دموی Forza Horizon 3 هم‌اکنون برای Xbox One قابل دانلود است

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#35.jpg

از زمانی که کنسول Xbox One توسط مایکروسافت وارد بازار شد هر ساله شاهد نسخه‌ای از سری محبوب Forza هستیم و این امر با انتشار بازی Forza Horizon 3 در امسال ادامه خواهد داشت؛ البته این بار این بازی در کنار Xbox One [پیش از این انحصاری کنسول‌های مایکروسافت بود] برای رایانه‌های شخصی هم منتشر خواهد شد. اخبار زیادی در گذشته خبر از عرضه‌ی دموی رایگان این بازی برای پلتفرم‌های مقصدش می‌داد که حتی این اواخر در وب‌سایت رسمی مایکروسافت تاریخ عرضه‌ی این نسخه‌ی دمو مشخص شد، که در نهایت این نسخه برای طرفداران این بازی عرضه شده است و دارندگان نسخه‌ی Xbox One قادر به دریافت آن هستند.

تقریباً دو هفته‌ی دیگر بازی Forza Horizon 3 برای پلتفرم‌های Xbox One و PC عرضه خواهد شد و انتظار طرفداران آن به سرانجام خواهد رسید؛ اما پیش از آن همانطور که وب‌سایت رسمی مایکروسافت اعلام کرده بود نسخه‌ی دمویی برای این بازی در نظر گرفته شده تا بازیکنان بیش از پیش با آن ارتباط برقرار کنند. این نسخه‌ قرار بود در تاریخ [11 سپتامبر میلادی] در ساعت 8 شب ET برای پلتفرم Xbox One عرضه شود؛ اما این زمان آمد و دموی بازی در ساعت مقرر منتشر نشد. بلافاصله در توییتر این بازی پستی منتشر شد مبنی بر اینکه به زودی اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی دموی آن منتشر خواهد شد؛ اما خیلی طولی نکشید که در وب‌سایت رسمی بازی اطلاعیه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه‌ی دموی رایگان این بازی هم‌اکنون در دسترس دارندگان Xbox One قرار دارد.

این نسخه‌ی دمو با حجم تقریبی 18.34 گیگابایت از طریق فروشگاه بازی‌های Xbox قابل دریافت است. قطعاً طرفداران این بازی از عدم وجود نسخه‌ی دموی آن برای رایانه‌های شخصی ناراحت خواهند شد؛ اگرچه احتمال وجود نسخه‌ی دمو برای PC همچنان وجود دارد و ممکن است زودی برای کاربران این پلتفرم نیز عرضه شود.

برای این نسخه تعدادی ماشین، جاده و قابلیت آنلاین بازی کردن در نظر گرفته شده است و دید کلی خوبی نسبت به این نسخه از این سری می‌دهد. همانطور که پیش‌تر اعلام شد بازی Forza به

Horizon 3 برای پلتفرم‌های PC و Xbox One در تاریخ [27 سپتامبر میلادی] منتشر خواهد شد.


لینک منبع
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.a.t

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر