دست‌ کم دو سال تا ادامه‌ی LIMBO

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
74633187646893794528.jpg

[تنها تصویری که از پروژه‌ی بعدی PlayDead در دست داریم]

پسرک غرق در سیاهی را به‌خاطر دارید که؟ پس به یاد نگهش دارید که به این زودی‌ها باز نخواهد گشت. طی مصاحبه‌ای با IGN، آرن جنسن (Arnt Jensen)، کارگردان بازی گفت که Project 2 (نام رمزی عنوان بعدی سازنده) "حداقل دو سال به طول خواهد انجامید" و استودیوی PlayDead به زمان احتیاج دارد تا به نتیجه‌ی دل‌خواهش برسد.

جنسن اذعان داشت: "ما Limbo را -با به عهده گرفتن مخاطرات اقتصادی- وقتی عرضه کردیم که احساس داشتیم آماده است و حالا هم آماده‌ی پذیرش چنین موقعیتی هستیم." وقتی درباره‌ی این مخاطرات از رئیس PlayDead، داینو پتی (Dino Patti) سوال می‌شود؛ در جواب می‌گوید: "پول هرگز عامل اصلی در تصمیم‌گیری‌های ما نیست." این بدین معنی است که بحث مسائل اقتصادی نبوده و موقعیت دیگری مد نظر جنسن است.

انتظار عرضه‌ی Project 2 در آینده‌ای نزدیک نمی‌رود، با این حال وقتی بازی آماده‌ی فروش شود انتشار آن بر روی پلت‌فرم‌های گوناگون کار چندان مشکلی نخواهد بود. به گفته‌ی PlayDead، بازی بر پایه‌ی موتور Unity نوشته شده و این یعنی انعطاف‌پذیری بیشتر عنوان حتی در پورت کردن روی سایر پلت‌فرم‌ها؛ این یکی از شاخصه‌های Unity است که گستره‌ی امکانات عظیمی به دست بازی‌ساز می‌دهد. در همین راستا جنسن گفت: "همیشه می‌خواهیم تا حد امکان افراد بیشتری به بازی دسترسی داشته باشند؛ با تکنولوژی خودمان زمان و هزینه‌ی زیادی برای پورت کردن Limbo صرف کردیم. Unity کار را راحت‌تر می‌کند."

همانطور که از عنوان بر می‌آید، Project 2 دومین بازی ساخته‌ی PlayDead است که به قطع و یقین با Limbo توانایی‌های خودش را ثابت کرد. چیزی حدود یک میلیون نسخه از Limbo در سطح جهان به فروش رسیده است. به نقل از IGN، چندی پیش در یک لیست که نام Project 2 در آن بود، از این عنوان به سبک پازل/پلت‌فرم ماجراجویی یاد شده و برای PS3، Xbox 360، PC و Mac عرضه می‌شود.

طبق توضیحاتی در فهرست ذکر شده، Project 2 "داستان پسر بچه‌ای را می‌گوید که می‌خواهد با نیرو‌های بدی مقابله کند که می‌خواهند با آزمایش‌هایی مشکوک روی اجساد انسان‌ها دنیا را تسخیر کنند!" جزئیات کمی از این پروژه در دسترس است ولی قبلا پتی گفته که این نسخه "دیوانه‌وارتر" از Limbo و "سه‌بعدی تر از آن‌چه فکرش را بکنید" خواهد بود و اینکه "از جهات بسیاری" نسبت به Limbo "عجیب‌تر" است و این موضوع قوت قلب ما.

با وجود مطلب فوق جنسن اشاره کرده که بعضی از عناصر Project 2 ممکن است الهام گرفته از Limbo باشد: "ما همیشه ایده‌ها را آزمایش می‌کنیم. بسیاری از ایده‌ها برگرفته از limbo هستند، ما همچنان در حال کار بر روی ایده‌هایی هستیم که در Limbo جای نگرفتند."

با موفقیتی که بازی کوچک بزرگ Limbo کسب کرد، مسئولیت سنگینی بر دوش PlayDead و پروژه‌ی دومش محول شده است. اطلاعات جدید از Project 2 را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

[صفحه‌ی اصلی] [منبع خبر]
 
آخرین ویرایش:

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
دو ســـــال!
فکر می‌کردم شاهکار بعدی حداکثر تا یه سال دیگه سر سفره هامونه!
لیمبو محیط و صداگذاریش فوق العاده بود، امیدوارم این دارک تر و خشن تر بشه :d
 

paxa

کاربر سایت
Jan 4, 2011
949
نام
پارسا
دستشون درد نکنه!:d

بعد از افزایش تعداد بازی های اکشن!این بازی اومد و حسابی حال داد...همین دیروز دوباره بازیش کردم
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
حسين جان دست گلت درد نكنه بازي هاي اين تيم خيلي غريب هستن Limbo كه حس تنهايي عجيبي داشت اينم فكر كنم مثل همون زيبا باشه >:d<

منبع رو فراموش كردي عزيزم:x
 

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
عاشق بازی های تاریک هستم ...
لیمبو از بهترین تجربه های گیمیریم بود ...
به شدت منتظر این بازیم ... عکسش که فوق العاده است و نوید یک بازی بی نظیر دیگه رو میده ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر