
درود
دیروز صبح کپکام به سوالات برخی از فن ها در خصوص نادیده گرفتن پلتفرم PS- Vita برای re-release (ریلیز مجدد با تغییرات اندک) رزیدنت اویل رولیشنز پاسخ داد.
مدیر تولید کپکام آقای Mike Lunn به این سوالات پاسخ داد و چند مورد از دلایل انتخاب نشدن پلتفرم PS- Vita برای re-release رزیدنت اویل رولیشنز را ذکر کرد.
"زمانی که ما در حال کار بر روی رزیدنت اویل رولیشنز برای پلتفرم های جدید بودیم از تجربه ای که شما با بازی کردن در صفحه نمایش بزرگتر بدست میاورید هدفی داشتیم به عنوان مثال صدای فراگبر و این شرایط به بازیکنان کمک میکند تا کاملا خودشان را در اتمسفر ترسناک بازی احساس کنند و نهایت لذت از بازی را ببرند.
او بعدا اضافه کرد:
3DS و PS- Vita از پایه و اساس با یکدیگر تفاوت دارند چه رسد به ساخت بازیهای مشابه برای آنها که بینهایت غبر منطقی است. حتی صفحه نمایش های آنها هم که شما اشاره کردید از نظر رزولیشن و عملکرد کاملا با یکیدیگر متفاوت هستند.