ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
خلاقیت در بازیهای ویدیویی
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="residen" data-source="post: 4718350" data-attributes="member: 107791"><p>تاثیرات خلاقیت در بازی های دیجیتالی :</p><p></p><p>خلاقیت در ساختن هر چیزی حرف اول و میزنه ، شما بدون خلاقیت حتی نمیتونید زندگی عادی هم داشته باشید چه برسه به زندگی عالی !</p><p>وقتی صحبت از خلاقیت در بازی های دیجیتالی میشه خب این موضوع هم ابعاد خیلی زیادی پیدا میکنه ..</p><p>مثلا وقتی بازی های دوران SEGA GENESIS و نگاه میکنیم ، عواملی چون داستان ، طراحی شخصیت ها ، موسقی و طراحی محیط بازی با خلاقیت هرچه بیشتر انجام میشدن</p><p>ولی امروزه در خیلی از بازی ها با وجود جلوه های ویژه صوتی و بصری زیاد و زیبا ، از خلاقیت کمی برخوردار هستن !</p><p>بازیهای زیادی ساخته میشن که با وجود داشتن بهترین بودجه ها و متخصصان ، نمیتونن اثر خوبی ارائه بدن ، چرا ؟</p><p>چون خلاقیت در خود پول و خود تجهیزات وجود نداره بلکه باید دید گسترده ای داشت تا بهترین زاویه رو پیدا کرد ، حالا با زاویه جدید میشه چیزای جدید کشف کرد و ساخت ..</p><p></p><p>بازیهای داینو کرایسیس و رزیدنت اویل و سایلنت هیل و دلاست آف آس همگی بر یک مدار میچرخند ولی با زاویه های مختلف ...</p><p>این میشه که تبدیل میشن به یکی از بهترین ها و هیچ کدام جای اون یکی و نمیگیره !</p><p>بازیهای رزیدنت اویل دو و رزیدنت اویل سه ، مثال دقیقتری از این دست هست : هر دو از یک بازی ، در یک شهر ، در یک سال و یک ماه و یک هفته هستن ولی چرا تبدیل به بهترین شدن ؟!</p><p>چون خلاقیت تیم سازنده در ریشه های این دو بازی نهفته شده بود و اجازه میداد بتونن از تمامش بهره ببرن</p><p></p><p>با تشکر از آقا پیمان</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="residen, post: 4718350, member: 107791"] تاثیرات خلاقیت در بازی های دیجیتالی : خلاقیت در ساختن هر چیزی حرف اول و میزنه ، شما بدون خلاقیت حتی نمیتونید زندگی عادی هم داشته باشید چه برسه به زندگی عالی ! وقتی صحبت از خلاقیت در بازی های دیجیتالی میشه خب این موضوع هم ابعاد خیلی زیادی پیدا میکنه .. مثلا وقتی بازی های دوران SEGA GENESIS و نگاه میکنیم ، عواملی چون داستان ، طراحی شخصیت ها ، موسقی و طراحی محیط بازی با خلاقیت هرچه بیشتر انجام میشدن ولی امروزه در خیلی از بازی ها با وجود جلوه های ویژه صوتی و بصری زیاد و زیبا ، از خلاقیت کمی برخوردار هستن ! بازیهای زیادی ساخته میشن که با وجود داشتن بهترین بودجه ها و متخصصان ، نمیتونن اثر خوبی ارائه بدن ، چرا ؟ چون خلاقیت در خود پول و خود تجهیزات وجود نداره بلکه باید دید گسترده ای داشت تا بهترین زاویه رو پیدا کرد ، حالا با زاویه جدید میشه چیزای جدید کشف کرد و ساخت .. بازیهای داینو کرایسیس و رزیدنت اویل و سایلنت هیل و دلاست آف آس همگی بر یک مدار میچرخند ولی با زاویه های مختلف ... این میشه که تبدیل میشن به یکی از بهترین ها و هیچ کدام جای اون یکی و نمیگیره ! بازیهای رزیدنت اویل دو و رزیدنت اویل سه ، مثال دقیقتری از این دست هست : هر دو از یک بازی ، در یک شهر ، در یک سال و یک ماه و یک هفته هستن ولی چرا تبدیل به بهترین شدن ؟! چون خلاقیت تیم سازنده در ریشه های این دو بازی نهفته شده بود و اجازه میداد بتونن از تمامش بهره ببرن با تشکر از آقا پیمان [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
خلاقیت در بازیهای ویدیویی
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft