
در مصاحبهای با EDGE دو تن از اعضای استدیو Gaijin به نام های Anton Yudintsev , Kiril Yudsintsev توضیحاتی درباره انتخاب PS4 به عنوان پلتفرم مقصد بازی خود یعنی War Thunder که در نمایشگاه Gamescom 2013 و در کنفرانس سونی به صورت انحصاری برای PS4 معرفی شد، دادند.
Yudintsev گفت :
او اضافه کرد:مهترین نکته برای موفقیت یک بازی Online ، حضور افراد زیاد برای بازی کردن است .
سونی اجازه ساخت بازی های Cross-Platform برای PS4 و ایجاد آپدیت های همزمان را به ما میدهد.ما یک قرارداد دیجیتالی داریم.ما میتوانیم آپدیت های همزمان برای PC و PS4 تولید کنیم.این به این معنی است که افراد زیادی از روز اول مشغول به بازی کردن خواهند شد.
او ذکر کرد که Microsoft هنوز تصمیم قطعی برای سیاست هایشان در مورد بازی های Free 2 Play و Self Publishing نگرفته اند.PS4 بسیار قدرتمند است، و معماری آن بسیار شبیه به PC هست، که تولید آپدیت های همزمان را برای ما بسیار راحت تر میکند.
سازندگان به طور واضح اعلام کردند که تصمیمشان برای عرضه بازی بر روی PS4 از سیاست های Microsoft سرچشمه میگیرد و نه از قدرت کنسول های نسل بعد.اونها بجای حرف زدن باید کاری انجام بدن
Xbox One اجازه Cross-Platform Play را به سازنده ها نمیدهد که این مشکل منجر به عدم عرضه ی این بازی بر روی XBox One شده است.
اگرچه این دو سازنده به EDGE گفتند که ، PS4 مشخصا قوی تر از XBox One است.
Yudintsev گفت:
War Thunder در روز Launch برای PS4 در دسترس خواهد بود.GPU که در PS4 استفاده شده است در حدود 40% قویتر است.DDR5 نیز در حدود 50% قویتر از DDR3 است ، اما Memory Write در XBox One بزرگتر است، پس انتخاب کنسول بستگی به نوع بازی دارد.
منبع
آخرین ویرایش: