ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
تنظیمات Graphic بازی های Pc در قسمت Options
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="{ehsan}" data-source="post: 30615" data-attributes="member: 425"><p>یه نکته هست که هر چه جلوتر میریم مشکلاتی از قبیل پردازش دود ، Antialiasing ، عمق تصویر با توجه به به کار گیریه تکنیک های جدید در کارت گرافیک ها کمتر میشند</p><p>مثلا اگر به فرض کارت گرافیک 6800 Ultra داشته باشیم در 2 حالت Aa/af و</p><p>Non-aa/af تفاضل خیلی کمی خواهیم داشت ، به فرض اگر در بازی Ut 2004 در حالت 4aa/af با کارت 6800 Ultra </p><p>70 فریم داشته باشیم در حالت Non-aa/af مقدار 68.5 فریم خواهیم داشته</p><p>البته نظریه من در این مورد اینه که فیلتر گذاری بر میگرده به سرعت حافظه ی اون کارت گرافیک که در سریه 6800 ازram های Ddr 3 استفاده میشه</p><p>در مورد دود و برف و بارون هم در نسل های قبلی با این مشکل مواجه بودیم که پردازش دود خیلی تاثیر گزار بود ولی شما اگر یک کارت 6600 تهیه کنید شاهد خواهید بود که مقدار دود تاثیر زیادی بر افت فریم نخواهید داشت، به همین ترتیب مشکل عمق تصویر هم به میزان قابل توجهی پیشرفت داشته،</p><p>نسل جدید کارت های گرافیکی بیشترین مشکلی که بر سره راهشون قرار میگیره</p><p></p><p>نور پردازی و سایه زنی هاست، در واقع همون Shader که از 1.0 تا 3.0 استفاده میکنه،یعنی الان رقابت Nvidia و Ati بیشتر بر روی پردازش هرچه بهتر این Shader ها متمرکز شده،به طور مثال ما بازیه Call Of Duty 2 را اگر در حالت Dx9 اجرا کنیم</p><p>حتی با قدرتمند ترین سیستم های خونگی هم با مشکل مواجه خواهیم شد</p><p>Cod 2 دارای فضا هایی با وسعت زیاد هستش ،که برای حتی چروک لباس کارکتور هم سایه به صورت Real-time پردازش میشه و دیگه فقط یک نقاشی از یک سایه ی ساده نیست، با این حساب ما با مشکل جدیدی رو برو هستیم و اون هم سایزنی های پیشرفته،خلاصه این که پردازش دود و بارون یا برف و گرد و خاک توان زیادی از کارت گرافیک های نسل جدید نمیگیره، یعنی ما بعد از حل شدن مشکلی با مشکل دیگه روبرو شدیم، البته همزمان با این قضیه مشکل فیزیک هم پدیدار شده که اون از اطلاعات من خارجه ، شما هم به هیچ عنوان قادرنخواهید بود که مشکل دود را با کارت گرافیک قدیمی حل کنید</p><p>البته توی Option اکثر بازی ها این گذینه را یا میتونید غیر فعالش کنید یا اینکه مقدار حجم اون را کم کنید</p><p></p><p></p><p>من این بازی را نصب نکردم ولی تا انجا که میدونم با سیستم های معمولی هم میشه این بازی را اجرا کرد</p><p>مگه شما با اجرای اون مشکل دارید</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="{ehsan}, post: 30615, member: 425"] یه نکته هست که هر چه جلوتر میریم مشکلاتی از قبیل پردازش دود ، Antialiasing ، عمق تصویر با توجه به به کار گیریه تکنیک های جدید در کارت گرافیک ها کمتر میشند مثلا اگر به فرض کارت گرافیک 6800 Ultra داشته باشیم در 2 حالت Aa/af و Non-aa/af تفاضل خیلی کمی خواهیم داشت ، به فرض اگر در بازی Ut 2004 در حالت 4aa/af با کارت 6800 Ultra 70 فریم داشته باشیم در حالت Non-aa/af مقدار 68.5 فریم خواهیم داشته البته نظریه من در این مورد اینه که فیلتر گذاری بر میگرده به سرعت حافظه ی اون کارت گرافیک که در سریه 6800 ازram های Ddr 3 استفاده میشه در مورد دود و برف و بارون هم در نسل های قبلی با این مشکل مواجه بودیم که پردازش دود خیلی تاثیر گزار بود ولی شما اگر یک کارت 6600 تهیه کنید شاهد خواهید بود که مقدار دود تاثیر زیادی بر افت فریم نخواهید داشت، به همین ترتیب مشکل عمق تصویر هم به میزان قابل توجهی پیشرفت داشته، نسل جدید کارت های گرافیکی بیشترین مشکلی که بر سره راهشون قرار میگیره نور پردازی و سایه زنی هاست، در واقع همون Shader که از 1.0 تا 3.0 استفاده میکنه،یعنی الان رقابت Nvidia و Ati بیشتر بر روی پردازش هرچه بهتر این Shader ها متمرکز شده،به طور مثال ما بازیه Call Of Duty 2 را اگر در حالت Dx9 اجرا کنیم حتی با قدرتمند ترین سیستم های خونگی هم با مشکل مواجه خواهیم شد Cod 2 دارای فضا هایی با وسعت زیاد هستش ،که برای حتی چروک لباس کارکتور هم سایه به صورت Real-time پردازش میشه و دیگه فقط یک نقاشی از یک سایه ی ساده نیست، با این حساب ما با مشکل جدیدی رو برو هستیم و اون هم سایزنی های پیشرفته،خلاصه این که پردازش دود و بارون یا برف و گرد و خاک توان زیادی از کارت گرافیک های نسل جدید نمیگیره، یعنی ما بعد از حل شدن مشکلی با مشکل دیگه روبرو شدیم، البته همزمان با این قضیه مشکل فیزیک هم پدیدار شده که اون از اطلاعات من خارجه ، شما هم به هیچ عنوان قادرنخواهید بود که مشکل دود را با کارت گرافیک قدیمی حل کنید البته توی Option اکثر بازی ها این گذینه را یا میتونید غیر فعالش کنید یا اینکه مقدار حجم اون را کم کنید من این بازی را نصب نکردم ولی تا انجا که میدونم با سیستم های معمولی هم میشه این بازی را اجرا کرد مگه شما با اجرای اون مشکل دارید [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
تنظیمات Graphic بازی های Pc در قسمت Options
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft