تنها با چند کلیک/چه شرکت های به منزل شما سرویس میدهند!

Persian-Masoud

Intelligent Innovation
کاربر سایت
Feb 18, 2010
6,369
نام
مسعود

[h=3]مدیر سایت آی‌مک در گفت‌و‌گو با تلنا:[/h] [h=2]مقایسه قیمت سرویس‌های ADSL و وایمکس با "آی‌مک" تسهیل می‌شود[/h]
تلنا:"آی مک" برای مقایسه قیمت سرویس‌های ADSL و وایمکس همه شرکت ها، بصورت یکجا در همه مناطق مخابراتی به کمک کاربران می‌آید.

تلنا:"آی مک" برای مقایسه قیمت سرویس‌های ADSL و وایمکس همه شرکت ها، بصورت یکجا در همه مناطق مخابراتی به کمک کاربران می‌آید.
داود هادی‌فر مدیر سایت آی‌مک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تلنا درباره ضرورت راه‌اندازی سایت آی‌مک گفت:گاهی اوقات پیش می‌آید که کاربر با توجه به خواسته‌هایش شرکت ارایه دهنده سرویس را انتخاب می‌کند اما نمی‌داند شرکت مورد نظر در مرکز مخابراتی که به آن متصل است امکان و فضا برای واگذاری را دارد یا خیر. بنابراین ایجاد سایتی برای دسترسی کاربران به اطلاعات شرکت‌ها ضروری به نظر می‌رسید و ای‌مک برای ارایه این اطلاعات به کاربران شکل گرفت.
وی با بیان اینکه همواره انتخاب یک سرویس دهنده اینترنت با توجه به نوع سرویس‌ها،هزینه‌ها حتی خدماتی که برای کاربرانش لحاظ می‌کند مشکل است گفت:انتخاب یک شرکت سرویس دهنده و اینکه شرکت انتخابی چگونه می‌تواند انتظار مشترکانش را برآورده کند همواره یکی از دغدغه‌های کاربران اینترنت است که با راه‌اندازی آی‌مک این مشکل هموار می‌شود.
وی در ادامه افزود:به کاربران پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهند برای دریافت سرویس اینترنت خود شرکت‌ها را مقایسه کنند و بعد از انتخاب با توجه به نوع سرویس، کیفیت و تعرفه‌های آن؛ از حضور شرکت مورد نظر خود در مرکز مخابراتی نزدیک به محل کار و یا منزل مطمئن شوند به آی مک سربزنند.
یکی از پارامترهای مهم تصمیم‌گیری برای انتخاب یک شرکت به عنوان سرویس دهنده اینترنتی قیمت خدمات ارایه شده و همچنین ارایه خدمات در منطقه‌ای است که شما نیاز به خدمات دارید.
اخیرا سایت آی مک (www.imak.ir ) خدمتی جدید را برای تمامی کشور ارایه می‌دهد. در این سایت شما می‌توانید با درج پیش شماره تلفن ثابت خود از وضعیت ارایه سرویس در مرکز مخابراتی خود توسط شرکت‌های ADSL و وایمکس مطلع شده و سپس اقدام به مقایسه قیمت این شرکت‌ها نمایید. به این ترتیب این سایت به کاربر خود این اجازه را می‌دهد تا قیمت‌ها را یکجا با هم مقایسه نموده و بهترین سرویس و سرویس دهنده را انتخاب نماید.
...........

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر