داستان فيلم God of war ممكن است تغييرات "دراماتيكي" داشته باشد.

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
20121129_god_of_war.jpg

داستان فيلم God of war ممكن است تغييرات "دراماتيكي" داشته باشد.

سوني بار ديگر Patrick Melton و Marcus Dunstan فيلمنامه نويسان God of war را فراخواند و به آنها اجازه داد تا در صورت لزوم به بازنويسي فيلمنامه بپردازند.
اين دو در مصاحبه اي با Shock Till You Drop اذعان داشتند كه كمپاني سوني تاكيد زيادي دارد تا اين فيلمي فقط يك تقليد صرف از فيلم هايي مثل Clash of the Titans و Immortals نباشد.
Dunstan گفت:

" چنين فيلمي هايي ميتوانند براي ما الهام بخشي باشند تا فيلم God of war را به جايي برسانيم كه بيش از پيش جسورانه و نوآورانه باشد.منظورم اين نيست كه مي خواهيم اين فيلم را در رده ي چنين فيلم هايي قرار دهيم اما براي اينكه ما بتوانيم در كنار ساير نوآوري هايمان اساس اين فيلم را بنا كنيم نيازمنديم كه از درون مايه هاي ژانر اينگونه فيلم ها هم تا حدودي بهره بگيريم.
زماني اين فيلم مطلوب و رضايت بخش خواهد بود كه ما چنين فيلم هايي را به عنوان نمادي از اين ژانر مورد بررسي قرار دهيم ولي در كنار آن هم سعي كنيم چيزي متفاوت ارائه بدهيم."

و باتوجه به اين حرف انتظار ميرود كه در نقاطي, داستان فيلم تاحدودي از فضاي بازي فاصله بگيرد.
Melton هم در ادامه افزود:

"در مورد Sony Game Studios بايد بگويم كه شايد شما فكر كنيد آنها از پرداختن ما به ريشه ها وگذشته هاي اين بازي ترديد و واهمه داشته باشند اما هميشه آنها از ما پشتيباني ميكنند ودر ساخت فيلمي متفاوت نسبت به ساير اينگونه فيلم ها به ما دلگرمي مي بخشند و اين بدين معناست كه اگر قرار باشد ما تغييرات دراماتيكي در داستان داشته باشيم آنها مشكلي با آن ندارند. "

فيلم God of war همانطور كه قبلا گفته شده قرار است به گذشته و ريشه هاي اين بازي بپردازد كه از اين نظر شباهت اندكي با Batman Begins خواهد داشت.

منبع
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
نقش sam fisher رو كه دادن به Tom Hardy اگه بخوان اينم بش بدن ديگه سروكلش گيج ميره:d

بزار بره به نظرم بازیگر خیلی خوبی هستش اما یک مشکل که داره قدش کوتاه هستش دوم یکم انگار خموکه نمیدونم چرا هرچی فیلم ازش هستش این بشر قوز کرده درسته کوله خیلی ردیفی داره اما این بشر همش سرش پایینه و قوز کرده .:d
 

KRATUS

کاربر سایت
Aug 17, 2008
360
نام
Ashkan
ای بابا 4-3 سال پیش اومدن خبر ساختش رو دادن بعد کلا تو سکوت رفت. من گفتم شاید دیگه بیخیالش شدن.
کسی خبر داره تاریخ اکران این لعنتی کی هست؟!
 

Clueless

کاربر سایت
Aug 4, 2011
78
اون قضیه درام که هزار تا معنی و نوع داره در تاریخ ولی منظور اینجا همون چشمگیر هستش از تغییر دراماتیک

در هر صورت ببینیم چی میشه دیگه....امیدواریم خوب در بیادش!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر