ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تولد مرگ در جهنم یخزده؛ پیشنمایش فضای مرده ۳
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="JeNeRaL ShAhiN" data-source="post: 2411396" data-attributes="member: 79667"><p>به بعضیا باید گفت چی درسته چی غلط تا راه درست رو یاد بگیرن.. از سوی دیگه به برخی توجه کرد و در مورد نوشتهةاشون فکر کرد تا چیزی یاد گرفت.. و قلم به دست گرفتن نشونهی نویسندگی نیست اما جوابهات:</p><p>.</p><p>اساسا کلمات با دقت طراحی شده و کلمهی دوم زیرمجموعهی کلمهی اول رو تشکیل میده.. «اکشن و کشتن نکروموفها» یعنی فضا کاملا اکشن باشه و فقط بزنی و بکشی.. مثله بخشه "زامبی" در "بلک اپس".. اما اونی که تو میگی «کشتن نکرومورفها به شکل اکشن» کاملا غلطه.. این جمله یک نوع توصیف در دستور زبان هست و ربطی به نظرسنجیه ما نداره.. «گرافیک و اتمسفرگیرا» هم دقیقا مثله همین هست.. گزینهی آخر اتفاقا باید جمله میشد.. یک جملهی مستقل چراکه به گزینهةای قبل وابسته نیست و این استقلال رو از روی زبانه جمله میشه متوجه شد.. «فضای مرده 3 همه المانهایش عالیست» یعنی من با این قسمتهای جداگانه کاری ندارم.. همه چیز فوقالعاده هست.. این از این..</p><p>.</p><p>در مورد فضا و ترس و وسعت و اینا که گفتی میخوام عرض کنم..: پارسال وقتی آنچارتد 3 اومد بعضیا رو میدیدم میگفتن این چیه ساختن..!!!!! همون شماره 2 هست فقط محیطش عوض شده..!!!! امسال هم افرادی رو میبینم که در مورد دداسپیس 3 میگن این چیه دارن میسازن..!!!! همون شماره 2 نیست و نباید محیطاش عوض میشد..!!!! من نه با اون دستهی اول کار دارم نه دوم.. یه بحثی رو مطرح میکنم تا جوابت رو بگیری.. میریم مسافرت.. وسطه راه شب شده و خونهای میگیریم.. وسطه جادهةای جنگلی.. یه ویلا که برقاش خاموشه و من به همراه دوستم باید بریم توش.. باید دنباله کلید لامپ بگردیم و تا پیداش نکردیم از ترس داریم میمیریم.. چرا..؟ چون نمیدونم یک قدم جلوتر چه خبره.. آیا چالهای هست..؟ آیا جن هست..؟ آیا شمشیر هست..؟ شاید هم آدم هست و هرچیز و دیگه اما نمیبینیم و نمیدونیم چی به چیه.. در این شرایط دوستم اگه یک عطسه کنه من از حال میرم.. اینجا المانه ترسه ما و ایجاده این بیخبری از اطراف "تاریکی" بود.. اما سازندهةای "وسرل" میگن ما اینو یک بار خلق کردیم.. ما نمیخوایم خودمون رو تکرار کنیم.. ما خودارضایی نمیکنیم.. دوباره با خودمون حال نمیکنیم.. ما میخوایم همون المانه ایجاد ترس و بیخبری از محیط رو با چیزه دیگری به وجود بیاریم.. اینه چالشه ما.. به همین خاطر رفتن سراغه برف و بورانی که بهت دادم و دیدی که چطور میشه قدم زد و جلوتر رو ندید و همچنان بیخبر موند.. اما نه در تاریکی بلکه در جایی جدید با شرایطی جدیدتر.. اما همهی بازی هم قرار نی برف باشه.. همچنان مکانةای تاریک داریم.. برف و وران هم هست..</p><p>.</p><p>کاور هم فقط برای دشمنای انسانیه.. خب وقتی یه نکرومورف داره جلوت میاد که بری سنگربگیری که اوضاع برات بدتر میشه.. چالشه انتخابه استفاده از سنگر در مواقع مختلف هم خودش بحثی جداست.. در راستای اون بحثه بالا (ترس و تنوع در بازی) نکاته بیشتری هم هست که جای چکش زدن داره باز..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeNeRaL ShAhiN, post: 2411396, member: 79667"] به بعضیا باید گفت چی درسته چی غلط تا راه درست رو یاد بگیرن.. از سوی دیگه به برخی توجه کرد و در مورد نوشتهةاشون فکر کرد تا چیزی یاد گرفت.. و قلم به دست گرفتن نشونهی نویسندگی نیست اما جوابهات: . اساسا کلمات با دقت طراحی شده و کلمهی دوم زیرمجموعهی کلمهی اول رو تشکیل میده.. «اکشن و کشتن نکروموفها» یعنی فضا کاملا اکشن باشه و فقط بزنی و بکشی.. مثله بخشه "زامبی" در "بلک اپس".. اما اونی که تو میگی «کشتن نکرومورفها به شکل اکشن» کاملا غلطه.. این جمله یک نوع توصیف در دستور زبان هست و ربطی به نظرسنجیه ما نداره.. «گرافیک و اتمسفرگیرا» هم دقیقا مثله همین هست.. گزینهی آخر اتفاقا باید جمله میشد.. یک جملهی مستقل چراکه به گزینهةای قبل وابسته نیست و این استقلال رو از روی زبانه جمله میشه متوجه شد.. «فضای مرده 3 همه المانهایش عالیست» یعنی من با این قسمتهای جداگانه کاری ندارم.. همه چیز فوقالعاده هست.. این از این.. . در مورد فضا و ترس و وسعت و اینا که گفتی میخوام عرض کنم..: پارسال وقتی آنچارتد 3 اومد بعضیا رو میدیدم میگفتن این چیه ساختن..!!!!! همون شماره 2 هست فقط محیطش عوض شده..!!!! امسال هم افرادی رو میبینم که در مورد دداسپیس 3 میگن این چیه دارن میسازن..!!!! همون شماره 2 نیست و نباید محیطاش عوض میشد..!!!! من نه با اون دستهی اول کار دارم نه دوم.. یه بحثی رو مطرح میکنم تا جوابت رو بگیری.. میریم مسافرت.. وسطه راه شب شده و خونهای میگیریم.. وسطه جادهةای جنگلی.. یه ویلا که برقاش خاموشه و من به همراه دوستم باید بریم توش.. باید دنباله کلید لامپ بگردیم و تا پیداش نکردیم از ترس داریم میمیریم.. چرا..؟ چون نمیدونم یک قدم جلوتر چه خبره.. آیا چالهای هست..؟ آیا جن هست..؟ آیا شمشیر هست..؟ شاید هم آدم هست و هرچیز و دیگه اما نمیبینیم و نمیدونیم چی به چیه.. در این شرایط دوستم اگه یک عطسه کنه من از حال میرم.. اینجا المانه ترسه ما و ایجاده این بیخبری از اطراف "تاریکی" بود.. اما سازندهةای "وسرل" میگن ما اینو یک بار خلق کردیم.. ما نمیخوایم خودمون رو تکرار کنیم.. ما خودارضایی نمیکنیم.. دوباره با خودمون حال نمیکنیم.. ما میخوایم همون المانه ایجاد ترس و بیخبری از محیط رو با چیزه دیگری به وجود بیاریم.. اینه چالشه ما.. به همین خاطر رفتن سراغه برف و بورانی که بهت دادم و دیدی که چطور میشه قدم زد و جلوتر رو ندید و همچنان بیخبر موند.. اما نه در تاریکی بلکه در جایی جدید با شرایطی جدیدتر.. اما همهی بازی هم قرار نی برف باشه.. همچنان مکانةای تاریک داریم.. برف و وران هم هست.. . کاور هم فقط برای دشمنای انسانیه.. خب وقتی یه نکرومورف داره جلوت میاد که بری سنگربگیری که اوضاع برات بدتر میشه.. چالشه انتخابه استفاده از سنگر در مواقع مختلف هم خودش بحثی جداست.. در راستای اون بحثه بالا (ترس و تنوع در بازی) نکاته بیشتری هم هست که جای چکش زدن داره باز.. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تولد مرگ در جهنم یخزده؛ پیشنمایش فضای مرده ۳
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft