جزئیاتی از نحوه اجرای بازی Ninja Gaiden Master Collection بر روی ایکس باکس مشخص شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق اطلاعاتی که استور مایکروسافت بر روی صفحه بازی Ninja Gaiden Master Collection درج کرده، این عنوان بر روی کنسول‌های ایکس باکس از رزولوشن 4K و نرخ فریم بالاتر از 60 پشتیبانی می‌کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ninja Gaiden Master Collection

هرچند به‌نظر می‌رسد فعلا خبری از نسخه جدید سری Ninja Gaiden نیست، اما مدتی پیش شرکت Koei Tecmo از کالکشن این سری محبوب رونمایی کرد. حال استور مایکروسافت جزئیاتی را از این کالکشن که سه بازی Ninja Gaiden Sigma 2 ،Ninja Gaiden Sigma و Ninja Gaiden 3: Razer’s Edge در بر دارد را لیست کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

فروشگاه مایکروسافت در حقیقت نسخه Deluxe Edition بازی را لیست کرده که تاکنون کوئی تکمو در مورد وجود داشتن آن صحبتی نکرده است. گفته شده که این نسخه از Ninja Gaiden Master Collection شامل آرت بوک دیجیتالی و همچنین ساندترک بازی خواهد بود.

علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد نحوه اجرای بازی بر روی کنسول ایکس باکس وان نیز قرار گرفته. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازی بر روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت به‌صورت 4K و +60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. مشخصا این بخش به نسخه Xbox One X بازی اشاره دارد، اما همچنین باید به این معنا باشد که کاربران ایکس باکس سری ایکس نیز می‌توانند با استفاده از قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل، انتظار چنین عملکردی (و یا حتی بهتر) از بازی را داشته باشند.

بازی Ninja Gaiden Master Collection در تاریخ 10 جون برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و Xbox One منتشر می‌شود.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر