خریدار عناوین Metro و Saint's Row وعده آینده ای درخشان برای این سری بازی ها را می دهد

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
پس از ورشکستگی و حراج کلیه دارایی های THQ، نگرانی بسیاری در مورد سرنوشت بازی های این ناشر، از جمله فرانشیز Metro و Saints Row که توسط شرکت نه چندان نام آشنایی به نام Koch Media خریداری شده بودند ایجاد شده است، اما آقای دکتر Klemens Kundratitz رییس Koch Media امروز طی اطلاعیه ای وعده آینده ای درخشان را برای این IP ها و استودیوها دادند.




ایشان ضمن خوشامد به این عناوین بزرگ، گفتند: "Deep Silver با عرضه بیش از 200 بازی بزرگ در تمامی Platform ها در تمام دنیا، و همچنین موفقیت در خلق فرانشیزهایی همچون Dead Island، کاملا برای هدایت کردن این عناوین جدید به نسل بعد و جلب رضایت طرفداران آنها مناسب خواهد بود [توضیح: Deep Silver نام شاخه ای از شرکت Koch است که به بازی های کامپیوتری اختصاص دارد].

آقای Menno van der Bil، مسؤول تبلیغات بین المللی Deep Silver هم اضافه کردند: "Deep Silver تا قبل از این هم سابقه خوبی از کار کردن با بازی های متفاوت و غیرعادی داشته است، مثلا بازی بسیار موفق Dead Island. فرانشیزهای Saints Row و Metro هم کاملا مطابق و هماهنگ با اهداف و سیاست های آینده ما هستند. ما واقعا هیجان زده هستیم که می توانیم این عناوین قابل احترام را به سمت یک آینده درخشان هدایت کنیم. ما همچنین به استودیوی افسانه ای Volition برای ورود به گروه Koch Media و Deep Silver خوش آمد می گوییم".

شایان ذکر است که Koch Media و شاخه بازی کامپیوتری آن یعنی Deep Silver، در روز گذشته حقوق بازی Metro را به مبلغ 5.8 میلیون دلار و همچنین استودیوی Volition را به مبلغ 22.3 میلیون دلار خریداری کردند.


منبع: VG247
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
خوب خدارو
خیلی نگران Saints row بودم ولی انگار این شرکت جدید خوب بهش اهمیت میده
ولی از این میترسم که نسخه جدیدش دیگه مثل نسخه هایی که دست THQ بود بهم نچسبه:(
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
فقط relic دست خوب ناشری افتاد در مورد بقیه ی بازیا خود thq از همه ی ناشرا مناسب تر بود دارکسایدرزم فقط یه استدیو میتونه بسازه اونم سازنده ی کسلوانیا ارباب تاریکی Mercury Steam
افتادن دارکسایدرز دست pg یعنی نابودیش
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
الان من یه چیز رو متوجه نشدم . اینا امتیاز مترو رو خریدند؟ یعنی از این به بعد خودشون مترو جدید رو تولید میکنند؟ یا فقط ناشر بازی هستند
 

volta22

کاربر سایت
Aug 1, 2012
669
نام
Hesam
دقیقا من یه چیزی رو نفهمیدم !
مگه مترو ساخته نشده ؟ یعنی دو باره ریبوت میشه ؟ اینده درخشان یعنی چی اینجا ؟
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
امیدوارم SR رو ازون حالت فان خارج نکنن و تمام چیزایی که توی Third بود رو برای نسخه ی بعد هم حفظ کنن
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
دقیقا من یه چیزی رو نفهمیدم !
مگه مترو ساخته نشده ؟ یعنی دو باره ریبوت میشه ؟ اینده درخشان یعنی چی اینجا ؟

خوب مترو یک فرانشیز (یا سری بازی) هستش. اولین بازی اش Metro 2033 بوده و دومیش که قراره همین 2013 منتشر بشه هم Metro: Last Light هستش. ولی قرار نیست که تعداد بازی هاش به همین دو تا محدود بشه، ممکنه در آینده ده تا بازی ازش منتشر بشه (که بعید هم نیست با این همه طرفداری که جمع کرده). اینها دارند وعده میدند که ما از استودیوهای سازنده بازی حمایت می کنیم تا بازی های بیشتر و بهتری در آینده تولید کنند. :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر