درآمد سه میلیارد دلاری EA از پرداخت‌های درون برنامه‌ای در سال ۲۰۱۹

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
EA.jpg
طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز (EA) در سال ۲۰۱۹ میلادی و فقط از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای نزدیک به ۳ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.


غول دنیای سرگرمی، الکترونیک آرتز اخیرا فهرستی از درآمد سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد و از انتظارات و پیش‌بینی‌های خود در سال ۲۰۲۰ میلادی گفت. به‌طور مثال، سود حاصل از پرداخت‌های درون برنامه‌ای فقط در این سه ماه حدود یک میلیارد دلار بوده است و از طرفی دیگر، عنوان تحسین‌شده و موفق Star Wars Jedi: Fallen Order توانسته بسیار بیشتر از سطح انتظارات کمپانی ظاهر بشود.

همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، EA توانسته در سه ماه آخر سال ۲۰۱۹ از پرداخت‌های درون برنامه‌ای ۹۹۳ میلیون دلار کسب کند. مجموعا هم در ۱۲ ماه، پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای الکترونیک آرتز ۲.۸۳۵ میلیارد دلار درآمده داشته‌اند.

3630824-mtx34.png
اگر بخواهیم درآمد بقیه بخش‌ها (فقط دیجیتالی، فروش فیزیکی محاسبه نشده) را هم حساب کنیم، این کمپانی در سه ماهه پایانی پارسال ۱.۵۹۳ میلیارد دلار فروش داشته که ۳۶۱ میلیون از این عدد برای این کمپانی سود خالص بوده است، با توجه به اینکه بیش از نصف این رقم به پرداخت‌های درون برنامه‌ای مربوط می‌شود پس به‌راحتی می‌توان گفت که «پرداخت‌های درون برنامه‌ای تجارت بزرگ و پرسودی» برای الکترونیک آرتز است.


لازم به ذکر است که بخش عمده از درآمدهای پرداخت‌های درون برنامه‌ای از بازی‌های ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز یعنی عناوین FIFA، Madden و NHL به‌دست‌ آمده بود.


الکترونیک آرتز همچنین اشاراتی به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز داشته و طبق گفته‌های این کمپانی، بازی به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از انتظارات ظاهر شده و توانسته ۸ میلیون نسخه‌ بفروشد. با این عملکرد الکترونیک آرتز انتظاراتش از بازی را بالا برده و پیشبینی کرده تا پایان ماه مارس ۲۰۲۰ (برابر با فروردین‌ماه ۱۳۹۹) بازی ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

سال ۲۰۲۰ میلادی، سالی شلوغ برای الکترونیک آرتز خواهد بود و این کمپانی در گزارش‌های مالی خود آورده است که در نظر دارد طی سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ که به‌طور دقیق از ۱ ماه آپریل ۲۰۲۰ (برابر با چهارشنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۹) شروع می‌شود و خاتمه آن در ۳۱ ماه مارس ۲۰۲۱ (برابر با چهارشنبه، ۱۱ فروردین ۱۴۰۰) خواهد بود، چهار بازی بزرگ غیر ورزشی را روانه بازار کند. احتمال می‌رود دو بازی از این چهار بازی Battlefield 6 و Dragon Age 4 باشد.


Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر