ساخت اقتباس سینمایی شاهکار دنیای بازی TLOUهم تأیید شد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

sadra_Gamer

کاربر سایت
Sep 20, 2013
465
نام
sadra
دقایقی پیش خبری توسط سایت Deadline منتشر شد که کمپانی Screen Gems حقوق کپی رایت ساخت فیلم سینمایی از بازی ویدئویی بسیار موفق The Last of Us را خریداری کرد تا اقتباسی سینمایی از آن را بسازد!

نیل دراکمن؛ خالق اصلی بازی از شرکت Naughty Dog نوشتن فیلمنامه سینمایی را نیز بر عهده خواهد داشت. رئیسان شرکت ناوتی داگ؛ ایوان ولز و کریستوف بالسترا نیز به همراه کارگردان بازی آقای بروس استریلی جزو طراحان فضا و داستان نسخه سینمایی خواهند بود و دراکمن را یاری خواهند کرد. اما از دیگر سازندگان مشهور سینمایی این اقتباس سم ریمی و شرکت Ghost HOSE Pictures متعلق به او می باشد.


کلینت کالپپر رئیس کمپانی Screen Gems در بیانیه خود چنین گفت: «برایان دوکز و اریک لینگ (از کارکنان کمپانی) بحث ساخت نسخه سینمایی از این بازی رو پیش من مطرح کردن و بازی رو بهم نشون دادن. وقتی قدرت و کیفیت بسیار بالای داستان گویی بازی رو دیدم میدونستم که فقط جامعه گیمرها از بابت چنین داستانی شگفت زده نمیشن. فرد عادی و علاقه مند به سینما هم از دیدنش لذت فراوانی میبره. به همین خاطر فقط و فقط نیل دراکمن باید فیلمنامه رو مینوشت!

خوشحالم که رایلی راسل (از کمپانی سونی) تونست قرار ملاقاتی واسه من با نیل و ایوان ولز ترتیب بده تا بتونم باهاشون حرف بزنم و متقاعدشون کنم. سم ریمی و کارکنانش توی شرکت Ghost HOUSE هم تیمی فوق العاده رو واسه نگاه ویژه دراکمن آماده میکنند.»

ایوان ولز هم در اینباره گفت: «یک ترکیب فوق العاده کامل تشکیل شده است. از وقتی بازی ما در ماه ژوئن سال گذشته منتشر شد، با استودیوها و کمپانی های بزرگ و بسیار زیادی برای ساخت فیلم سینمایی از بازی ملاقات کردیم ولی هیچ شریک و همیاری بهتر از Screen Gems و Ghost HOUSE پیدا نکردیم که بهمون کمک کنن نگاه خلاق و استاندارد های بسیار بالای بازی رو به اشتراک بذاریم.»

بازی با موفقیت بسیار بسیار خوبی میان منتقدان و مردم رو به رو شد به طوری که میانگین نمرات بازی در سایت متاکریکت 95/100 است و به عنوان برترین بازی سال 2013 از دید صدها مجله و سایت انتخاب شد.
 
آخرین ویرایش:

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
ای کاش هیچوقت ساخته نمیشد! این بازی همه چیزش عالیه و شاید نتونند فیلم واقعا خوبی بسازند
 

sergeant fenix

کاربر سایت
Sep 11, 2009
1,467
نام
Babak
کلا فیلم post apocalyptic خوب کمه فکر نکم اینم به جایی برسه
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر