توقیف محموله PS3 در اروپا به علت رعایت نکردن حق کپی رایت

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,007
نام
محمد امین


0711719183068-crop-325x325.jpg


اتحادیه اروپا بعد از شکایتی که شرکت کره ای LG از سونی کرده بود اقدام به توقیف محموله PS3 کرد..
چندی پیش شرکت LG ، سونی را به علت رعایت نکردن حق کپی رایت و ثبت اختراع در خصوص Blu-ray مورد شکایت قرار داده بود و با این اقدام اتحادیه اروپا به نظر میرسد LG در شکایت خود پیروز شده..

فعلا حکم دادگاه به توقیف PS3 های وارد شده به مدت 10 روز در اروپا است و به نظر میرسد در صورت ادامه این روند سونی بر به مشکل بسیار جدی بخورد و شاهد توقیف فروش PS3 در کل اروپا باشیم
سونی در هفته حدود 100 هزار دستگاه به اروپا وارد میکند و این توقیف ضرر زیاد به آنها خواهد زد..

منبع
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
میشه گفت مایکرسافت به فکر همین 10 روز هم هست. به هر حال 10 روز هم واسه خودش 10 روزه. همشون روزهای خدا هستن.:d
این خبررو تازه بچه ها گذاشتن.
http://forum.bazicenter.com/showthread.php?t=39564

عزیز من چرا یه چیزی میگی . این گفته ماکروسافت کاهش قیمت داده خوب این چه ربطی به این داره که 10 روز بار سونی که تازه ارسال کرده تو اورپا گیر کرده این 10 روز چیزی نیست که بار قدیمی سونی تو اورپا خالی بشه یا کم بیاد این بار بار جدید هستش نه بار قدیمی که فروش رو که متوقف نکردن فروشگاه ها برای 1-2 ماه خودشون همیشه جنس دارن این 10 روز هیچ چیزی نداره ماکروسافت هم امده کاهش قیمت داده همین .;)

این خبر هم طرف امده نتیجه گرفته نه این که برای این دلیل کاهش قیمت داده اگه 1% فکر میکرد متوجه میشد که 10 روز از بار جدید هیچی نیست فکر کن بار جدید دیر رسیده فروشگاه ها خودشون رو خالی نمیکنن که بعد سفارش جدید بدن که .

این 10 روز هم بعد از جلسه دادگاه مشخص میشه چی میشه شک نکن این شکایت دو طرفه هستش و در صورتی که LG نتونه ثابت کنه دهنش آسفالت میشه البته اگه بتونه ثابت هم بکنه سونی باید قرامت بده نه این که بارش رو و تولیدش رو جمع کنه همین .

این برای این هستش که سونی اگه حق LG رو پایمال کرده قرامت بده همین LG نمیتونه بار سونی رو کلا متوقف کنه .

همون جوری که LG قرامت نداد به سونی در آمریکا پدرش در امد و جلو فروش بعضی محصولاتش که گوشی همراه بود گرفته شد الان هم آخرش قرامت هستش برای سونی .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر