دليل وجود نداشتن قابليت Backwards Compatibility در PS3 های 40GB

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
ps3onjoystiq.jpg


قبلا تصور ميشد که اين قابليت به صورت نرم افزاری به PS3 اضافه شده ، به همين دليل عجيب بود که چرا Sony اين قابليت رو در PS3 های جديد قرار نداده.
Nick Sharples که از کارکنان SCEE هستش يه توضيح تکينيکی درباره ی اين قضيه داده.گفته شده مدل های اوليه ی PS3 يعنی 20 و 60 گيگابايتی دارای 2 چيپ Emotion Engine و Graphics Synthesiser بودن که ساپورت 90% ی بازی های PS2 رو موجب ميشده.
بعد از اون، مدل 80 گيگابايتی، فقط دارای يه چيپ اصلاح شده ی Graphics Synthesiser بوده و از کمک نرم افزاری هم بهره ميبرده که البته بازدهيش از مدل های قبلی کمتره.
مدل جديد 40 گيگابايتی ، هيچ کدوم از اون 2 چيپ رو نداره و برای اينکه بتونن Backwards Compatibility رو بهش اضافه کنن بايد به صورت نرم افزاری و جدا جدا برای هر بازی اين قابليت رو به PS3 اضافه کنن ( مثل 360 ) که Sony به خاطر هزينه بر بودن اين کار از خير اين کار گذشته.
 

old_snake

کاربر سایت
Jan 18, 2007
3,509
نام
alireza
ps3onjoystiq.jpg


قبلا تصور ميشد که اين قابليت به صورت نرم افزاری به PS3 اضافه شده ، به همين دليل عجيب بود که چرا Sony اين قابليت رو در PS3 های جديد قرار نداده.
Nick Sharples که از کارکنان SCEE هستش يه توضيح تکينيکی درباره ی اين قضيه داده.گفته شده مدل های اوليه ی PS3 يعنی 20 و 60 گيگابايتی دارای 2 چيپ Emotion Engine و Graphics Synthesiser بودن که ساپورت 90% ی بازی های PS2 رو موجب ميشده.
بعد از اون، مدل 80 گيگابايتی، فقط دارای يه چيپ اصلاح شده ی Graphics Synthesiser بوده و از کمک نرم افزاری هم بهره ميبرده که البته بازدهيش از مدل های قبلی کمتره.
مدل جديد 40 گيگابايتی ، هيچ کدوم از اون 2 چيپ رو نداره و برای اينکه بتونن Backwards Compatibility رو بهش اضافه کنن بايد به صورت نرم افزاری و جدا جدا برای هر بازی اين قابليت رو به PS3 اضافه کنن ( مثل 360 ) که Sony به خاطر هزينه بر بودن اين کار از خير اين کار گذشته.
یعنی برای بهتر شدن گرافیک بازی های PS2 e ؟ :blushing::blushing:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر