توسعه‌دهندگان World of Tanks سازندگان F.E.A.R را خریدند.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
xanhk0sq6vfzhdgffwxj.jpg



Day 1 توسعه دهنده F.E.A.R برای کنسول‌ها و سازنده عنوان F.E.3.R توسط Wargaming.net سازنده عنوان World of Tanks به قیمت 20 میلیون دلار خریداری شدند. نام استدیو Day 1 هم به Wargaming West تغییر پیدا کرد.
Day 1 سری MechAssault را به صورت انحصاری برای Xbox ساخته است همچنین سابقه همکاری با LucasArts در ساخت Fracture و Warner Bros را نیز دارد.

Wargaming قبلا نیز اعلام کرده بود که دوست دارد استدیو را خریداری کند که به کار با کنسول‌ها آشنا باشد.
Victor Kislyi مدیر عامل شرکت Wargaming در این رابطه گفت:" حرکت به سمت ساخت بازی‌ها برای کنسول‌ها گامی بزرگ برای Wargaming است, هم اکنون ما شروع به ساخت بازی برای پلتفرم‌های مختلف خواهیم کرد.
Denny Thorley رئیس جدید این استدیو گفت:" Wargaming موفقیتی خوبی در سبک free-to-play دارد. تیم ما خوشحال است از اینکه برای اولین بار با همکاری Wargaming برروی یک پروژه کنسولی کار می‌کند."
Wargaming West از این پس به صورت کلی متمرکز برروی بازی‌های کنسولی خواهد بود. این استدیو هم اکنون به چند کارمند و یک مدیرIT و تهیه کننده خوب نیاز دارد. Day 1 در دسامبر 2011 حدود 95 درصد از کارمندان خود را بعد از همکاری با Konami در ساخت سری Silent Scope اخراج کرد این استدیو حدود 40 کارمند دارد. همچنین Big World Party اولین استدیو خریداری شده توسط Wargaming است که در ماه آگوست 2011 این استدیو استرالیایی خریداری شد. Day 1 قبل از خریداری شدن بر روی یک بازی Free-to-play برای PC با نام Reign of Thunder کار می‌کرده است.

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر