جزئیات شهر نئو ویکتوریایی لندن در The Order: 1886

A.R.A.$.H

کاربر سایت
The-Order-London_08-22.jpg


بازی The Order: 1886 در Gamescom به نمایش عموم در نیامد اما جلوی این را نگرفت که Ready at Dawn اطلاعات جدیدی از بازی منتشر کند.
وقایع این بازی در شهر نئو ویکتوریایی لندن لندن اتفاق می افتد که در آن تکنولوژی در هسته شهر قرار گرفته است. به عنوان مثال در آن زمان و واقعیت لامپ های گازی وجود داشت اما اکنون با لامپ الکتریکی جایگزین شده است. برق در همه جای شهر موجود است. Ready at Dawn قصد دارد یک محیط واقع گرایانه در عین حال کمی پیچیده را خلق کند.
سیستم قطارهای زیر زمینی لندن در The Order حضور دارد اما چیزی فراتر از واقعیت می باشد. در برخی قسمت ها قطار از تونل خارج می شد و گاهی اوقات از بین ساختمان های شهر عبور می کند. طابلو های الکتریکی مناظری نظیر Times Square شهر لندن را به وجود آورده است. skyline در این شهر نماهای مشابه Big Ben و برج ساعت را پدید می آورد اما در عین حال مملوع از برج های دیدبانی است و چراغ های آنها دائما شهر را اسکن می کنند. حتی برج های هوایی که پرواز می کنند نیز موجود است. نیروهای گشتی Sentinels صبح و شب مشغول گشت زنی در لندن هستند.
کارگردان این بازی آقای Ru Weerasuriya می گویند:
تمامی اینها یک یاد آوری است که دنیا چیزی نیست که ما می بینیم.
تغییرات بوجود آمده در لندن جدید نمونه ای از انقلاب صنعتی و یا دست یابی زود به هنگام بشر به تکنولوِژی است. بشریت هم اکنون به اسلحه های پیشرفته دسترسی دارد. یک اسلحه وجود دارد که می تواند الکتریسیته شلیک کند، دیگری یک ابر اشتعال زا که با یک منور یا شلعه آتش می گیرند. تفنگ های چخماغی سنتی نیز وجود دارند زیرا Ready at Dawn میخواسته است این دنیا واقع گرایانه و قابل لمس باشد.
The Order: 1886 در سال 2014 برای PS4 عرضه خواهد شد.


Gematsu
 
از صحبتهای سازنده ها در مورد رویای ساخت این بازی که چندین ساله داشتن و اون بلند پروازی هایی این اثر که حتی پلی استیشن 3 هم برای نشان دادن بزرگیش کافی نبوده و در کل اعتماد بالایی که به کار خودشون دارن گرفته تا تصاویر بی نظیری که خودش نوید می ده با چه بازی و چه فضا سازی ای طرفیم نشون می ده که این بازی چه خواهد شد8->
حالا به این ها نیروی کمکی ای چون سانتا مونیکا و ناشری چون سونی و پلتفرمی چون پلی استیشن 4 و تیم سازنده ای که متشکل از اعضای قدیمی ناتی داگ و بلیزارد هست رو اضافه کنید تا بفهمید این بازی قراره نفس هامون رو بند بیاره :d:x
 
بازی پشت درهای بسته نمایش داشته! :| البته فعلا مسائل تکنیکی و اینا، اما این دفعه به صورت گیم پلی بوده!
چیزایی بدیهی هستند، اما خوبه که به این چیزا هم توجه دارند! :d
-----------------------------

امروز صبح El33tonline این فرصت را پیدا کرد تا بتواند در یک نشستی با حضور اعضای استودیوی Ready at Dawn و در مورد عنوان انحصاری PS4، یعنی The Order شرکت داشته باشد. این نشست با حضور رییس استودیو و همچین کارگردان هنری بازی، Ru Weerasuriya - که قبلا بر روی God of War: Chains of Olympus کار کرده بود - برگزار شده بود.

Weerasuriya بیشتر زمان جلسه را در مورد اینکه چگونه The Order از یک فیزیک انقلابی بهره می برد و اینکه این اجازه را به آن ها می دهد که هر شی و مواد تشکیل دهنده ی آن بتواند به صورت واقع گرایانه خراب (تکه تکه) شود و یا این که تغییر شکل دهد، صحبت میکرد. در طول نشست حضار با دو تٍک دموی پروتوتایپ in-game و از گیم پلی رو به رو شدند (بازی بر روی یک PC که سخت افزار مشابه با PS4 (و از لحاظ قدرت) داشت اجرا میشد)، که این دموها موارد مربوط به فیزیک بازی را به معرض نمایش میگذاشتند. و همچنین این که چگونه آبجکت های محیط مانند پرچم در تعامل با نیروهای فیزیکی محیط (در این مورد باد) هستند. هر کدوم از سه پرچم نشان داده شده در طی دموی دوم به صورت واقع گرایانه در حال تکان خوردن به یک سمت بودند، که به نظر میرسید هرکدومشون برحسب موقعیتشون نسبت به باد تکان می خورند.

بر خلاف بیشتر بازی ها که فیزیک تغییر شکل مواد استفاده نمیکنند Ready at Dawn در نظر داره که که یک تجربه ی واقعی نسل بعدی را ارائه بده که در آن بازیکن ها این قابلیت را داشته باشند با محیط های بازی از طریق اسلحه های مختلف تعامل داشته باشند. در طی دموی دوم ما دیدیم که چگونه انداختن نارنجک در داخل یک جعبه ی چوبی میتواند آن را به تکه های کوچک چوبی تبدیل کند. اگر باز هم یک نارنجک دیگر پرتاب کنید، تکه های چوبی تشکیل شده در مورد قبلی، حتی این قابلیت را دارند که به اجزا و قطعه های کوچک تری تبدیل شوند! این افکت به طور حیرت انگیزی واقع گرایانه بود!

در دموی دوم Ru نشان داد که چگونه آبجکت های محیط بر حسب مواد تشکیل دهنده شان تغییر شکل میدهند. به عنوان مثال یک سطل و ظرف مسی و یا یک دیوار فلزی در صورت شلیک کردن بهشون یک تو رفتگی قابل مشاهده را به وجود می آورند. در حالی که یک عروسک در صورت شلیک کردن به آن به چندین قسمت مجزا تبدیل میشه. و بدیهتا، اینکه از چه نوع اسلحه و مهماتی استفاده کنید نیز بر روی مواد و اینکه چگونه واکنش و تغییر شکل میدهند، مانند قانون های فیزیکی جهان، تاثیر دارد.

در نهایت بر اساس مشاهدات ما از گیم پلی تک دموها، The Order یک بازی شوتر متکی به کاورگیری و با دوربین سوم شخص روی شونه به مانند RE4 و GeoW خواهد بود
Ready at Dawn قول عرضه ی بازی را در سال 2014 داده است (احتمالا پاییز) (بر اساس گفته ی IGN).

The Order: 1886′s advanced physics system revealed at gamescom 2013 El33tonline.com

el33tonline مدل شخصیت اول بازی گفته رو حرف نداره. موهای پرجزییات لباسام تکون مکون میخوردنو و اینا! :|:d
 
آخرین ویرایش:
فضاسازی و طراحی این شهر تا جاییکه تو عکس ها دیدم خیره کننده بوده و از نظر گرافیکی هم کاملا بهش اطمینان دارم
در حقیقت انقلاب صنعتی اون سالهای لندن رو خیلی قویتر و با تکنولوژی بیشتری نشون دادن که هم بصورت واقعی گرایانه باشه و یه سرکی هم به تخیلات زدن ولی نه تحیلاتی که بازیو کلا Sci-Fi کنه تخیلاتی که همین الان یه نمونه ساده تر و ابتدایی ترش موجوده . مثلا اسلحه هایی که طراحی کردن که باقدرت الکتریسیته کار میکنه که بنظرم الان نمونه خیلی سادش در حال آزمایش و طراحیه و ترکیبشون با سلاح کلاسیک و قدیمی اون زمان یا قطار های زیرزمینی و مونوریل ها(قطار های فرازمینی :دی)که وجودشون تو بازی برام جالبه که همین الانشم تمام کلانشهرهای جهان دارند ولی بصورت خیلی زیباتر و جالبتر تو این بازی طراحی شده که حتما هم تو گیم پلی بازی تاثیر داره بعد از اینور حمل و نقل روی زمین هنوز با اسب و کالسکه انجام میشه و تو این عکس های آرت وُرک این اسب ها یکم عجیب بنظر میرسن بنظرم اسب های مکانیکی هم وجود دارن که اگه باشن من استقبال میکنم
ترکیب این وسایل مدرن(نیمه تخیلی) و کلاسیک ترکیب فوق العاده جالبی میشه که همین نکات این بازیو تو سبک خودش متمایز میکنه
من که خیلی امید دارم زمان عرضه خوبی هم داره تا اون موقع میتونیم ps4 تهیه کنیم و از این بازی لذت ببریم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or