حتما تا به حال گیمرهای کهنه کاری که دستشان به یکی ازکنسول های نسل جدید یا کامپیوترهای ابر قدرت رسیده,متوجه تفاوت های بازی های این نسل و
نسل های قبل شده اند.
اکنون دیگر ظاهر بازی ها حرف اول را میزند و آن بازی های جذاب و پر محتوا جای خود را به بازی هایی با ظاهری فریبنده و بنیانی متزلزل داده اند. بعضا نیز سازندگان بازی را به کالایی صرفا تجاری مبدل کرده اند و ارزش های هنری بازی ها را نادیده می گیرند.بدین ترتیب است که هر ماه با سیلی از بازی ای اکشن ضعیف رو به رو میشویم
و در این شاید اندکی از آنها دارای ارزش و جذابیت باشند. بازی های GTA,Assasins Creed,Half Life,Portal,COD4,Bioshock,Loco Roco,oblivion شاید تمام بازی های این نسل هستند که علاوه بر سود آوری به مسائل هنری و تکنیکال آنها نیز بها داده شده است و موجب رونق نسبی این نسل شده اند.که اگر این بازی ها نبودند شرکت های سود جو دیگر رقیبی رای بازیهای کم ارزش خود نمی دیدند و بازی هایی سطح پایین جای شاهکار هایی مانند سری Half Life را می گرفتند.
اگر از لیست بالا بخواهیم یک بازی را تمیز بدیم شاید فاکتور ها و استاندارد های را به کار ببریم و یا شاید فاکتور هایی ما را از انتخاب آن عنوان منصرف کند.این فاکتور ها می توانند از عوامل موفقیت یا شکست یک عنوان باشد که شاید چندین سال روی آن هزینه و زمان صرف شده, مانند Half Life , و یا شاید برداشتی سطحی از یک ایده ی ناب باشد, مانند Time Shift
به راستی این عوامل کدامند که می توانند یک اثر را برای سال ها جاودانه کنند یا در یک آن تمام تلاش سازنده گان را به باد داده داده و آن عنوان را به گرداب فراموشی و انتقادات بسپارند.
لطفا نظرات خودتون رو در مورد این عوامل بیان کنید.
نسل های قبل شده اند.
اکنون دیگر ظاهر بازی ها حرف اول را میزند و آن بازی های جذاب و پر محتوا جای خود را به بازی هایی با ظاهری فریبنده و بنیانی متزلزل داده اند. بعضا نیز سازندگان بازی را به کالایی صرفا تجاری مبدل کرده اند و ارزش های هنری بازی ها را نادیده می گیرند.بدین ترتیب است که هر ماه با سیلی از بازی ای اکشن ضعیف رو به رو میشویم
و در این شاید اندکی از آنها دارای ارزش و جذابیت باشند. بازی های GTA,Assasins Creed,Half Life,Portal,COD4,Bioshock,Loco Roco,oblivion شاید تمام بازی های این نسل هستند که علاوه بر سود آوری به مسائل هنری و تکنیکال آنها نیز بها داده شده است و موجب رونق نسبی این نسل شده اند.که اگر این بازی ها نبودند شرکت های سود جو دیگر رقیبی رای بازیهای کم ارزش خود نمی دیدند و بازی هایی سطح پایین جای شاهکار هایی مانند سری Half Life را می گرفتند.
اگر از لیست بالا بخواهیم یک بازی را تمیز بدیم شاید فاکتور ها و استاندارد های را به کار ببریم و یا شاید فاکتور هایی ما را از انتخاب آن عنوان منصرف کند.این فاکتور ها می توانند از عوامل موفقیت یا شکست یک عنوان باشد که شاید چندین سال روی آن هزینه و زمان صرف شده, مانند Half Life , و یا شاید برداشتی سطحی از یک ایده ی ناب باشد, مانند Time Shift
به راستی این عوامل کدامند که می توانند یک اثر را برای سال ها جاودانه کنند یا در یک آن تمام تلاش سازنده گان را به باد داده داده و آن عنوان را به گرداب فراموشی و انتقادات بسپارند.
لطفا نظرات خودتون رو در مورد این عوامل بیان کنید.
آخرین ویرایش: