ديويد كيج: آرزو ميكردم تا قبل از انتشار Beyond هيچ اطلاعاتي از آن منتشر نمي كردم.
نويسنده و كارگردان بازي Beyond: Two Souls در گفتگويي اعلام كرد كه دوست داشته بازيكنان بدون هيچ پيش زمينه ذهني نسبت
اين بازي با آن مواجه شوند .
وقتي از او پرسيديم كه دقيقا منظورتان چيست او گفت يعني اينكه "هيچ صحبتي راجع به ان نمي كردم و هيچ چيزي ازآن را نشان نمي دادم"
واقعا چرا؟ پاسخ را در متن پايين بيابيد.
كيج در صحبت هايش با PS Blog EU, اظهار داشت كه روش هاي كنترل Beyond و Heavy Rain به همان شكل قديمي آثارش است
و او دوست دارد كه مردم بدون هيچ استنباطي از قبل به سراغ آن بروند.
كيج توضيح داد:
من فكر ميكنم ما نبايد هيچ پيش زمينه اي براي Beyondمنتشر كنيم. شما خودتان بايستي مستقيما با دنياي Beyond
مواجه شده وتا آنجايي كه ميتوانيد از آن تجربه كسب كنيد.
مثل همه ي بازي سازها من هم دوست داشتم Beyond بدون هيچ سر و صدا و جنجالي بر روي قفسه ي فروشگاه ها برود و مردم
را شوكه كند بدون هيچ اطلاعي از تريلرهايش.هرچند متاسفانه اين يك امر محال است .
به كساني كه به ما اعتماد دارند وعاشق Heavy Rain هستند اين را مي گويم كه ما شما را سورپرايز خواهيم كرد
و به شما قول مي دهم ما چيزي فراتر از تصوراتتان ارائه خواهيم نمود.
به نظر من بازي يك تجربه ي ناب خواهد بود .ما به Beyond ايمان داريم و سخت بر روي آن كار مي كنيم.
Beyond: Two Souls در سال2013 به صورت انحصاري بر روي PlayStation 3منتشر خواهد شد.
منبع
آخرین ویرایش: