توضیحات تازه ی Team Ninja در مورد عدم قطع عضو در Ninja Gaiden 3

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
ng31.jpg



Yosuke Hayashi از Team Ninja از تصمیم تیم خود مبنی بر عدم وجود قطع عضو های مکرر در بازی،چیزی که در عنوان های پیشین به وفور یافت می شد، دفاع کرد.
ایشان اذعان داشتند که این امر از روی عمد انجام شده؛نه برای کم کردن میزان خشونت بازی،بلکه برای پیشرفت دادن آن.
"در NG 3 هدف ما تمرکز بر روی ضربات شمشیر است تا شما واقعا حس کنید که در حال کشتن یک انسان با شمشیر هستید.به محض اینکه اعضا شروع به قطع شدن کنند،دشمن شما از یک موجود زنده که در حال کشتن آن هستید فقط به یک 'جسم بی جان' تبدیل می شود."
Hayashi در ادامه توضیح داد که چگونه این عمل باعث می شود که بازیکنان در عمل احساس کنند که واقعا در حال ضربه زدن با شمشیر به یک انسان هستند:
"وقتی که شما واقعا با شمشیر به یک شخص ضربه می زنید،وقتی که واقعا احساس می کنید آن شخص ترسیده است، خون به صورت شما پاشیده می شود،صدای نفس های آخر آن ها رو می شنوید،این آن نوع خشونت است که ما با NG3 قصد ارائه ی آن را داریم"
البته Hayashi به آن دسته از کسانی که با دشمنان خود همدردی می کنند و دلشان برای آن ها می سوزد اخطار می کند که Ryu Hayabusa به هیچ وجه یک آدم خوب نیست!
"Ryu Hayabusa یک قهرمان تاریک است.اگر مردم دنبال راه چاره ای تمیز و آسان،بدون کشتن کسی هستند،باید به آن ها متذکر شوم که ریو و داستانش به هیچ وجه به این صورت نیستند.برای اینکه یک قهرمان تاریک باشید،باید برای رسیدن به مقصودی نیک،کارهای بدی انجام دهید."
عنوان Ninja Gaiden 3 در حال ساخت برای دو پلتفرم PS3 و X360 است و برای عرضه در نیمه ی ابتدایی سال 2012 آماده می گردد.
 
  • Like
Reactions: 1 person

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
توضیحاتشون خیلی سطحی و درپیتیه!
آقا من با کاتانا شالاپ میزنم تو دستت بعد دستت قطع میشه و خط میوفته؟ نمیشه که. تازه این شمشیره مگه فولون نیست؟ مگه ریو هم فولون نشده؟ قابل قیول نیست. یارو خط بیوفته خون هم ازش شر شر بیاد تا من ببینم چطور زجر می کشه؟
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
یعنی دخلمون رو آوردن با این دلیل های تخیلی :D ولی همین که می خوان توی این شماره داستان رو ببرن روی زندگی شخصی ریو خودش جای امیدواریه :D چیزی که توی شماره ی قبلی وجود خارجی هم نداشت :D تنها نکته ـش اول و آخر بازی بود :D (داستان رو میگم :D)
 

SIR SINA

کاربر سایت
Sep 2, 2011
149
نام
سینا
ولی توی ng2 که ملتو باشمشیر میزدی و دستو پاشون قطع میشد خیلی حال میداد آدم کیف میکرد.
l-)ولی از لحاظ آناتومی وقتی یک نفر دوتا پاهاش قطع میشه دیگه نمیتونه 1000 کیلومتر دنبال ریو باشه و هی با دستاش مثل عقرب راه بره دنبال آدم:-o
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
منبع خبر رو نذاشتی
دیگه هر چقدر بخوایم چشم هامون روی نقص های این بازی ببندیم روی این یه مورد نمی شه چون سرعت ضربات ریو به حدی هست که دسته یارو نه تنها قطع میشه بلکه باید شوت بشه 3-4 متر اون ور تر!
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
مسلما خودشون خیلی رو این قضیه کار کردن، نمیشه اینطور سریع قضاوت کرد.

آیدین اصلا رو این قضیه کار نکردن. یعنی مساله حذف قطع شدن دست و پا فقط بعد فنی داره. من قبلا هم اینو گفتم. TN نشون داده موتورش افکت خون و قطع شدن دست و پارو نمیتونه بدون افت فریم رندر کنه. اول تو NGSII امدن خون رو حذف کردن دیدن خیلی ضایع شد الان امدن تو NGIII دارن قطع عضو رو حذف میکنن.

در درجه اول کاتانا که دست جناب آقای ریو هست اساسا برای قطع عضو طراحی شده.م یعنی وقتی ضربه میزنی باید یه دستی، پایی، چیزی بالاخره قطع بشه. اینکه مثلا تو بازی اصلی قطع عضو نبود و یا کلا نسل قبل قطع عضو و تاثیر ان توی گیم پلی رو نداشتیم به دلیل محدودیت سخت افزاری بود وگرنه نسل جدید بازی های HnS باید دقیقا همون چیزی باشه که ایتا توی NGII نشون داد.

ضمن اینکه دوستانی که میگن حتما دلیل همینی هست که اینا میگن یا روش کار کردن و اینا یا اصلا HnS باز نیستن و یا NGII رو تجربه نکردن. در غیر اینصورت هم با فرض اینکه NGII رو بازی کرده باشن باید خیای سرسری از روش رد شده باشن! مکانیسم قطع عضو کلا یه سیستم جدید رو وارد گیم پلی بازی کرده بود. یعنی با قطع دست و یا پا دشمنان نوع حمله و دفاع انها هم تغییر میکرد و مجبور بودی سبک بازیت رو کمی تغییر بدی تا بتونی همزمان با همه دشمن ها مبارزه کنی. عملا حذف این سیستم یعنی یک قدم به عقب. یعنی گند زدن به تمام تلاش های ایتا برای بردن این ژانر به نسل جدید واقعی (به لحاظ گیم پلی).
 
  • Like
Reactions: Biohazard

Biohazard

کاربر سایت
Dec 16, 2008
927
نام
مجتبی
در درجه اول کاتانا که دست جناب آقای ریو هست اساسا برای قطع عضو طراحی شده.م یعنی وقتی ضربه میزنی باید یه دستی، پایی، چیزی بالاخره قطع بشه. اینکه مثلا تو بازی اصلی قطع عضو نبود و یا کلا نسل قبل قطع عضو و تاثیر ان توی گیم پلی رو نداشتیم به دلیل محدودیت سخت افزاری بود وگرنه نسل جدید بازی های HnS باید دقیقا همون چیزی باشه که ایتا توی NGII نشون داد.

ضمن اینکه دوستانی که میگن حتما دلیل همینی هست که اینا میگن یا روش کار کردن و اینا یا اصلا HnS باز نیستن و یا NGII رو تجربه نکردن. در غیر اینصورت هم با فرض اینکه NGII رو بازی کرده باشن باید خیای سرسری از روش رد شده باشن! مکانیسم قطع عضو کلا یه سیستم جدید رو وارد گیم پلی بازی کرده بود. یعنی با قطع دست و یا پا دشمنان نوع حمله و دفاع انها هم تغییر میکرد و مجبور بودی سبک بازیت رو کمی تغییر بدی تا بتونی همزمان با همه دشمن ها مبارزه کنی. عملا حذف این سیستم یعنی یک قدم به عقب. یعنی گند زدن به تمام تلاش های ایتا برای بردن این ژانر به نسل جدید واقعی (به لحاظ گیم پلی).
دقیقا. NGII از این لحاظ فوق العاده بود.
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
100% یقین دارم اکثر سایتها و مجلات بعد از ریویو بازی یکی از نکات منفیرو همین عدم قطع عضو اعلام میکنن...حالا اینا خودشونو پاره کنن هروز ، هی دلیلو برهان بیارن
 

Mehrdad

کاربر سایت
Nov 23, 2009
2,242
نام
Big Boss
احتمالا این شخص بد بختی که ما می خواییم به جونش بیوفتیم با شمشیر طوری که احساس واقعی بمون دست بده که داریم ضربه های با شمشیر کاملا تیز (اون ماله ریو) می زنیم جایی از اون شخص برش بر نمی داره؟
یمشت چرت پرت تحویل ملت داده.
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
حالا اینجوری هم نبود که گیم پلی بازی رو تحت تاثیر قرار بده نهایت تاثیرشون این بود که بعد از قطع عضو شدن خودشون رو بهت می رسوندن و می ترکیدن که با حذف این حالت بازم میشه چنین چیزهایی به گیم پلی بازی اضافه کرد. صحبت من بیشتر سر این هست که قطع شدن اعضا بدن طبیعی تر بود تا این کاری که الان کردن ولی گیم پلی بازی به نظرم با چشم پوشی از قسمت های QTE که امیدوارم زیاد نباشن از شماره قبلی بهتره. مثلا بالا رفتن از دیوار یا لیز خوردن روی زمین و یا قسمت مخفی کاری بازی که نشون میده گیم پلی تنوع خوبی داره. مبارزات رو دقیق نشون ندادن چون مشخصه که همیشه اول بازی رو دمو می کنن که ریو هیچ مدل کمبوی خفنی نداره و یا دشمن های قوی توی این مراحل نیستن ولی بازم معلومه که بازی سختیه و به همین راحتیا نمی شه همین سربازهای زپرتی رو ناکار کرد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر