رئیس THQ: اخبار پر زرق و برق را باور نکنید، مسأله THQ فقط معادل شروعی تازه است!

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
آقای Jason Rubin، رئیس شرکت THQ در نامه ای که در سایت رسمی THQ خطاب به "علاقمندان بازی های این شرکت در تمام دنیا" نوشته شده، شرایط این شرکت را یک "شروع تازه" خطاب کرده و گفته اند که وضعیت موجود معادل ورشکستگی نیست.




متن زیر ترجمه مهم ترین قسمت های نامه ایشان به طرفداران THQ است:

"امروز THQ اعلام کرده که یک سرمایه گذار جدید پیدا کرده است. این سرمایه گذار که یک شرکت خصوصی به نام Clearlake Capital Group می باشد، می خواهد بیشتر آنچه که از نظر شما هویت THQ را تشکیل می دهد خریداری کند، مثلا تیم های سازنده بازی ها مثل Relic و THQ Montreal و Vigil و Volition، دارایی های غیر فیزیکی (یا IP ها، مثلا عناوین تحت امتیاز، یا Source Code ها)، و قراردادهای شرکت، مثلا با Crytek و South Park Digital Studios و 4A games و Obsidian و Turtle Rock، و همچنین پرسنل پشتیبانی شرکت که به موفقیت این تیم ها کمک می کنند.

در حقیقت Clearlake Capital Group حتی سرمایه لازم برای کار کردن THQ روی عناوین فعلی و آینده را، چه در زمان طی شدن فرآیند خرید، و چه پس از اتمام این فرآیند تأمین می کند.

به طور خلاصه، می توان گفت که آنها برای شروع تازه THQ سرمایه گذاری می کنند.

این معامله از لحاظ حقوقی باید در قالب Chapter 11 (فصل یازدهم قانون ورشکستگی) انجام شود، که ما امروز همین کار را کردیم. اما معنای Chapter 11 چیست؟ تکلیف عناوین و سری بازی هایی که شما دوست دارید چه می شود؟ مهم ترین چیزی که باید بدانیم این است که استفاده از قانون Chapter 11 به معنای پایان داستان THQ و از بین رفتن عناوین مورد علاقه شما نیست! اتفاقا، دقیقا برعکس است!

قانون Chapter 11 در واقع مانند یک تور امنیتی برای شرکت های آمریکایی است. بسیاری از شرکت های آمریکایی از قبیل خطوط هوایی و Chrysler و General Motors و Marvel Studios و MGM و Macy’s و Eddie Bauer و Chicago Cubs و Pittsburgh Penguins از این قانون استفاده کرده اند و حتی کمپانی های Donald Trump تا به حال چهار بار از قانون Chapter 11 استفاده کرده اند. شرکت MGM دو سال است که در قالب این قانون اعلام ورشکستگی کرده، ولی امسال آنها فیلم های Skyfall و The Hobbit را عرضه کردند.

در واقع، استفاده یک شرکت از این قانون، به سرمایه گذارها اجازه می دهد تا برای سرمایه گذاری بر روی آن شرکت پیشنهاد داده و با هم رقابت کنند. این یک فرصت بسیار هیجان انگیز برای ما بوده است، ولی شما نباید نگران باشید، زیرا در تمام مدت طی شدن این فرآیند، بزرگ ترین هدف ما حفظ کردن تیم ها و محصولات مان بوده است، و حتی همین حالا هم کار بر روی عناوین مهمی مثل Metro: Last Light و Company of Heroes 2 و South Park: The Stick of Truth، و همچنین عناوین دیگری که شایعه ساخت شان را شنیده اید، مثل Saints Row 4 و دنباله Homefront ادامه دارد، و هر اتفاقی هم که رخ دهد، مهم این است که تمامی محصولات و تیم های تحت نظر ما هم به احتمال بالایی با همدیگر و تحت مدیریت افراد قوی و لایق باقی خواهند ماند.

من مطمئنم که در طی حدود یک ماه آینده شاهد تعداد بسیار زیادی اخبار پر زرق و برق در این مورد خواهیم بود که هدف شان فقط جلب خواننده بیشتر است، ولی در حال حاضر آنچه برای ما اهمیت دارد وضعیت کمپانی و تیم های تحت پوشش آن پس از اتمام فرآیند خرید خواهد بود.

به طور خلاصه، این تیم ها می توانند بدون توجه به مشکلات گذشته بر روی مهم ترین کارشان، یعنی ساخت بازی های عالی تمرکز کنند".


ایشان در انتها گفته اند که هر خبر جدیدی را در این مورد سریعا به اطلاع طرفداران بازی های THQ می رسانند.


منبع اول:
Code:
http://www.thq.com/us/go/article/view/homepage_article/261277/thq_community_message_from_jason_rubin?utm_source=Social&utm_medium=General&utm_campaign=THQ
منبع دوم:
VG247
 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,132
نام
متوئیدی
این ایالات متحده چقدر قانونایه بانکی و مالی پیچیده ایی داره . شرکت MGM هم که گل سرسبد همشون هست فقط کاری کرد که دل تورو بیخیال کارگردانی هابیت بشه .

بهرحال این لیست عنواینی هست که THQ پیش بینی فروششون رو کرده :

Saints Row 4 - 5 million
Company of Heroes 2 - 2 million
Homefront 2 - 4 million
Darksiders II - 2.4 million
WWE '13 - 1.9 million
Metro: Last Light - 1.9 million
South Park: The Stick of Truth - 3.1 million
Evolve - 4 million
THQ MONTREAL:1666 - 4 million
Atlas - No specific unit sales figure was provided, though THQ said it expects Atlas to generate $31.6 million in net sales.
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
محمود بر علیه اون یکی خبر فتوا دادی ؟ :d
پ.ن : دلیلشم اینه که محمود یکی از جدی ترین فن های THQ هست باهاشم نمیشه شوخی کرد :d
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
من خوشحال شدم. خیلی.
ای شا الله وضعیتشون هر چه زودتر رو به راه بشه.
وگرنه تکلیف Darksiders, Company of Heroes, Metroو ... چی میشه؟ :|
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
محمود بر علیه اون یکی خبر فتوا دادی ؟ :d
پ.ن : دلیلشم اینه که محمود یکی از جدی ترین فن های THQ هست باهاشم نمیشه شوخی کرد :d
نه به جان خودم. :D

آخه تو اکثر سایت های خبری این قضیه به شکل دو تا خبر اومده. اول قضیه ورشکستگی رو نوشتند و بعدش یه خبر دیگه زدند (یا آپدیت دادند) که توضیحات خود THQ چی بوده.
9ghi4rjgjndzz19jbvn.gif


سال های ساله که این شرکت داره بهترین بازی ها رو تولید می کنه و ما داریم از کارشون لذت می بریم، ولی چون مثل بقیه ناشرها از روال عادی دنیای گیم تبعیت نمی کنه و از عناوین برتر خودش پول نمی دوشه و هر سال یه نسخه ازشون بیرون نمیده مشکل پیدا می کنه. به هر حال امیدوارم کارشون رو همیشه ادامه بدن. البته این که من THQ رو دوز دارم هم که کاملا درسته.
give_heart111.gif

من خوشحال شدم. خیلی.
ای شا الله وضعیتشون هر چه زودتر رو به راه بشه.
وگرنه تکلیف Darksiders, Company of Heroes, Metroو ... چی میشه؟ :|

خیالت راحت باشه، سر این عناوین هیچ بلایی نمیاد. استودیوهاشون که صحیح و سالم هستند، به احتمال زیاد هم همه شون تحت لوای یک ناشر (که در واقع فرم جدید همون THQ هستش) کنار هم باقی می مونند.
0gml9ygiaeic7jepzls.gif
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر