تنوع نژادی و صدای های متفاوت باعث می‌شود که بازی های پلی استیشن بهتر شوند.

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
photo_2024-03-15_20-37-36.jpg
رامون راسل، توسعه دهنده کهنه کار سونی، گفته است که بهترین بازی های پلی استیشن زمانی ساخته می شوند که صداهای متنوعی در استودیو توسعه دهنده وجود داشته باشد.

راسل در صحبت با استفان توتیلو از Game File اظهار داشت که وجود توسعه دهندگان با پیشینه های مختلف منجر به بازی های بهتری می شود؛ زیرا آنها دید واضح تری ارائه می دهند.

مصاحبه راسل بیشتر حول حالت لیگ های سیاهپوست MLB The Show 24 می چرخید، اما اشاره اصلی اون به بازی های مرد عنکبوتی ساخته استودیو اینسومنیاک بود.

میدونید چرا مرد عنکبوتی اینقدر خوب بود! زیرا تیم توسعه‌دهنده متنوع، با صداهای متفاوت و نماینده هر نژادی داشته است و از طرفی دیگر، به صحبت‌های کارمندان آفریقایی-لاتینی و سیاه‌پوست خود گوش می کنند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یک نهاد انتفاعی است و مسئولیت افزایش ارزش سهامداران را بر عهده دارد و همچنین بازی های فوق العاده ای میسازند؛ برای ساخت بهترین بازی ها، باید افرادی با پیشینه های مختلف را جمع آوری کنید و آن هم به این دلیل است که آنها نماینده اصلی و دقیق دیگران هستند.

بازی Marvel's Spider-Man 2، سال گذشته برای PS5 عرضه شده بود.

Diverse Voices Make PlayStation Games Better, Says Sony Dev - PlayStation LifeStyle
 
حقیقتش اینه ما زورمون به اینها نمیرسه. صرفا میتونیم تحریم بکنیم. که اونم چون اکانت ظرفیتی میخریم تاثیری نداره خیلی.
گاهی اوقات که حسش هست در توییتر یه ابراز ارادتی بهشون میکنم. تا کنون افتخار بلاک شدن از سمت Naughty Dog, Santa Monica, Guerrilla ,زن سابق کوری بارلوگ(اینو متوجه نشدم سر چی بلاکم کرد چون اصلا به پستم نخورده بود :D), کارگردان Horizon Zero Dawn, کارگردانهای TLOU II و... رو داشتم.
 
ما دهه شصتی ها خیلی خوشبخت بودیم که در دوران اوج آمریکا زندگی کردیم الان سالهاست این کشور از نمودار اوج عبور کرده و به سرعت داره به سمت پایین میاد اما اون حس های خوبی که تجربه کردیم با محصولات این کشور هیچ وقت از ذهن پاک نمیشه زمانی که شانسی بازی میخریدیم و وقتی نصب می کردیم می دیدم گرافیکش بالاست چه لذتی بهمون دست میداد نسل آینده هیچ وقت درکی از اون حس ها نخواهد داشت اصلا درک نمیکنه گرافیک بالا یعنی چی جوری که شاید هیچ وقت اون حس حال مشابه رو درک نکنه تا آخر عمرش.

منکه سالهاست الان تو گذشته دارم زندگی میکنم هنوز دنبال اون سادگی و معصومیت گذشته هستم هنوز رسانه ها انقدر قوی نشده بودن که ذهن هارو جهت دهی کنن و هرکسی واقعا خودش بود و هرکی میرفت دنبال علاقه خودش مثل الان نبود که رسانه ها بهت بگن تو باید به چی احترام بذاری و به چی نباید احترام بذاری. من که خودم خیلی دارم مراقبت میکنم از روانم تو دنیای امروز حتی بازی TLOU 2 رو بازی نکردم چون حس کردم توهین به شعورمه به زور بخوان یه مفهوم ناهنجاری رو پاس بدن سمتم و بگن این چیز عادی و خوبیه این با اون معصومیتی که روح و روان من دنبالش بود مغایرت داره. بازی مس افکت خیلی خوب بود چون اجازه میداد گیمر خودش انتخاب کنه به زور نمیخواست صحنه جنسی به خوردت بده به نظرم نمونه کاملش همون مس افکته که اجازه انتخاب میداد و زورکی نبود.
 
آخرین ویرایش:
IMG_20240709_192805_348.jpg

مثل اینکه اینسامنیاک گیمز بی سرو صدا خانم؟؟؟ Mary Kenney را اخراج کرده.
این کارمند که در کمپانی Sweet Baby هم همزمان کار میکنه کارگردان روایی بازی وولورین بوده.
ظاهرا دلیل اخراج این کارمند از Insomniac بخاطر مشکلات اخیر و حواشی حول این این استودیو توسط ایشون بوده.
همزمان با این خبر، اراذل woke و چپ توییتر، در حال زجه و ناله و فحش دادن به اینسامنیاک و تحریم گسترده Marvel Wolverine هستند.


خبر بعد اینکه همین شخص اخراج شده یعنی Mary kenney به CD Projekt Red پیوسته و قراره بر روی توسعه نسخه بعدی Cyberpunk 2077 کار کنه.
این چندسال اخیر سی دی پراجکت محل خوبی برای ووک ها بوده ‌.
 
ما دهه شصتی ها خیلی خوشبخت بودیم که در دوران اوج آمریکا زندگی کردیم الان سالهاست این کشور از نمودار اوج عبور کرده و به سرعت داره به سمت پایین میاد اما اون حس های خوبی که تجربه کردیم با محصولات این کشور هیچ وقت از ذهن پاک نمیشه زمانی که شانسی بازی میخریدیم و وقتی نصب می کردیم می دیدم گرافیکش بالاست چه لذتی بهمون دست میداد نسل آینده هیچ وقت درکی از اون حس ها نخواهد داشت اصلا درک نمیکنه گرافیک بالا یعنی چی جوری که شاید هیچ وقت اون حس حال مشابه رو درک نکنه تا آخر عمرش.

منکه سالهاست الان تو گذشته دارم زندگی میکنم هنوز دنبال اون سادگی و معصومیت گذشته هستم هنوز رسانه ها انقدر قوی نشده بودن که ذهن هارو جهت دهی کنن و هرکسی واقعا خودش بود و هرکی میرفت دنبال علاقه خودش مثل الان نبود که رسانه ها بهت بگن تو باید به چی احترام بذاری و به چی نباید احترام بذاری. من که خودم خیلی دارم مراقبت میکنم از روانم تو دنیای امروز حتی بازی TLOU 2 رو بازی نکردم چون حس کردم توهین به شعورمه به زور بخوان یه مفهوم ناهنجاری رو پاس بدن سمتم و بگن این چیز عادی و خوبیه این با اون معصومیتی که روح و روان من دنبالش بود مغایرت داره. بازی مس افکت خیلی خوب بود چون اجازه میداد گیمر خودش انتخاب کنه به زور نمیخواست صحنه جنسی به خوردت بده به نظرم نمونه کاملش همون مس افکته که اجازه انتخاب میداد و زورکی نبود.
در اون دوران کاشتن و امروز نوبت برداشته. بعنوان نمونه این سریال رو حتما میشناسی که دهه 90 میلادی پخش شد.

MV5BZjg3OGRlMDUtMTk2NS00M2FjLTgxOWEtYmQ0M2ZkN2QzZDJkXkEyXkFqcGdeQXVyNDYwMjI1MzI@._V1_.jpg

زنی همه چیز دان میاد تو دهکده ای که از یه مشت سفید پوست احمق کلاهبردار طماع نژادپرست تشکیل شده و پدر روحانی کلیساشون یه شارلاتان سابق بوده. میخوان مدرسه بسازن هیچکدومشون از نقشه برداری و ساخت و ساز آگاه نیست تا اینکه به ناچار یه سیاهپوست طراحی و ساخت مدرسه رو به عهده میگیره. یه بانکدار سفیدپوست وارد دهکده‌شون میشه که با سودهای کلان میخواد مردم رو تیغ بزنه و زمین و زمان و باد و بارون باهاش دشمنن. از اون سمت یه یهودی زحمتکش فروشنده حلال‌خور وارد دهکده میشه و مورد ستم قرار میگیره. هر اقلیت م.ذ.ه.ب.ی نژادی که تو این سریال وجود داره از دم صلح دوست و نیکوکارن. یه مرد سفیدپوست به یه دختر بیگناه تعرض میکنه و اعدام میشه اما در قسمت دیگه یه کودک رو با خیال راحت میزارن کنار یه گی‌ تا تنهایی باهم ماهیگیری کنن. نتیجه چندین دهه ایِ این تبلیغات نرم و آموزش‌ها شده وضعیت امروز دنیا که صد البته صنعت بازیسازی هم ازش بی نصیب نمونده.
 
  • Like
Reactions: Vault

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or