داستان فيلم God of war ممكن است تغييرات "دراماتيكي" داشته باشد.

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
20121129_god_of_war.jpg

داستان فيلم God of war ممكن است تغييرات "دراماتيكي" داشته باشد.

سوني بار ديگر Patrick Melton و Marcus Dunstan فيلمنامه نويسان God of war را فراخواند و به آنها اجازه داد تا در صورت لزوم به بازنويسي فيلمنامه بپردازند.
اين دو در مصاحبه اي با Shock Till You Drop اذعان داشتند كه كمپاني سوني تاكيد زيادي دارد تا اين فيلمي فقط يك تقليد صرف از فيلم هايي مثل Clash of the Titans و Immortals نباشد.
Dunstan گفت:

" چنين فيلمي هايي ميتوانند براي ما الهام بخشي باشند تا فيلم God of war را به جايي برسانيم كه بيش از پيش جسورانه و نوآورانه باشد.منظورم اين نيست كه مي خواهيم اين فيلم را در رده ي چنين فيلم هايي قرار دهيم اما براي اينكه ما بتوانيم در كنار ساير نوآوري هايمان اساس اين فيلم را بنا كنيم نيازمنديم كه از درون مايه هاي ژانر اينگونه فيلم ها هم تا حدودي بهره بگيريم.
زماني اين فيلم مطلوب و رضايت بخش خواهد بود كه ما چنين فيلم هايي را به عنوان نمادي از اين ژانر مورد بررسي قرار دهيم ولي در كنار آن هم سعي كنيم چيزي متفاوت ارائه بدهيم."

و باتوجه به اين حرف انتظار ميرود كه در نقاطي, داستان فيلم تاحدودي از فضاي بازي فاصله بگيرد.
Melton هم در ادامه افزود:

"در مورد Sony Game Studios بايد بگويم كه شايد شما فكر كنيد آنها از پرداختن ما به ريشه ها وگذشته هاي اين بازي ترديد و واهمه داشته باشند اما هميشه آنها از ما پشتيباني ميكنند ودر ساخت فيلمي متفاوت نسبت به ساير اينگونه فيلم ها به ما دلگرمي مي بخشند و اين بدين معناست كه اگر قرار باشد ما تغييرات دراماتيكي در داستان داشته باشيم آنها مشكلي با آن ندارند. "

فيلم God of war همانطور كه قبلا گفته شده قرار است به گذشته و ريشه هاي اين بازي بپردازد كه از اين نظر شباهت اندكي با Batman Begins خواهد داشت.

منبع
 

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
درود!
دوست عزیز میتونستی به جای دراماتیک از واژه چشمگیر استفاده کنی.
درود به شما
با تشكر از راهنماييتون ولي بايد خدمتتون عارض شم كه در اينجا منظور از تغييرات دراماتيك , وارد شدن چشمه هايي از ژانر احساسي و درام به فيلمنامه هستش و واژه ي "چشمگير" براي اين متن مناسب نيست
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
امید وارم 1% هم مثل اون فیلم ها نباشه بیشتر دوست دارم خط های داستانی و تصویری رئالی داشته باشه مثل اسپارتاکوس و game of thrones و البته مثل اسپارتاکوس البته تهوع آور و ... نباشه مثل این که انگار داره فیلم .... نشون میده .

بیشتر دوست دارم فیلمش از این روابط مسخره احساسی که یه دختره رو راه میندازن با طرف بره و .... ازش محافظت بکنه و... نباشه یا طرف بخواد بهش کار یاد بده و.... یا بخواد دختره رو نجات بده بیشتر خوشم میاد یک شخصیت تنها رو به تصویر بکشه برای کریتوس برازنده تر هستش اینجوری باشه .

بزرگترین مشکلم با اون فیلم ها همین هستش .
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
کریتوس و احساس و درام..!!؟
باید عارض باشم که درام یعنی داستان نه احساسات.
:)) برادر اونا فیلمشون رو از Gow کاملا تقلید کردن. اون Clash of Titan و Wrath of Titan که کاملا یه تقلید بودن :d
کی از کی تقلید کرده؟! نکنه داستان های یونان باستان هم از GOW تقلید کردن نه؟ تمامی این فیلم ها همشون از داستان های باستانی گرفته شده اند، پس هیچ کودوم ریشه دار نیستن. این وسط فقط کریتوس وارد این جریانات شده که اصلا وجود خارجی نداشت.
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
یا ابرفرظ:eek:

همین رو دیگه کم داشتیم>:d<

کریتوس در نقش Slumdog god:|
باید عارض باشم که درام یعنی داستان نه احساسات.

جسارتاً....
تا اونجایی که ما میدونیم نمایش و نمایشنامه میشه نه داستان
در ادبیات هم به کار میگن درام که کش مکش احساسی توش وجود داشته باشه،حالا میخواد سیفید باشه میخواد سیاه باشه
کلاً 99% کارها رو در نظر بگیرید درام هستن،یه طورایی:D
خود داستان GOW و این ها هم خیلی با درام غریبه نیست
خصوصاً شماره ی 2 سری
 
آخرین ویرایش:

Miilad

کاربر سایت
Mar 14, 2010
164
نام
دانیال حافظیان
به نظر بنده فیلم هایی که از روی گیم ساخته میشن ، ناموفق از آب درمیان!

دوست نداشتم گاد آو وار فیلم شه !
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
در تکمیل گفته هاتون باید بگم درام به معنی کشمکش احساسی نیست بلکه کلا کشمش از نظر اهداف و امیال و اراده و تضاد و تعارض در داستان
وقتی واژه ی درام به کار میره عامه ی مردم فکر می کنن صرفا یه ماجرای احساسی و پای عشق و عاشقی میونه ولی در اصل درام در مورد رابطه ی یک فرد با خانواده ش، سرزمینش و اطرافیانش و تضاد و تعارض با اونها به کار بره
اینجا واژه ی درام رو به کار بردن که بگن می خوان بیشتر روی واقع گرایانه کردن کاراکتر و داستان کار کنند
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
امید وارم 1% هم مثل اون فیلم ها نباشه بیشتر دوست دارم خط های داستانی و تصویری رئالی داشته باشه مثل اسپارتاکوس و game of thrones و البته مثل اسپارتاکوس البته تهوع آور و ... نباشه مثل این که انگار داره فیلم .... نشون میده . بیشتر دوست دارم فیلمش از این روابط مسخره احساسی که یه دختره رو راه میندازن با طرف بره و .... ازش محافظت بکنه و... نباشه یا طرف بخواد بهش کار یاد بده و.... یا بخواد دختره رو نجات بده بیشتر خوشم میاد یک شخصیت تنها رو به تصویر بکشه برای کریتوس برازنده تر هستش اینجوری باشه . بزرگترین مشکلم با اون فیلم ها همین هستش .
عزیزم دختر کجا بود کریتوس با خدا کار داره..
باید عارض باشم که درام یعنی داستان نه احساسات.
وات..؟ تا اونجای که من میدونم به داستانهای احساسی میگن درام..!
 

uncharted12

کاربر سایت
Nov 3, 2011
19
باید عارض باشم که درام یعنی داستان نه احساسات.

فردین جان ، خب درام به داستان ربطی نداره

درام ژانری تو سینماست که تواون کاراکترهای فیلم در چارچوبی واقعی با مشکلات احساسی روبرو می‌شوند. درام هم کلن چند نوع هست : درام رمانتیک . کمدی دراماتیک . درام جنایی و ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر