دعوت به همكاري براي بازي عصر پهلوانان

BlackCanopus

کاربر ویژه
کاربر سایت
Oct 1, 2007
301
تیم سازنده بازی ایرانی "عصر پهلوانان" از علاقمندان به بازی های کامپیوتری که ترجیجاً در زمینه بازی های نقش آفرینی تجربه دارند و مایل هستند این بازی رو قبل از عرضه تست کنند؛ دعوت به همکاری کرد.
این بازی یک بازی نقش آفرینی اکشن سوم شخص (Action RPG) در باره یک شاهزاده ایرانیه که باید با دیو ها و سایر موجودات اساطیر/افسانه های ایران باستان مبارزه کنه. بازی به طور کلی به بازی های Gothic شباهت داره ولی سیستم ارتقایی اون بیشتر شبیه Dungeon Sige یا Oblivion ساخته شده (یعنی هر چه از یک ویژگی بیشتر استفاده کنید، بیشتر پیشرفت می کنه).
برای تست بازی، تستر باید حتماً در محل شرکت (تهران - پل کریم خان) حضور پیدا کنه تا در صورت برخورد به یک مشکل، مساله همونجا با حضور برنامه نویس ها رفع بشه. ساعت كاري هم با ميل خود شما است (از صبح تا عصر).
تقریباً هفتاد درصد بازی تا حالا کامل شده و از 7 - 8 مرحله موجود، 4 مرحله کامل شدن. چون قراره بازی تا آبان ماه منتشر بشه (به احتمال قوی)، دوره تست خیلی کوتاهه.
کلیه افرادی که علاقه دارند در تست و ایراد یابی بازی با تیم تولید بازی همکاری کنند، لطفاً موضوع رو همیجا مطرح کنند یا به من PM بزنند.
اطلاعات بيشتر در باره بازي قبلاً تو اين تاپيك نوشته شده.
ممنونم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر