دیوید جفی؛ تاسیس استودیوی جدید با ایده‌هایی بزرگ برای نسل بعد

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
خالق بازی‌های Twisted Metal و خدای جنگ، دیوید جفی ( David Jaffe ) علاوه بر تایید جدایی تعجب‌بر‌انگیز خود از Eat Sleep Play ( استودیویی که خود او در سال 2007 تاسیس کردده) به توضیح در مورد این موضوع پرداخت.


49586-Untitled-1-copy.jpg

جفی، طی پست‌هایی در صفحه تو‌ییتـر خود از چالش‌هایی که کنترل ساخت بازی به صورت غیر مستقیم و از راه دور دارد سخن گفت، در مورد علایق خود برای کارکردن (مستقیم) باتیمی در استودیویی ( که قصد تاسیس آن را دارد) جدید خبر داد.

خبرهای جدایی وی از استودیوی ESP امروز بعد‌ازظهر بر اساس گزارشی از Salt Lake Tribune، در سایت‌های خبری مربوط به بازی‌های ویدئویی پخش شده‌بود که این استودیو 8 نفر از کارمندان خود (20 درصد) را تعدیل کرده و هم‌اکنون 26 کارمند دارد. جفی نیز در این جریانات از ESP جدا شده بود. این تعدیل به منظور ساخت بازی‌های کژوال برای آیفون و آیپد 2 انجام شده است که Scott Campbell نیز طی صحبت‌های خود به این موضوعات اشاره کرده بود و همچنین گفته بود که جفی ایده‌هایی برای ساخت بازی‌های کژوال دارد.

اما جفی در این رابطه این‌گونه می‌گوید:

"من ابدا نقشه‌ای برای ساخت بازی شبیه به FARMVILLE و ANGRY BIRDS ندارم."

"من هرگز نگفتم بعد از TM (که هنوز در حال کار روی این عنوان در ESP هستم و تا ماه آینده که زمان لانچ این بازی بود خواهم بود و این بازی را به صورت real-time بالانس خواهیم کرد و مطمئن خواهیم شد که بازی بی‌نقصی خواهد بود و بعد از آن نیز به پشتیبانی این بازی خواهیم پرداخت.)"
"ولی همزمان یک استودیو نیز همینجا در سن دیگو باز خواهم کرد؛ چراکه خیلی دلم برای ساخت مستقیم بازی‌ {و داخل روند ساخت بودن} تنگ شده."

ولی اگر بخواهم صریح و شفاف صحبت کنم باید بگویم که من تعدیل نشدم؛ من مالک نصف این کمپانی هستم. من دارم این استودیو را ترک می‌کنم چون بازی‌ها دیگر بزرگ‌تر از چیزی هستند که بتوان روند ساخت آن‌ها را از سیصد مایل دورتر کنترل کرد و من دلم برای روزهایی که مستقیم و در کنار تیم، این کار را انجام میدادم تنگ شده است."


david_jaffe.jpg

David Jaffe

جفی اعلام نکرده که ناگهانی این استودیو را ترک میکند و قول داده تا 3 ماه آینده در کنار تیم باشد و اولویت با TM است.

و بعد از این 3 ماه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دیوید جفی در حال حاضر با تعدادی سازنده برای ملحق شدن به استودیوی جدید وی - که قرار است تاسیس کند - مذاکره می کند و از حالا در مورد استودیوی جدید خود می‌گوید.

وی در این رابطه می‌گوید :" ایده‌های بزرگی برای نسل بعد دارم که دوست دارم آن‌ها را با ساخت بازی به حقیقت تبدیل کنم و همچنین ایده‌های جالبی نیز در مورد ساخت بازی تحت مرورگر ( بازی متمایل به اکشن) و ایده هایی بین این دو دارم."

ولی گویا راه زیادی تا پروژه بعدی جفی مانده : "هنوز در مورد اینکه چه بازی بسازم هنوز نظری ندارم و این بازی می‌تواند برای آیفون باشد، یا شاید برای کنسول‌های نسل بعد."


twisted_metal_ps3.jpg

لازم به ذکر است که Twisted Metal سه سال است که ساخت آن به طول انجامیده، ماه آینده در اروپا عرضه خواهد شد.



GOOD-LUCK
 
آخرین ویرایش:

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
من درست نفهمیدم، یعنی چی از 300 مایل؟ مگه این تو استودیوش نیست؟

خب چه کاریه بره یه استودیو دیگه بزنه؟ همیجنا وایسه بیاد توی کار نشینه تو خونش!!!؟
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
این جفی چرا اینجوریه ؟ :D

این جفی رو سرش رو بزنن تهش رو بزنن با سونی کار میکنه هیچ جوریش نیست این بچه فقط از اسمش استفاده کرده که یک استدیو خوب جدید بزنه همین و یک تیم خوب جمع کنه حالا با موفقیت این استدیو احتمالا این ها هم به سونی ملحق میشن و در آینده برای سونی TM میسازن .

ماکروسافت میاد استدیو از پایین میزنه کله گنده میریزه توش این سونی این بچه رو میفرسته براش استعداد جمع کنه برای استدیو احتمالا از کار اون ها راضی نبودن برای همین اخراجشون کردن و نیروی جدید میگیرن .
 
آخرین ویرایش:

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
یکی نیست بگه تو این نسل تو چیکار کردی..؟یعنی چندتا بازی از اون استدیو تازه تاسیس خودت بیرون دادی..؟حد اقل یه کاری میکردی تو این نسل ما یکم دلخوش بشیم...!!نسل بعد پیش کش..!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر