ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت: خرید کمپانی های بازی ادامه خواهد داشت.

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
مدیر عامل مایکروسافت آقای نادلا به همراه فیل اسپنسر مدیر بخش Xbox در مصاحبه ای با سایت CNET پس از خرید 7.5 میلیارد دلاری کمپانی زنیمکس گفته است :
شما نمی توانید از خواب بیدار شده، و به راحتی تصمیم به ساخت یک استودیو بازی بگیرید. ایده ما از داشتن و ایجاد محتوا، دستیابی به مخاطبان بیشتر است.

فیل اسپنسر به نقش محتوا برای موفقیت پلتفورم Xbox اشاره کرده و می گوید:
این یک سرمایه گذاری عظیم در بخش گیم است. استودیو های زنیمکس خریداری شده به صورت نیمه مستقل اداره شده، تا ویژگی هایی که در گذشته باعث موفقیت این استودیو ها شده از بین نرود. به همین دلیل حفظ فرهنگ سازمانی این استودیو ها اهمیت بسیاری دارد.

نادلا در ادامه برای تاکید بر سرمایه گذاری های مایکروسافت در بخش گیم و ادامه خرید کمپانی های دیگر اشاره می کند:
به همین دلیل کمپانی های گیم در رادار مایکروسافت قرار دارند. ما به دنبال جاهایی هستیم که هدف و فرهنگ مشابه و یکسان با ما را داشته باشند مانند کمپانی زنیمکس که از سال 2001 با تیم Xbox همکاری داشته است. ما همیشه به دنبال رشد و گسترش بخش Xbox با سرعت بالا خواهیم بود.

منبع
 

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
855
نام
Ahmad
تا چند ماه اخیر هیچ وقت به فکر خرید ایکس باکس نبودم.سونی و نینتندو برام کافی بود.اهل Gears و Halo و...هم نیستم.ولی Flight Simulator یه شاهکاره .معرفی Fable نسل بعد واقعا خوشحالم کرد.Forza یه تجربه بی نظیره تو بازیهای اتوموبیل رانی.به عنوان سونی فن،از طراحی سری ایکس خیلی خوشم اومده و سادگی و زیبایی خوبی داره.با این رویه خرید استودیوها،داشتن ایکس باکس به شخصه برام واجب میشه.
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,500
نام
mohammad
جانه من بیا این Fromsoftware رو بخر یه حالی بکنیم:Dبه جانه خودم می ارزه هایه دو دوتا چهار تا کنی متوجه میشی می ارزه:D
:D
برای خرید FS باید نزدیک دو برابر پول کپکام پول پیاده بشن...چون زیر مجموعه یک کمپانی دیگس... اگه خریدی صورت بگیره تو ژاپن با این قیمت خرید اسکوئر و کپکام به خاطر تعداد ip هایی که دارن عقلانی تره...:D
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,275
نام
علیرضا
برای خرید FS باید نزدیک دو برابر پول کپکام پول پیاده بشن...چون زیر مجموعه یک کمپانی دیگس... اگه خریدی صورت بگیره تو ژاپن با این قیمت خرید اسکوئر و کپکام به خاطر تعداد ip هایی که دارن عقلانی تره...:D
اصلا بگیم تونستن FS رو جدای از کمپانی مادر هم بخرند، بازم توجیه ندارد چون گیم هاش اصلا به سیستم گیم پس نمیخوره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر