خالق بازی Tenchu از احتمال ساخت نسخه جدید سری برای پلی استیشن 5 می‌گوید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌تازگی رئیس استودیو Acquire یعنی آقای Takuma Endo عنوان کرده که به ساخت یک نسخه جدید از سری تنچو برای کنسول نسل جدید سونی علاقه‌مند است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Tenchu

از عرضه آخرین نسخه سری Tenchu برای Wii و PSP بیش از یک دهه می‌گذرد. در آگوست سال 2018 شرکت Acquire (سازنده اولین نسخه از سری تنچو) نشان تجاری Stealth Assassin را در ژاپن ثبت کرد، اما پس از آن شاهد هیچگونه معرفی جدید از سوی سازندگان نبودیم. با اینحال، با توجه به صحبت‌های اخیر آقای تاکوما اندو که خالق و کارگردان نسخه اول سری محسوب می‌شود، احتمال بازگشت تنچو همچنان وجود دارد.

او که ریاست شرکت Acquire را بر عهده دارد، در مصاحبه اخیر خود با فامیتسو توضیح داد که به ساخت یک دنباله از سری Tenchu از پایه برای پلی استیشن 5 علاقه‌مند است. هرچند او رخ دادن چنین اتفاقی را در حال حاضر دشوار توصیف می‌کند. نشان تجاری سال 2018 نیز برای نگه داشتن پایه این اتفاق ثبت شده بود، اما این مشخصا به معنای در دست ساخت بودن یک نسخه جدید در زمان حال نیست.

آقای اندو همچنین ذکر کرد که به‌دنبال این است تا در سال 2021 برند جدیدی را به‌منظور عرضه بازی‌های مستقل تشکیل دهد. اولین عنوان از این برند جدید برای عرضه در همین سال میلادی برنامه‌ریزی شده است.

در خصوص تنچو، باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد معرفی نسخه جدیدی خواهیم بود یا خیر. اگر Sekiro: Shadows Die Twice که خود در ابتدا قرار بود نسخه جدیدی از Tenchu باشد، توانست به چنین موفقیت بزرگی برسد، می‌توان گفت که برای احیای این سری هنوز امیدی وجود دارد.

Continue reading...
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
بدبختی اینه که اینقدر هزینه های ساخت بازی هروز بیشتر و بیشتر میشه که حمایت و ریسک کردن به حداقل خودش رسیده برای همین هرسال IP های متنوع هی کمتر و کمتر میشن..!وگرنه من به شما قول میدم خود سونی از خداشه که بازیهای انحصاری برای کنسولش بیشتر بشه..! ولی با پتانسیل بالای که گوست و سوشیما داره و امتحانش رو پس داده احتمال خیلی زیاد بازی نسخه بعدیش ساخته میشه اون هم با اون پایان باز برای نسخه ی اول.
این وسط ایده ها و خلاقیت ها خیلی خیلی کمتر دیده میشه و اهمیت داده میشه چون ریسک کردن الان برای هر کمپانی خیلی سخت و هزینه بر هست
 

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
918
نام
Ahmad
واقعا جزو عناوین بسیار خلاقانه و با گیم پلی بی نظیر در اون نسل بود.نسخه 1 و 2 منظورمه.خیلی عناوین موفق ازش الهام گرفتن .یادمه همه مرحله ها رو Grand Master شدم و با احساس غرور رفتم تو کلوپی که پاتقمون بود یه جورایی پز بدم.تازه فهمیدم این مهم نیس،حداکثر امتیاز مهمه.اگر اشتباه نکنم تو نسخه 2 مرحله بندر که خیلی طولانی بود و پر از کشتی،تا 1200 امتیاز گرفتم.آهنگاش هنوز رویایه برام.فقط اگر ساخته بشه،خدا کنه بلایی که سر Shenmu 3 اومد سرش نیاد یا فاجعه TenchuZ تکرار نشه.
 

jujutala

کاربر سایت
Apr 27, 2011
234
فقط خدا کنه ندن استدیو from software بسازه که قشنگ تِر میزنه توش! (با اون انجین مسخرشون و فیزیک اشیاء افتضاحش)
به نظر من اگه از tenchu 2 که بهترین نسخه تنچو بود یک ریمیک خوب بسازند، هم بهترین بازی سال میشه هم این فرانشیز به اوجش بر میگرده.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
فقط خدا کنه ندن استدیو from software بسازه که قشنگ تِر میزنه توش! (با اون انجین مسخرشون و فیزیک اشیاء افتضاحش)
به نظر من اگه از tenchu 2 که بهترین نسخه تنچو بود یک ریمیک خوب بسازند، هم بهترین بازی سال میشه هم این فرانشیز به اوجش بر میگرده.
بنظرت بدن کی بسازه خوبه؟
 
  • Like
Reactions: jujutala and Eazy-E

jujutala

کاربر سایت
Apr 27, 2011
234
بنظرت بدن کی بسازه خوبه؟
والا نسخه اول و دومش که برای ps1 بود شرکت acquire ساخته بود و واقعا هم عالی ساخته بود خصوصا فیزیک بازی فوق العاده بود و فراتر از کنسول ps1 بود. نمیدونم الان این شرکت سر پاست یا نه، ولی احتمالا هستند شرکتهای خوب با انجین مناسب برای این بازی. فقط اینو میدونم که from software این کاره نیست، چون از نسل شیش تاحالا داره تنچو رو میسازه و همیشه هم افتضاح میسازه. حتا یه چیز ساده مثل راه رفتن کاراکتر رو نتونستن خوب دربیارن، کاراکترها تاتی تاتی راه میرن! وقتی کاراکتر میپره هوا چنان با شتاب پایین میاد انگار آهنربا زیرش گذاشتن! گرافیک و تکسچرش هم تأسف باره و در حد اون نسلی که براش عرضه شده نیست. مطمئنم هر شرکت معروفی اینو بسازه، بهتر از from software میسازه.
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,130
نام
حامد
یک مقداری از نظر عناوین این چنینی در سال های اخیر به یک اشباع رسیدیم، برای همین الان ساختن چنین عنوانی ریسک بالایی میطلبه مخصوصا که اگه اون نوآوری در میان اشباع رو نداشته باشه که کارش سخته.
 
  • Like
Reactions: Rohshen

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,546
بعیده چیزه خوبی از آب در بیاد
tenchu زمان ps1 آخرت بازی شمشیری بود اگه اشتباه نکنم مپ میساختیم
منی که اهل اینجور سبکا نبودم دیونه بازی بودم
یادش بخیر tenchu و dino crisis و syphon filter
اگه اشتباه نکنم ناشرش acti بود
 
  • Like
Reactions: PEDRAMGOLCHIN

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
این اقا از دنیا بدور بوده احتمالا بنده خدا ، باید بهش بگی بهترین تنچوی تاریخ رو ساختن اسمش Sekiro سایه دوبار میمیرد" بود
 

PEDRAMGOLCHIN

کاربر سایت
Jun 11, 2007
4,853
نام
پدرام
این اقا از دنیا بدور بوده احتمالا بنده خدا ، باید بهش بگی بهترین تنچوی تاریخ رو ساختن اسمش Sekiro سایه دوبار میمیرد" بود
اون بازی هیچ ربطی به سکیرو نداره
تنچو رو می‌تونستی کاملا مخفی کاری جلو بری
 
  • Like
Reactions: jujutala

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر