رضایت سازندگان Dragon Age 3 در استفاده از Frostbite 2

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member

با توجه به صحبتهای Neil Thompson,بازی Dragon Age 3: Inquisition به علت استفاده از موتور Frostbite 2 به طور خیره کننده ای زیبا طراحی شده و وی قول داد هنگامی که عکسهای بازی به نمایش درآمدند مردم نا امید نخواهند شد.
وی افزود که هر دو شماره قبلی این بازی توسط موتور Eclipse ساخته شده بود و به همین علت بعد از عرضه بازی دوم بسیاری از این بابت لب به شکایت گشودند اما حال شماره سوم بوسیله موتور قدرتمند Frostbite 2 ساخته میشود که توانسته خواسته های همه را پاسخگو باشد.
طراحان هنری دو بازی قبلی همیشه از موضوع که طرحهای بی نظیر آنها در موتور Eclipse به چه صورت در می آید ناامید می شدند اما این اتفاق برای این نسخه پیش نمی آید و طرحهای آنها به همان زیبایی در بازی پیاده سازی شده است.
با توجه به صحبتهای وی در این مورد میتوان گفت که این موتور توانسته جاه طلبی طراحان هنری بازی را پاسخگو باشد و برای طراحی این بازی مناسب بوده است.
Inquisition برای عرضه در سال جاری آماده میشود ولی گمان میرود که بازی برای نسل بعد در نظر گرفته شده باشد.

منبع
 
طراحان هنری دو بازی قبلی همیشه از موضوع که طرحهای بی نظیر آنها در موتور Eclipse به چه صورت در می آید ناامید می شدند

یعنی در نسخه قبلی مشکل از شما نبوده از موتور بازی بوده ! من که هنوز استفاده از موتور Frostbite 2 رو در اینگونه بازی ها درک نمیکنم
Frostbite 2 مال FPS. به نظرم به جو و اتمسفر کلاسیک بازی های Bioware لطمه میخوره.
 
این طراحای هنریش توی نسخه ی دوم خیلی چیز شاهکاری داده بودن که اینقدرم از خودشون میان مشکل رو انداختن گردن موتور
این رو اصلا می‌دونید کدوم شعبه و تیم BioWare نسخه سوم رو می‌سازه تیم نسخه اول بازی در نتیجه افراد کمی از تیم نسخه دوم در این بازی نقش خواهند داشت حالا این همه بازی چرت ملت می‌سازند یک بازی خوب می‌سازند کلی به به چه چه BioWare یک بازی خراب کرد هی بیایید گیر بدید بهش فقط 1 بازی بود نه مثل بقیه استدیو‌ها 100 بازی
 
شایستگی‌های Frostbite 2 قبلا اثبات شده. اینکه تونستن ازش استفاده کنن چه ارزش خبری داشته که به‌خاطرش سکوت خبری رو شکوندن.:-/ خیلی راحت بگن "منتظر عکس‌های تازه از محیط بازی باشید".
با توجه به صحبتهای وی در این مورد میتوان گفت که این موتور توانسته جاه طلبی طراحان هنری بازی را پاسخگو باشد و برای طراحی این بازی مناسب بوده است.
بعد تو قسمت دوم چی شد که جاه‌طلبی شون نسبت به شماره‌ی اول کاهش پیدا کرده بود:-/
در کل این افراد یه DA3 درست و حسابی به ما بدهکارن(!!!) امیدوارم خودشونم اینو بدونن.
 
مردم نا امید نخواهند شد.
مگه اولش چه خبره بوده که قرار بوده نا امید بشیم بعد الان دیگه نمیشیم ؟ :d اگر منظورشون موتور بازی بوده که شماره 1 از نظر من هیچ مشکلی نداشت خیلی هم عالی بود :> البته Expansion هاش بدون باگ نبود :d. شماره 2 رو زدن خراب کردن و الان میگن تقصیر موتور بازی بوده :d . در هر صورت استقبال گرمی میکنم ازش >:d
 
آخه BioWare،نونت نبود،آبت نبود،انجین عوض کردنت باسه چی بود:d؟اون گیم پلی DA2 درست بشه،وضع فریم دهی رو سروسامون بده،بنده راضیم:d!

RPG مهمترین المانش گیمپلیه،اینا میگن انجین تغییر دادیم:|!
 
موتوری بهتر از 2 Frostbite برای خلق صحنه های سینمایی و افکت های خارق العاده مگه چیز دیگه ای هم هست؟ البته به جز موتور ترکیده ی Call of Duty. :d
 
یعنی در نسخه قبلی مشکل از شما نبوده از موتور بازی بوده ! من که هنوز استفاده از موتور Frostbite 2 رو در اینگونه بازی ها درک نمیکنم
Frostbite 2 مال FPS. به نظرم به جو و اتمسفر کلاسیک بازی های Bioware لطمه میخوره.

به نظر من که جو و اتمسفر بازی های این استودیو با موتور گرافیکی فرقی نمی کنه...مهمه طراحی و مدل سلزی هستش و گرنه Bioware که تو تمام مدت تاسیسش از یه موتور ایتفاده نکرده و نخواهد کرد حالا نمیدونم اینکه فراست بایت استفاده میکنه چرا بعضی از بچه ها نگران شدن ؟ یا قراره با دفعه های قبل که از موتورهای دیگه و مختلف استفاده کردن باید فرق کنه ؟
 
تقلای این جماعت فقط برای کنسولیزه کردن بازیه!والا شماره اول که از همون موتور eclipse استفاده کرد مگه بد بود؟روی PC خیلی خوب جواب داد
ضمنا مشکل شماره دوم هم هر چیزی بود جز موتورش
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or