دیدگاه اعضای استودیو Santa Monica در مورد God of War : Ascension ، PS4 و PS3

T1SHTΛЯ

کاربر سایت
Dec 10, 2007
1,296
santa-monica-logo-2013-734.png


استودیو Santa Monica از ساخت یک نسخه دیگر از بازی God of War: Ascension برای کنسول PS4 استقبال کرده و از پردازنده این کنسول و قابلیت هایی که در زمینه ارتباطات اجتماعی دارد پشتیبانی کرده اما افزوده است بعد از گذشت 8 سال از عرضه PS3 این کنسول باز هم توانایی های کشف نشده ای دارد.

url



رهبر تیم طراحی بازی God of War: Ascension آقای Mark Simon در گفتگویی با Official PlayStation Magazine اعلام کردند : PS4 یک ماشین قدرتمند است، مشخصات و مقدار حافظه PS4 من را هیجان زده می کند و این دستگاه ما را قادر می سازد که ارتباطات را بیشتر کنیم.

آقای Mark Simon در پافشاری به موضع خود درباره گنجاندن بخش چندنفره به بازی ، هدف از این کار را تغییر عنوان کرده و افزودند :
در نسخه های قبلی سری God of War ما خیلی دیر با طرفداران ارتباط برقرار می کردیم اما در نسخه فعلی بواسطه بخش مولتی ما توانستیم با سرعت بیشتری با دوستداران و بازی کنندگان ارتباط داشته باشیم.
هم اکنون ما در حال گسترش بازی و بیشتر کردن سطح اتصال بین بازیکنان هستیم .
نحوه ارتباط و اتصال بین بازیکنان بسیار مهم است و ما می توانیم بوسیله بازی که مانند یک جامعه هست آنها را به هم مرتبط سازیم ، از این طریق افراد می توانند با هم صحبت کنند ، بازی کنند و لذت ببرند.

kratos-gowa-header.jpg



همچنین رهبر تیم طراحی مبارزه بازی God of War: Ascension آقای Jason McDonald گفته اند : هنوز هم جا برای کار کشیدن و فشار آوردن به PS3 هست و به نظرم PS3 مثل یک حیوان وحشی است! یعنی اینکه هربار که ما بخواهیم می توانیم کار بیشتری از آن بکشیم و بدون شک در آینده بازی هایی ساخته خواهند شد که نشان می دهد هنوز زندگی در PS3 جریان دارد.

آقای Mark Simon در تأیید صحبت های همکارشان افزودند: بازی های بزرگی مانند The Last of Usو Beyond: Two Souls بیانگر این است که PS3 هنوز هم قابلیت های بسیاری دارد و به عنوان دارنده PS3 خوشحالم که بهترین بازی ها در این مدت برای PS3 ساخته شده است.

منبع
منبع
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
خب الان این حرفها در مورد PS3 دقیقا شرایط صحبت های Epic تو تاپیک کناری رو داره ، امیدوارم برخورد دوگانه نبینیم ! :d
خبری هم ایندفعه دیگه از Cage بیچاره نیست چون ظاهرا هر کسی صلاحیت اظهار نظر در مورد سخت افزار کنسول ها رو داره الا کیج که وقتی مشابه همین حرف رو زد از آسمون و زمین می خورد !
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
در مورد کم شدن نمرات بازی هیچ حرفی نزدن..؟

آقای Jason McDonald گفته اند : هنوز هم جا برای کار کشیدن و فشار آوردن به PS3 هست و به نظرم PS3 مثل یک حیوان وحشی است! یعنی اینکه هربار که ما بخواهیم می توانیم کار بیشتری از آن بکشیم و بدون شک در آینده بازی هایی ساخته خواهند شد که نشان می دهد هنوز زندگی در PS3 جریان دارد.

=))

ای خدا تو چقدر بزرگی..!!؟ :d
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
God of War: Ascension که پسرفت تو همه چی بود حتی گرافیکشم به God of War 3 نمیرسه معلوم نیست موقع ساختن بازی چه غلطی میکردن.
با این حرف احتمالا شما GOW Ascension رو تجربه کردی ! میشه یکم بیشتر راجع بهش توضیح بدی دوست عزیز ؟ آخه من و یه جماعتی انتظارش رو میکشیم و هنوز نتونستیم تهیش کنیم .
قسمتهایی که مربوط به داستان بازی میشه رو تو اسپویلر بزار ! ممنون
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
با این حرف احتمالا شما GOW Ascension رو تجربه کردی ! میشه یکم بیشتر راجع بهش توضیح بدی دوست عزیز ؟ آخه من و یه جماعتی انتظارش رو میکشیم و هنوز نتونستیم تهیش کنیم .
قسمتهایی که مربوط به داستان بازی میشه رو تو اسپویلر بزار ! ممنون

تریلر + دمو مولتیپلیر + نظر منتقدها
 

Mehrdad

کاربر سایت
Nov 23, 2009
2,242
نام
Big Boss
واقعا اگه کسی بگه گرافیک و گیمپلی بازی پسرف داشته نمی شه چیزی گفت:| ... .
شاید از لحاظ داستانی نتونه حماسه ای در حد قسمت سوم بیافریته ولی در باقی موارد رسما غولی هست.

اومیدوارم نسل بعد کریتوس رو کچل تر کنن:d.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
تریلر + دمو مولتیپلیر + نظر منتقدها

جملات منتقدین که گفتن گرافیک بازی از GoWIII هم پایین تر بوده رو اینجا بزار باهم ببینیم.

اینکه تو از دمو مولتیپلیر میفهمی گرافیک بازی از GoWIII پایین تره هم از ان پرت و پرتای خاص خود هست. وگرنه که دیگه یه بچه 5 ساله هم میدونه گرافیک بازی ها توی مالتیشون اصولا پایین تره و ملاک مقایسه نیست.
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,939
نام
حسین
گرافیک بازی راحت میشه فهمید بیشتر از شماره 3 شده این را از کاهش فریم باز ی در مقایسه با شماره قبلی خیلی راحت میشه تشخیص داد !
حالا اگر کمربند ترول بستید می خواهید بازی را بکوبید اون بحثش جداست !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر