در دست گرفته شدن امتیاز S.T.A.L.K.E.R. توسط bitComposer

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
STALKER-v2.jpg


کمپانی bitComposer Entertainment حقوق انحصاری ساخت عناوینی بر مبنای سری S.T.A.L.K.E.R را از Boris Natanovich Strygatsky در دست گرفت.

این دومین امتیاز بین المللی بزرگ در دست گرفته شده توسط این کمپانی در طی چند سال اخیر است، و این حرکت، ساخت ادامه این سری را تضمین خواهد کرد. اطلاعات بیشتر در این خصوص به زودی اعلام خواهد شد.

آقای Stefan Weyl، یکی از اعضای هیئت اجرایی این کمپانی در این رابطه اذعان داشت: " در دست گرفتن امتیاز عنوان S.T.A.L.K.E.R نقش بسیار مهمی در جهت گیری های بین المللی آینده bitComposer Entertainment خواهد داشت. برای ما، این نام تجاری به منزله یک پل به بخش مهمی از عناوین 'AAA' و هم چنین مرحله مهمی در تاریخ این کمپانی خواهد بود. ما از Boris Natanovich Strygatsky بسیار سپاس گذاریم."

علاوه بر این، اقای Wolfgang Duhr از هیئت اجرایی این کمپانی نیز در این خصوص اظهار داشت: " S.T.A.L.K.E.R یک نام تجاری معتبر با سابقه طولانی و موفقیت آمیز است. تا کنون، این سری بیش از میلیون ها نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسانده است. طبیعتا، ما مشتاق تداوم موفقیت های این سری خواهیم بود و پتانسیل بزرگی از این سری در آینده می‌بینیم."

از زمان عرضه اولین نسخه (Shadow of Chernobyl) در سال 2007، سری S.T.A.L.K.E.R جوایز متعدد ملی و بین المللی را از آن خود کرده است. Shadow of Chernobyl تنها در کشور های آلمانی زبان، بیش از 300 هزار نسخه فروش داشت. تا کنون 3 نسخه از این سری در انحصار پلتفرم PC بوده است.

این سری از رمان Roadside Picnic به نویسندگی برادران Arkady و Boris Strugatsky اقتباس شده است. علاوه بر این، فیلمی بر همین اساس با نام Stalker در سال 1979 به کارگردانی Andrei Tarkovsky نیز بر روی پرده سینماها به تصویر کشیده شد و در حال حاضر به عنوان یکی از عناوین کلاسیک سینمای شوروی به حساب می‌آید.

Boris Natanovich Strygatsky تنها امتیاز ساخت بازی بر اساس این نام را در اختیار گرفته است که بدین معنا خواهد بود که دیگر امتیازات مربوطه همچنان متعلق به برادران Strugatsky است.

Boris Natanovich Strugatsky به طور ناگهانی در 19 نوامبر 2012 در سن 79 سالگی در گذشت.

منبع
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
همین که این عنوان ادامه پیدا می کنه خبر خوبیه ولی به شرط اینکه بتونن کاملا اون فضا سازی و جو نسخه های قبلی رو که تو COP به حد اعلا رسید رو دوباره بیارن تو شماره جدید. هر چند شاید نشه زیاد امیدوار بود.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
2 تا بازی که جوشون فوق العاده روسی هست یکیش همینه و یکیش Metro. یعنی سنگینی جو رو میشه احساس کرد
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
بهترین خبری بود که در این چند وقت اخیر شنیدم. امیدوارم جو و اتمسفرش بعد از این همه دست به دست شدن دست نخورده بمونه.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
این نکته رو هم بهتر همه بدونن که هر سری Stalker تا کنون بیش از 4.5 میلیون نسخه فروخته. البته این آمار مال پارسال هست و کاملا رسمیه. استویوی فنا رفته GSC این آمار رو اعلام کرد. و تا الان هم مطمئنا این میزان فروش بیشتر شده.
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
2 تا بازی که جوشون فوق العاده روسی هست یکیش همینه و یکیش Metro. یعنی سنگینی جو رو میشه احساس کرد

دقیقا ! دلیلشم واضحه ! چون اعضای 4A Games قسمتی از تیم سازنده S.T.A.L.K.E.R بودن که بعد از جدا شدنشون به صورت مستقل رو METRO 2033 کار کردن و طرز تفکرشون دقیقا مثل همه ! امیدوارم ساخت این بازی و Metro هیچ وقت متوقف نشه !چون واقعا در نوع خودشون شاهکارای بی رقیبین !

اوج خلاقیت و استعداد سازنده ها رو میشه تو همچین بازیایی دید!
 
آخرین ویرایش:

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
بله با انتشار خبر بالایی ^ رسما گیسُ گیس کشی بر سر S.T.A.L.K.E.R کلید خورد، این وسط طرفدارهای بازی حس بچه های طلاق رو دارا خواهند بود. فعلا تنها امید به survarium هستش.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
IP خریدنم داستان شد. بجای IP باید کل استودیو رو بخرن یا یه جوری باهاشون کنار بیان. یه استعداد به معنی واقعی هست. این و 4A Games رو من دیوانه وار دوست میدارم.
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
"
در دست گرفته شدن امتیاز S.T.A.L.K.E.R. توسط bitComposer " !!!!!

تیتر خبر از نظر ادبیاتی مشکل داره
اگه مشکل داشت تا الان مدیرا رسیدگی می کردند گذاشتن تیتر خبر دست مترجمه البته با توجه به متن خبر.
ایراد بهتر پیدا کنید.
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
همون روز اول که شنیدم سازنده اصلی بازی واعضای تیم اصلی تغییر کردن این احتمال رودادم که شاید بازی خوبی از کار در نیاد . سازنده های اصلی بازی همون سازنده های Metro 2033 بودن . اینکه استالکر 2 چی درمیاد رو خدا میدونه ! فقط امیدوارم بهزی رو به سبک بازیهای غربی داغون نکنن ! یعنی غربی سازیش نکنن !
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
"
در دست گرفته شدن امتیاز S.T.A.L.K.E.R. توسط bitComposer " !!!!!

تیتر خبر از نظر ادبیاتی مشکل داره
برادر تو هم هر وقت از راه رسیدی یه گیری به تیتر خبرای من دادی!
الان مثلا من به جای در دست گرفته شدن میومدم در دست گرفتن مینوشتم چه فرقی می‌کرد؟ الان یعنی تیتر خبر اینقدر نامفهومه که خواننده رو گیج میکنه؟
اگر جدیدا مد شده که به تیتر خبرای این و اون گیر بدیم، بگین ما هم از این و اون یه ایراد بگیریم و حال کنیم.
تیتر خبر باید جوری باشه که توی کمترین کلمات، کل متن خبر رو برسونه. حالا اگر میبینی مشکل داره، خب ما همچین چیزی نمیبینیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر