه‌ای، بر پایه مدل Free-to-play ساخته می‌شود و به‌طور رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. پیش از این نیز بازی Destruction All-Stars مدت کمی قبل از عرضه، به عنوان یکی از عناوین رایگان سرویس پلی استیشن پلاس معرفی شده بود. همچنین گزارش VGC اشاره کرده که تاریخ عرضه نسخه جدید Twisted Metal همزمان با سریال تلویزیونی این مجموعه و در سال 2023 خواهد بود.

سونی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در فضای بازی‌های لایو سرویس، عناوین بیشتری را وارد بازار کند. از این رو، احیا کردن یکی از مجموعه‌های مولتی پلیر محبوب پلی استیشن در قالب یک بازی رایگان، با اهداف سونی در این زمینه جور در می‌آید. منابع VGC عنوان کرده‌اند که علی‌رغم بازخوردهای ضعیف بازی Destruction All-Stars، سونی به استودیوی Lucid Games اعتماد دارد تا عنوان موفقی را از سری توویستد متال خلق کند.

لوسید گیمز حدود 10 سال پیش توسط تعدادی از سازندگان سابق سری Project Gotham Racing تأسیس شد. این استودیوی واقع در انگلستان، در سال‌های اخیر علاوه بر Destruction All-Stars سابقه کار روی عناوینی مانند Need for Speed Payback، ریمستر Need for Speed Hot Pursuit، و همچنین Switchblade را نیز در کارنامه خود دارد.

البته باید در نظر داشت که تاکنون ساخت Twisted Metal جدید توسط سونی تأیید نشده و اگر چنین شایعه‌ای صحت داشته باشد، باید منتظر اعلام رسمی بمانیم. اما شما در مورد احیا شدن این سری توسط استودیوی Lucid Games چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر