دیسک های Blu-Ray روش اصلی انتشار محتوا در PS4 هستند

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
رییس شعبه ی اروپای PlayStation اعلام کرد علیرغم تاکید انتشار محتوا از طریق دیجیتال در PS4 ولی هنوز هم دیسک های Blu-Ray اولین و اصلی ترین گزینه برای انتشار محتوا در آن خواهند بود و این دیسک ها به این زودی ها کنار نخواهند رفت.

20130225_blu-ray.jpg

او در این باره گفت: "روشن است که درخواست ها تنها برای بازی نیست و تقریبا همه نوع سرگرمی را در بر میگیرد و برای همین انتشار دیجیتال افزایش خواهد داشت و همین طور که در PS3 در حال رخ دادن است و ادامه دارد به احتمال زیاد در PS4 سرعت بیشتری خواهد گرفت. ولی روش اصلی انتشار بازی های بزرگ در PS4 همنچنان در آینده ی دور دیسک های بلو ری خواهد ماند."

رایان اظهار داشت که سونی علاقه ی زیادی به همه ی نوع سرگرمی دارد که در خیلی از آنها دیجیتال بودنِ کاملشان غیر قابل عمل است.

او گفت: "اگر شما به کشور های جنوب اروپا بروید، جایی که از بزرگترین هدف های اقتصادی سونی هست، خواهید دید که چندین روز برای دانلود یک فایل حجیم با سرعت استاندارد طول خواهد کشید که اصلا لذت بخش نیست. در حال حاضر مشکلاتی عدیده ای در زمینه ی ارتباطات اینترنتی وجود دارد که باعث میشود روش اصلی انتشار محتوا برای آینده ی دور همچنان دیسک های بلو ری بماند."

این درحالیست که رییس Sony Worldwide Studios، یوشیدا وعده داده است که تمام محتوا های عرضه شده روی دیسک به صورت آنلاین نیز در دسترس باشد، که با این خبر نشان میدهد در نسل آینده ما انتخاب های زیادی برای به دست آوردن محتوای مورد علاقه ی مان خواهیم داشت.

منبع: PS4: Blu-ray discs are the “primary delivery mechanism
 

Phoenix-rsx

کاربر سایت
Jan 10, 2007
311
نام
Hamed
یکی از دوستان رفته بود امریکا .... گفتم چه جور جاییه ؟ گفت شما از ایران مییایید اروپا چه حسی دارید همون حس رو اروپاییها تو امریکا دارن ..... برداشت با شما :-s
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر