داستان بازی Cyberpunk 2077 از The Witcher 3 کوتاه‌تر خواهد بود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اخیرا سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در خصوص دلایل کوتاه‌تر بودن خط داستانی این عنوان از The Witcher 3 صحبت کرده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

Cyberpunk-2077.jpeg


ویچر 3 یک عنوان جهان باز عظیم است که نه فقط محتوای فرعی، بلکه خط داستانی آن نیز وقت زیادی را از شما می‌گیرد. حال آقای Patrick Mills (کوئست دیزاینر ارشد سایبرپانک 2077) پس از به پایان رسیدن اپیزود سوم نایت سیتی وایر در صحبت‌های خود با استریمری به‌نام CohhCarnage عنوان کرده‌است:

“داستان اصلی Cyberpunk 2077 کمی از The Witcher 3 کوتاه‌تر است. افراد زیادی بابت طولانی بودن خط داستانی ویچر 3 ابراز نارضایتی کردند. با نگاه کردن به آمار و ارقام، متوجه می‌شویم که بسیاری از افراد تا حد واقعا زیادی در این بازی پیش رفته‌اند، اما آن را به‌اتمام نرسانده‌اند.”

طبق اطلاعات وب‌سایت How Long to Beat، به‌طور میانگین به‌اتمام رساندن بخش داستانی و اصلی The Witcher 3 به‌تنهایی برای مخاطبان حدود 50 ساعت زمان می‌برد. بنابراین طبیعی است که افراد زیادی این عنوان را تکمیل نکنند. در هر صورت، کوتاه‌تر بودن Cyberpunk 2077 نسبت به ساخته قبلی سی دی پراجکت رد لزوما به معنی ساده بودن آن نیست؛ چرا که سازندگان بارها در مورد پیچیدگی و عمق سیستم‌های نقش آفرینی این بازی در مقایسه با ویچر 3 صحبت کرده بودند.

شما می‌توانید آخرین نمایش Cyberpunk 2077 را هم‌اکنون از بازی سنتر مشاهده کنید. این عنوان در تاریخ 19 نوامبر منتشر خواهد شد.

Continue reading...
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
اگه دنیای بازی گیرا باشه و محتوای فرعی خوبی هم داشته باشه تصمیم خوبی گرفتند بخصوص که بازی آزادی عمل کامل توی پیشروی داره و ارزش تکرارش بالاست. من توی این نسل خط داستانی به خوبی ویچر بازی نکردم اون قدر کامله که دلت نمیاد تمومش کنی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر