دانلود 46 ابر نرم افزار اندروید

vahidmaster

کاربر سایت
Dec 3, 2011
28
گلچین نرم افزارهای سیستم عامل اندروید

در این تاپیک من برای شما نرم افزارهای کاربردی اندروید را قرار می دهم.
تشکر یادتون نره!

دیگر نگران اجرا نشدن فایل های صوتی خود نباشید. پس از نصب پلیر قدرتمند
Neutron Music Player می توانید از امکاناتی همچون پشتیبانی از فرمت های MP3 ,OGG (Vorbis) ,FLAC ,WMA ,AC3 ,AAC ,M4A ,M4B ,M4R ,MP4 ,3GP ,3G2 و…، قرار دادن تایمر برای قطع و شروع نرم افزار به صورت خودکار، داشتن اکولایزر با ۴ باند، حذف پارازیت و بهبود صدا، کاهش مصرف باتری و … بهره ببرید. نسخه ۱٫۴۳ این نرم افزار فوق العاده به شما امکان تغییر اکولایزر را به صورت حرفه ای می دهد.

لینک دانلود فایل نصبی:http://www.dl.androidiha.com/apps/neutron_mp_1.43.zip


2-ر
MX Video Player یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری میباشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای این پلیر میباشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، این پلیر را به قدرتمند ترین پلیر حاضر در اندروید تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/videoplayer_ad__1_4b.zip

3- اگر عاشق اندروید هستید، اگر به هیچ عنوان حاضر نیستید از آن دل بکنید، اما از ظاهر آن خسته شده اید و از ظاهر آیفون۴ خوشتان می آید
Fake iPhone 4S را از دست ندهید. با کمک این نرم افزار، اندروید خود را شبیه به IOS کنید. ظاهری زیبا که در عین سادگی جذاب و خیره کننده میباشد. این برنامه مخصوص علاقه مندان به اندروید است که فقط از ظاهر اندروید خسته شده اند، نه خود اندروید!

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Fake iPhone v3.7.zip

4- این نرم افزار نیز همانند شمع و فندک برای اندروید، جهت سرگرمی می باشد. با کمک
LightSword، یک شمشیر لیزری را در اندروید خود دارید. با اجرای نرم افزار، میتوانید با حرکت دادن گوشی، یا فشردن ضامن آن، شمشیر را بیرون کشیده و از درخشش و عظمت آن حیرت زده شوید. با حرکت گوشی، این لیزر نیز حرکت میکند و به زیبایی، انوار درخشنده و نورانی خود را بر صفحه به جا میگذارد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/LightSword100 v4.2.zip

5- نرم افزار
Handcent SMS به شما این امکان را می دهد تا در پیامک های خود شکلک های زیبائی را جاسازی کنید تا مانند گفتگو های اینترنتی پیامک های شما هم زیبا شود. ورژن ۳٫۹ این نرم افزار دارای پلاگین های جدید برای نصب می باشد که به تعداد شکلک ها، تم ها برای زیبا سازی فضای پیامک ها و … نیز کمک میکند.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Handce... v3.9.10.zip

6- نرم افزار جالب و خلاقانه
iris به وسیله صدا با شما ارتباط برقرار می کند. فقط کافیست که از او سوالی بپرسید، او درباره هر موضوعی با شما صحبت می کند. از فلسفه، تاریخ و علم گرفته تا گفتگوهای معمولی روزانه. این نرم افزار قدرتمند و جالب یکی از محبوب ترین نرم افزار های اندروید می باشد. رابط کاربری زیبا و عملکرد قدرتمند از ویژگی های آن می باشد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://www.dl.androidiha.com/apps/Dexetra-iris-10-1.1.0[Androidiha.com].zip

نکته : برای اجرای این نرم افزار نیاز به نصب برنامه های Voice Search و TTS Library روی گوشی خود دارید. بسیاری از گوشی ها، این دو برنامه را بصورت پیش فرض دارند. اگر گوشی شما این برنامه ها را ندارد باید آنها را قبل از نصب iris روی گوشی خود Install کنید.

دوستان گلم این برنامه نیاز به اینترنت دارد. من به شما توصیه میکنم این برنامه رو دانلود کنید خیلی حال میده. این برنامه مثل برنامه ای است که در آیفون 4 اس موجود است.

7- با برنامه جالب و بسیار قدرتمند
fring شما می توانید با دوستان خود بصورت گروهی و همزمان تماس ویدئویی داشته باشید. این نرم افزار بهترین و مطرح ترین در نوع خود است. تماس رایگان گروهی تا ۴ نفر، تماس ویدئویی با هر نوع اسمارت فون یا تبلت، اعم از Android, iPhone, iPad, iPodTouch, Nokia و… ، قابل استفاده در هر نوع سرویس اینترنت و بسیاری ویژگیهای دیگر از امکانات این نرم افزار می باشند.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://www.dl.androidiha.com/apps/fring_v3.5.1.4.zip

8- نرم افزار
Visual Anatomy یک ابراز بسیار کاربردی و یک مرجع علمی فوق العاده برای اندرویدیها است. این نرم افزار که حاوی ۴۸ تصویر بسیار با کیفیت و با رزولوشن بالا و بیش از ۶۰۰ نقطه از بدن همراه با توضیحات کامل است. این نرم افزار می تواند ابزار بسیار مفیدی برای دانشجویان رشته های پزشکی و همچنین همه اشخاص باشد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://www.dl.androidiha.com/apps/Vi...omy_v1.2_2.zip

9-
اطلاعات دارویی یکی از برنامه های ایرانی و جالب آندروید می باشد. این برنامه داروها را بر اساس خانواده خود ار قبیل ضد هیستامین ها, ضد میکروب ها و… دسته بندی کرده است. شما می توانید با مراجعه به هر دسته, دارو خود را انتخاب کنید. ضمنا امکان جستجو نیز در این برنامه وجود دارد. شما هم اکنون می توانید این برنامه کاربردی را به صورت رایگان از آندرویدیها دریافت کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://www.dl.androidiha.com/apps/Da...Androidiha.zip

توجه: این برنامه به سفارش سامسونگ ایران ساخته شده و ممکنه بر روی گوشی های دیگر جز سامسونگ کار نکند.

10- لذت وبگردی را با مرورگر پرسرعت
Opera Mini تجربه کنید. این نسخه آخرین ورژن اپرا مینی است که تمامی باگهای نسخه های قبلی رفع شده است. همانطور که می دونید نسخه های قبلی این مرورگر اندروید توسط اپراتورها بسته شده بود و امکان استفاده و آپدیت این مرورگر وجود نداشت ولی شما هم اکنون می توانید این مرورگر پرسرعت اندروید را از سایت تخصصی اندرویدیها دانلود کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://www.dl.androidiha.com/apps/Op...iha.com].zip

11- با مرورگر حرفه ای
xScope Browser Pro تجربه ای جدید ر در وب گردی تجربه کنید. این مرورگر، بهترین مرورگر اندروید است که توانایی دانلود فایل های ZIP,RAR را به صورت مستقیم دارد. پشتیبانی از Multi Tab (باز کردن پنجره های بیشتر)، مدیریت بوکمارک ها، ذخیره آسان و سریع تصاویر، قابلیت زوم کردن روی یک نقطه خاص از صفحه سرعت بالا، راحتی کار و محیط کاربری ساده و راحت از ویژگی های آن است.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/xScope...wser Pro.zip

12-ر
Quran یک نرم افزار قرآنی بی نظیر برای اندروید است. این نرم افزار دارای امکانات و ویژگیهای زیادی است. قابلیت دانلود تلاوت صوتی هر سوره با صدای ۶ قاری معتبر و افزودن آن به برنامه، ترجمه آیه به آیه قرآن به ۱۴ زبان زنده دنیا مثل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی، روسیه ای، ایتالیایی و…، یک موتور جستجوی قدرتمند و… آخرین ورژن این نرم افزار قدرتمند هم اکنون از آندرویدیها قابل دریافت می باشد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/iQuran Pro v2.1.7.zip

توجه:
این همون نرم افزار معروف iQuran pro معروف است که ترجمه فارسی نیز به اون دیتای اون اضافه شده اضافه شده است هدیه به همه ایرانیان
برای اضافه کردن ترجمه فارسی فایل دیتا را دانلود کرده و ار حالت فشرده خارج کنید و فایل meta.dat را در فولدر sdcard/iQuran/meta کپی کنید. برای مشاهده ترجمه ها از بالای صفحه می توانید ترجمه دلخواهتان را دانلود کنید.
برای ترجمه استاد فولادوند Mohsin khan را انتخاب کنید
و برای ترجمه فارسى آیت اللّه مکارم Yusuf Ali رو انتخاب کنید

دانلود دیتا (قراردادن در مسیر sdcard/iQuran/meta )
http://file.and-share.ir/uploads/0732e50b1731.rar

13- آنتی ویروس قدرتمند
Anti-Virus Pro v2.10
نرم افزار آنتی ویروس در بین کاربران گوشی های اندروید جایگاه خاصی را دارند. Anti-Virus یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه امنیت کامل گوشی می باشد که زیر مجموعه شرکت Avg می باشد. با این نرم افزار به راحتی می توانید از فایل ها، نرم افزار ها و… نسخه پشتیبان بگیرید که اگر فایل های مخرب انها را از بین برد، بتوانید مجدداً از آنها استفاده کنید.


لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/AVG_v2.1.zip

14- اگر دوست دارید در تایپ کردن سرعتی فوق العاده داشته باشید، از
SlideIT Keyboard استفاده کنید. یک کیبورد حرفه ای مخصوص کسانی که مایلند با سرعت بیشتری نوشته های خود را تکمیل کنند. پشتیبانی از زبان های مهم دنیا از جمله فارسی( همراه با گ، چ، پ، ژ) از ویژگی های SlideIT Keyboard میباشد. این کیبورد، قابلیت تغییر سایز به اندازه دلخواه شما را نیز دارد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/SlideI...ard v4.5.zip

15- ر
Infinity Photo Album یک نرم افزار نمایش عکس حرفه ای میباشد. با کمک این نرم افزار، عکس های خود را با کیفیت و سرعت بالاتری ببینید. Infinity Photo Album از فرمت های عکس JPEG,PNG,GIF,BMP پشتیبانی میکند. همچنین میتواند عکس ها را در ۵ حالت Full size, Fit Screen, Fit Width, Fit Height, Fixed size برای شما و به دلخواه شما نمایش دهد. قابلیت نمایش به صورت SLide Show را نیز دارد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Infini...) v1.0.6.zip

16- اگر به دنبال کمی تنوع در صفحه نمایش خود هستید، پس لایو والپیپر سه بعدی
3D Animated Toad را نصب کنید. این قورباغه در گوشی شما زندگی خواهد کرد. یکی از جذابیت های این والپیپر این است که قورباغه، برای شکار حشرات اطراف خود، زبان بلند خود بیرون می آورد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/live-wallpa...P v3.0.3.zip

17- این
والپیپر زنده بسیار زیبا یک مکعب ۳ بعدی را از عکس های موجود در گالری و آلبوم شما را با افکت چرخشی بسیار زیبایی به نمایش می گذارد. می توانید سایز ، مکان و روش چرخش را برای آن تعریف کنید حتی سرعت چرخش نیز در آن قابل تنظیم است. از قاب های مختلف می توانید برای عکس های خود استفاده کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://www.dl.androidiha.com/live-wa...aper_v1.21.zip

18- با نصب لایو والپیپر
Moonlight، در زیر نور شگفت انگیز و زیبای مهتاب، با انواع اتفاقات طبیعی روبرو شوید. گاهی اوقات باران میبارد و گاهی اوقات برف. گاهی یک گرگ بر روی یک صخره مینشیند و گاهی نیز در آسمان یک ستاره دنباله دار مشاهده میشود.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/live-wallpa... v1.14.0.zip

19- در صفحه نمایش خود یک لامپ رشته ای داشته باشید که با زیبایی تمام برای شما خواهد درخشید. نور این لامپ به باتری گوشی شما بستگی دارد. برای مثال اگر باتری شما ۱۰۰% باشد، لامپ بسیار پر نور خواهد بود و اگر باتری شما ۵۰% شارژ داشته باشد، نور لامپ نیز به نسبت آن کمتر خواهد شد. پس لایو والپیپر
Fireflies Live Wallpaper را از دست ندهید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/live-wallpa...r v1.1.5.zip

20- با اینکه روز به روز نسخه های جدیدی از سیستم عامل ها و ویندوز منتشر میشود، اما همه ما یک نوع احساس خاص و دوست داشتنی نسبت به ویندوز فوق العاده XP داریم. اگر شما نیز از ویندوز XP خاطرات بسیار خوبی در ذهن دارید، پس لایو والپیپر ویندوز
Best Windows 3D Live Wallpaper را از دست ندهید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/live-wallpa...aper-1-1.0.zip

21- نرم افزار
nexGTv nano شما را با استفاده از GPRS و WIFI به شبکه های سراسر دنیا متصل می کند و شما را از جدیدترین برنامه و رویدادهای جهان مطلع می کند. با استفاده از تنظیمات این نرم افزار و یا همان تلویزیون آنلاین می توانید از فرکانس های مورد نظر خود شبکه های موجود را جستجو کنید و به تماشا بپردازید. بعضی از باگ ها که در نسخه قبلی وجود داشت، در این نسخه برطرف شده اند.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/nexGTv...o v2.2.1.zip

22- با کمک نرم افزار
MailDroid، به تمام ایمیل های خود دسترسی داشته باشید. این نرم افزار میتواند به ایمیل های شما متصل شود. میتوانید ایمیل های رسیده را مشاهده کنید و در صورت نیاز پاسخ ایمیل را به سرعت ارسال نمایید. همچنین میتوانید ایمیل های اسپم را یکباره حذف کنید. داشتن کلید های میان بر در برنامه، تا حدودی سرعت کار را بالا خواهد برد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/MailDroid v2.29.zip

23- با کمک نرم افزار
Photo Gallery، برای خود گالری های مختلفی از تصاویر مورد علاقه خود درست کنید و با نام گذاری آنها، دسترسی به عکس ها را سهولت بخشید. همچنین این نرم افزار قابلیت نمایش تصاویر متحرک را نیز دارد. همینطور توسط Photo Gallery میتوانید برای هر گالری، افکت و اسلاید شو مختلفی را انتخاب کنید تا عکس ها را به صورت دلخواه شما نمایش دهد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Photo%...y v0.3.1.zip

24- ر
Virtual Guitar نام نرم افزاری است که اندروید شما را به یک گیتار تبدیل میکند. حال میتوانید با لذت فراوان، به نواختن موزیک های زیبا بپردازید. این نرم افزار دارای یک بخش با نام تنظیم صدا می باشد که میتوانید صدای گیتار خود را تنظیم کنید. همچنین میتوانید از نت هایی که در نرم افزار وجود دارد نیز استفاده کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Virtua...tar v1.0.zip

25- با نرم افزار
Super Swiss Army Knife یک قطب نمای سه بعدی فوق العاده به همراه دیگر ابزاری که برای مسافرت نیاز است را به گوشی خود اضافه کنید. این قطب نمای سه بعدی زیبا و حیرت انگیز با حرکت دست شما شروع به جستجو و نشان دادن قطب ها می کند و درجه آن را در گوشه ای از نرم افزار نمایش می دهد. از جمله ویژگی های نسخه ۱٫۰٫۷، داشتن چراغ قوه، خط کش، تشخیص فاصله و… است.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/androi...1007-1.0.7.zip

26- نرم افزار جالب
Relax Melodies Premium برای هر شخص می تواند یک برنامه بسیار مفید باشد. مخصوصاً اینکه همه اشخاص از شنیدن صداهاى طبیعت لذت میبرند. این برنامه دارای بیش از ۳۰ اسلات است که هر اسلات این برنامه یک صدای مجزا برای شما پخش خواهد کرد که با تلفیق آنها، محیطی که می خواهید را برای خواب خود به ارمغان می آورید. از صداهای طبیعت گرفته تا صداهای شهری! از جمله صدای زیبای دریا، صدای دلنشین باران، چکیدن قطره های آب، جنگل، گنجشک ها و …

لینک دانلود فایل نصبی:
http://www.dl3.androidiha.com/apps/R...emium_v1.0.zip

27- با نصب نرم افزار جالب و کاربردی
PolyClock World Clock، از ساعت دیگر کشور های جهان در هر لحظه با خبر شوید. این برنامه مخصوص کسانی است که برنامه های شبکه های خارجی در کشور های مختلف را دنبال میکنند. با کمک این نرم افزار میتوانید ساعت پخش برنامه های ماهواره ای را با ساعت ایران تنظیم کنید. در این صورت هیچ برنامه ای را از دست نخواهید داد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/PolyCl...k v2.4.2.zip

28-ر
Weather Services PRO یک نرم افزار کاربردی و با کیفیت برای نمایش وضعیت آب و هوای مناطق مختلف جهان میباشد. این نرم افزار با داشتن بیش از ۶۸۰۰۰ شهر یکی از کامل ترین مجموعه های بخش Weather میباشد. نرم افزار Weather Services PRO با نمایش گرافیکی و جالب هر آب و هوا شمارا شگفت زده میکند.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Weathe...PRO v1.2.zip

29-ر
Autorun Manager Pro یک نرم افزار کاربردی برای جلوگیری از برنامه های خودکار و یا همان Autorun می باشد. با کمک این نرم افزار تمامی Autorun ها غیر فعال خواهند شد که باعث میشود سرعت پردازش گوشی شما تا حد قابل توجهی افزایش یابد. همچنین در نرم افزار Autorun Manager Pro میتوانید بر برنامه ها و ویجت هایی که با شروع کار تلفن، اجرا میشوند نیز مدیریت نمایید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Autoru...r+Pro+v3.2.zip

30- با ورود به فصل زیبای زمستان و بارش دل انگیز برف، تم زیبا و جهار رنگ
Snow Stars را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. والپیپر های فوق العاده زیبا که با زیبایی تمام بارش کرستالی برف را نمایش میدهد. پشتیبانی از تمام اندازه ها Size Screen و قابلیت landscape شدن از ویژگی های والپیپرهای این تم میباشد. امیدوارید با استفاده از آن لذت ببرید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/themes/Snow...ULL v1.1.zip

31-ر
ProCapture یک دوربین کاملاً حرفه ای با امکانات کامل برای دستگاه اندرویدی شما است. لرزش گیر، تایمر پیشرفته، زوم ۶x، ابزار بسیار متنوع شوخی، پوسته های رایگان، فریم های مختلف، ارسال عکس به شبکه های اجتماعی فقط با یک کلیک، قابلیت Burst تا ۱۶ عکس، فکوس اتوماتیک، عکاسی در شب، سیاه و سفید و…. از قابلیت های این نرم افزار حرفه ای می باشند.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/ProCapture v1.25.zip

32- با کمک نرم افزار
Sketcher Pro، یک نقاش حرفه ای شوید. با امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد میتوانید هنر خود در کشیدن اشکال و تصاویر مختلف را محک بزنید. بیش از ۱۱ براش یا قلم مختلف، پاک کن با سایز های مختلف، قابلیت undo/redo و قلم زنگ بردار از امکانات این برنامه می باشد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Sketcher_PRO_v1.0.7.zip

33- نرم افزار فوق العاده
BlueStacks AppPlayer Alpha را به شما معرفی می کنیم. به کمک این نرم افزار فوق العاده قبل از ریختن برنامه ها و بازی های اندروید بر روی گوشی، بر روی کامپیوتر خود با سرعت بالا اجرا کنید و تست کنید. این نرم افزار فوق العاده که توسط شرکت BlueStacks ارائه شده است می تواند جزء نرم افزار های بسیار کاربردی باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا نرم افزار ها، بازی ها، تصاویر، فیلم ها و … را ما بین ویندوز و گوشی خود انتقال دهید و از آنها نهایت استفاده را کنید. شما به آسانی می توانید فضای ویندوز خود را تبدیل به یک سیستم عامل اندروید کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://www.dl3.androidiha.com/BlueSt...iha.com].zip

34-ر
Google Maps نسخه جدید گوگل مپز می باشد که شهرهای نیویورک ، سان فرانسیسکو ، پاریس ، زوریخ و لندن در آن آپدیت شده اند. این نقشه حرفه ای را دانلود کنید تا دیگر نیازی به حمل نقشه های کاغذی نداشته باشید. استفاده از سیستم GPS ، جستجو، امتیاز دهی، مشاهده نظرات راجع به مکانی مشخص و مشاهده دوستان بر روی نقشه از امکانات این نرم افزار می باشند. این نرم افزار دارای قدرت زوم بسیار بالا می باشد که کاملاً لمسی بوده و کیفیت خارق العاده ای برایتان ایجاد می کند. می توانید توسط تنظیمات برنامه دکمه های بزرگنمایی را آشکار و یا مخفی کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://www.dl.androidiha.com/apps/Go...ps_v5.12.0.zip

35- ر
Ulysse Speedometer Pro یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و با کاربری آسان است. این نرم افزار به کمک GPS گوشی شما سرعت دقیق حرکت را اعلام می کند. این نرم افزار ظاهر زیبایی دارد و از تبلت های حد اکثر ۱۰ اینچی نیز به خوبی پشتیبانی می کند. یکی از ویژگیهای بسیار جالب این نرم افزار HUD Mode آن است، که در این حالت شما می توانید هنگام شب گوشی یا تبلت خود را روی داشبورد و زیر شیشه قرار دهید و از انعکاس نوری که به وضوح کامل روی شیشه نمایان میشود، سرعت خود را نگاه کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Ulysse...o v1.2.6.zip

36- قطعاً با نرم افزار قدرتمند
Google Earth آشنایی دارید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به راحتی به تمام نقاط جهان بروید و مکانهای مورد نظر خود را به آسانی بیابید (مثل خانه، محل کار و…). این نرم افزار فوق العاده و کاربردی با ایجاد نقشه های سه بعدی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمامی مسیر های کوهستانی و … را به خوبی مشاهده کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Google...v6.1.0.567.zip

37- با کمک ویجت
AudioGuru+ به راحتی بر صدای گوشی خود مدیریت کنید. با دستکاری کردن پیشرفته اکولایزر، صدایی با کیفیت تر و بلند تر داشته باشید. میتوانید اکولایزر دلخواه خود را با نام دلخواه ذخیره کنید تا همیشه بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. این ویجت از ۱۰ زبان (غیر فارسی) پشتیبانی میکند و از حرفه ای ترین و قدرتمند ترین ویجت های مدیریت صدا در اندروید میباشد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/AudioG...dgets_1.23.zip

38-ر
Caynax System Widgets ویجتی است که تمام برنامه ها و ابزار های مورد نیاز شما را یکجا جمع آوری کرده است. ابزار هایی مانند:
شبکه WiFi
Bluetooth
GPS
Ringer
2G/3G
و…

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Caynax...ets v1.2.zip

39- ر
Info Wallpaper، یک Background جالب برای اندروید شما می باشد. این والپیپر، با تمامی ویجت ها مثل ساعت، آب و هوا، تاریخ، نمایش گر باتری و … سازگاری کامل دارد و آن ها را به زیبایی نمایش میدهد. ویژگی ها:
پشتیبانی از scrolling
تعیین سایز و position
22 فونت مختلف و زیبا
و…

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/themes/Info_Wallpaper_1.6.zip

40- ر
Auto App Organizer نام برنامه ای است که با بررسی گوشی شما و داشتن ابزارهای گوناگون، فضای مموری شما را که به وسیله ی فایل های اضافی اشغال شده،خالی می کند و باعث افزایش سرعت گوشی یا تبلت شما می شود. در اینجا به چند ویژگی مهم این برنامه اشاره می کنیم:
حذف فایل های Data اضافی
شناسایی و حذف فایل های هم نام و اضافی
حذف فایل های Cache
حذف فایل های temporary

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/auto_a...r-105-3.80.zip

41- نرم افزار
Glamzy Pro یک نرم افزار بسیار جالب است که کیفیت کار کردن با آن مستقیماً به هنر و خلاقیت شما بستگی دارد. Glamzy یک نرم افزار آرایش است که چهره هایی را در اختیار شما قرار می دهد و شما باید با سلیقه خود آنها را آرایش کنید. در این نرم افزار شما ابزار های کامل ارایش را در اختیار دارید. شما می توانید کار های خود را به سایت Glamzy ارسال کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Glamzy Pro v3.4.zip

42- نرم افزار آنتی ویروس در بین کاربران گوشی های اندروید جایگاه خاصی را دارند.
BluePoint Antivirus یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه امنیت کامل گوشی می باشد. با این نرم افزار به راحتی می توانید در تمام فایل ها، نرم افزار ها و… به دنبال ویروس و فایل های مخرب جستجو کنید. اسکن حرفه ای از ویژگی های BluePoint Antivirus می باشد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/BluePointAntivirus.zip

43- با دوستان و خانواده خود همیشه در تماس باشید. LINE نام نرم افزازی است که برای ایجاد ارتباطی ساده و سریع بین اعضای خانواده و دوستان طراحی شده است. تبادل پیام کوتاه و تماس های صوتی بدون هزینه را توسط این نرم افزار تجربه کنید. اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن ها برای کاربرانی که در لیست دوستان شما قرار گرفته اند نمایش داده نمی شوند. این نرم افزار قدرتمند بیش از ۳ میلیون بار در فروشگاه اندروید دانلود شده است. طرف مقابل شما نیز باید حتما ورژن ۱٫۷٫۳ را در اندروید خود نصب کرده باشد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/line.android-35-1.7.3.zip

44- با کمک نرم افزار
Oxford_Grammar And Punctuation، گرامر و قواعد زبان انگلیسی را به راحتی بیاموزید. این نرم افزار با توضیح این قواعد، استفاده به جا و به موقع از کلمات و صفات مختلف را به شما آموزش میدهد. برای مثال یاد خواهید گرفت که چه زمانی در جملات انگلیسی باید از پرانتز یا کاما و… استفاده کنید.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/OxfordAZGrammar.zip

45-ر
Google Translate نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت، متون و صفحات وب به زبان فارسی می باشد. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند، در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی خود دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند. این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Google...e v2.3.1.zip

46- ر
Whiteboard Pro – Home Notes یکی از برنامه های بسیار جالب و سرگرم کننده آندروید می باشد. این برنامه، صفحه نمایش شما را تبدیل به یک Whiteboard میکند و شما می توانید با لمس کردن صفحه، طرح مورد علاقه خود را روی صفحه بکشید! انتخاب رنگ های مختلف و سایز قلم، از ویژگی های Whiteboard Pro – Home Notes می باشد.

لینک دانلود فایل نصبی:
http://dl.androidiha.com/apps/Whiteb...meNotesv45.zip

رمز فایل ها سایت تخصصی آندروید | دانلود بازی آندروید , نرم افزار آندروید , دانلود برنامه اندروید با لینک مستقیم است.
اگر نرم افزار دیگری لازم داشتید بگید تا واستون بزارم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر