شایعه تمامی شایعات و اخبار در مورد Nintendo NX

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,526
nintendo-logo1-747x309.jpg

تریلر پیش نمایش NX ساعت 17:30 پنجشنبه 29 مهرماه 1395
بر طبق پیش بینی مالی نینتندو، کنسول Nintendo NX در امسال معرفی و عرضه می شه
در این تاپیک شایعات منتشر شده از منابع قابل استناد قرار داده می شه و پست اول آپدیت می شه

amd-logo.png


AMD در گزارش درآمد سه ماهه چهارم 2015 اشاره کرده که حداقل دو کنسول جدید در نیمه دوم 2016 راهی بازار می شن
به احتمال فراوان Nintendo NX یکی از اون هاست و از GPU، CPU و یا هم CPU و هم GPU ساخته AMD بهره می بره

AMD Q4 2015 Earnings Call Suggests Multiple New Consoles Launching This Year
Advanced Micro Devices, Inc.'s (AMD) Last Earnings Report Confirmed at Least Two New Consoles for Fall 2016



Beyond_Good_%26_Evil_Logo.png



دنباله عنوان Beyond Good and Evil انحصاری Nintendo NX خواهد بود

با توجه به منتشر شده از سمت Destructoid، ادامه عنوان مورد انتظار Beyond Good and Evil در آینده ای نه چندان دور و در سال 2017 به صورت انحصاری برای Nintendo NX منتشر می شود.Destructoid منبع خود را Geno معرفی کرده که منبع آخرین شایعات منتشر شده در مورد سخت افزار NX می باشد و قبلا هم در مورد فرم های جدید بازی Pokemon و همچنین پروژه Microsoft IllumiRoom اطلاعات معتبری منتشر کرده است.
نام عنوان جدید این سری Beyond Good and Evil: The Prejudices of Philosophers عنوان شده که اشاره به فصلی در کتاب Beyong Good and Evil نوشته Friedrich Nietzsche دارد.
به نظر می آید نینتندو سعی در سرمایه گزاری در عنوانی دارد که مدت زیادیست مورد انتظار هواداران است و می خواهد سناریو Bayonetta 2 را بر روی این عنوان تکرار کند.
همچنین در شو اخیر Devs Play سازنده و کارگردان بازی آقای Michel Ancel به همراه Tim Schafer به بازی Beyond Good and Evil می پردازند و در میان صحبت های آن ها، اسم Miyamoto به زبان می آید. البته قبلا از سمت Ubisoft تایید شده که Michel Ancel بر روی Beyong Good and Evil 2 کار نمی کند.

عنوان Beyond Good and Evil در سال 2003 توسط Ubisoft منتشر شد، این عنوان از لحاظ کیفی و منتقدین بسیار موفق بود اما از لحاظ فروش یک عنوان شکست خورده محسوب می شود.

Rumor: Nintendo funding Beyond Good and Evil sequel

ناشران و بازیسازانی که از NX حمایت می کنند:
Ubisoft
EA
Warner Bros
Koei Tecmo
Capcom (تایید رسمی نشده)
Square Enix (تایید رسمی نشده)

عناوین تایید شده برای NX:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo EAD, Nintendo NPD, Monolith Soft
Just Dance 2017 - Ubisoft
Rise: Race the Future - VD-Dev
 
آخرین ویرایش:

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
Miyamoto says Nintendo is keeping quiet on NX due to a certain "idea" - Nintendo Everything
طبق گفته میاموتو عدم نمایش Nx به دلیل ایده خاصی هست که نینتندو روی آن کار می کند(به عبارت دیگر جهت جلوگیری از سرقت این ایده توسط سایرین).
حتما چيز خفني تو چنته دارن كه اينطور ميكنن ديگه ،
خدايي كار ندارم اما ايده wii u به درد عمشو
ن ميخورد:D
خيلي دوست دارم اين نسل نينتندويي رو بيينم كه قبلا ميشناختيم
 
  • Like
Reactions: xbox*360

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
942
جزئیات جلسه سهامداران نینتندو
Details from Nintendo's 76th Annual General Meeting of Shareholders - Nintendo Everything
اشاره های به NX شده که مهم ترینش تایید دوباره عرضه در ماه مارچ هست.
– NX reconfirmed for worldwide launch in March 2017; the dedicated game machine business will continue to be core
همچنین گفته شده نینتندو قصد داره با ساپورت نرم افزاری دوباره 3DS رو فعال کنه
پ.ن: به نطر میرسه هنوز عمر 3DS به پایان نرسده و این موضوع میتونه نشان دهنده عرضه دیرتر کنسول دست NX (یا MH) و یا تفاوت زیاد اون با خانواده 3DS داشته باشه.
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
942
http://gamingbolt.com/nintendo-president-admits-nintendo-is-researching-vr
Tatsumi Kimishima گفته که نینتندو در حال بررسی واقعیت مجازی هست. البته گفته شده چیز خاصی فعلاً برای ارائه ندارند.
----------------------
Unreal Engine 4 mentioned in software engineer job listing from Nintendo - Nintendo Everything
نینتندو دنبال مهندسین آشنا با انجین های جدید از جمله UE4 هست.
CONTRACT - Software Engineer in Test, Networking (NTD)(160000004A)


Nintendo Technology Development
The worldwide pioneer in the creation of interactive entertainment, Nintendo Co., Ltd., of Kyoto, Japan, manufactures and markets hardware and software for its Wii U™ and Wii™ home consoles, and Nintendo 3DS™ and Nintendo DS™ families of portable systems. Since 1983, when it launched the Nintendo Entertainment System™, Nintendo has sold more than 4.3 billion video games and more than 686 million hardware units globally, including the current-generation Wii U, Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL, as well as the Game Boy™, Game Boy Advance, Nintendo DS, Nintendo DSi™ and Nintendo DSi XL™, Super NES™, Nintendo 64™, Nintendo GameCube™ and Wii systems. It has also created industry icons that have become well-known, household names such as Mario™, Donkey Kong™, Metroid™, Zelda™ and Pokémon™. A wholly owned subsidiary, Nintendo Technology Development, based in Redmond, Washington, creates future hardware/software technology and researches North American-based technologies.
DESCRIPTION OF DUTIES
We are seeking an engineer to join a team responsible for design, development, debug and delivery of system drivers and tools for Nintendo gaming systems. The successful candidate will be a high-energy problem-solver with a passion for excellence and a proven track record. We are looking for people who are excellent team players, and who also work well on individual assignments. In addition, the successful candidate will be a high-energy problem-solver with a passion for excellence. An interest in system software is essential. In this position, the engineer will receive a very rewarding experience working with key technologies for gaming systems.


SUMMARY OF REQUIREMENTS
  • BS or MS in related field (MS preferred)
  • Excellent programming skills and knowledge of C
  • Excellent software design, problem solving and debugging skills
  • OpenGL or DirectX programming recommended
  • Familiarity with existing game engines (such as UE4) is a plus
We are an equal opportunity employer of individuals with disabilities and protected veterans....valuing diversity…celebrating strengths.



Job
:Software Development
Primary Location
:WA-Redmond
Organization
:Nintendo Technology Development
Schedule
:Full-time
Number of Openings
:1


Work Days:M-F
Hours/Week:40
Salary:DOE
About us:We are an equal opportunity employer valuing diversity…celebrating strengths.
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
942
Arstechnica: Nintendo is running low on time to show NX to the public
به نظر سایت Arstechnica نینتندو باید برای نمایش NX بیشتر عجله کنه.
Whatever the unveiling plan, Nintendo better execute it in a hurry. It's not impossible to launch a console just a few months after its first public unveiling, but it would be a bit unprecedented. It would be an even heavier lift for the kind of "unique" and "revolutionary" console Nintendo is promising for the NX.
--------
Nintendo NX may capitalize on "largely ignored" kids market - DFC
تحلیلگران DFC معتقدند که نینتندو ممکن است با NX به پس گرفتن بازار رده های پایین سنی که در حال حاضر توسط تبلت ها و اسمارت فون ها اشغال شده بپردازد.
--------
مطلب آخری که می خوام بگذارم قدیمی هست اما با توجه به مطرح شدن بحث کنسولهای میان نسلی به نظرم بد نیست دوباره مطرح یشه. شاید براتون جای سئوال باشه که نینتندو برای اینکه از نطر قدرت پردازش با مشکل مواجه نشه (مخصوصاً با مطرح شدن نئو و اسگورپیو) برنامه ای داره یا نه. جواب سئوال اینه که در واقع نینتندو سه راهکار برای این موضوع در نطر گرفته که در قالب یک پتنت که تصاویرش رو ضمیمه کردم ثبت شده.
1-در پتنت یک واحد پردازش خارجی به کنسول متصل میشه و قدرت پردازشی کنسول رو افزایش میده (مشابه کارت گراقیک خارجی برای لپ تاپ ها)
2-راهکار دوم که قدیمی تر هست استفاده از پردازش ابری هست. این راهکار دو مشکل اساسی داره یکی اینکه توانایی سرورها محدود هست و دوم اینکه برای افرادی که در مناطق با اینترنت ضعیف قرار دارند عملی نیست و اینجاست که راهکار سوم خودنمایی میکنه.
3-راه حل سوم استفاده از قدرت پردازش سایر دارندگان کنسول هست.(البته هنوز مشخص نیست که در این مورد نینتندو چقدر آزادی عمل به کاربران خواهد داد. اما در صورتی که امکان ارتباط بین کنسولها در شبکه های محلی وجود داشته باشد مزیت بسیار بزرگی برای کاربران ایجاد خواهد شد)

پ.ن: در مورد بخش سوم در بهترین شرایط میتونید در ساعاتی که همسایتون از کنسولش استفاده نمیکنه (البته باید از طریق شبکه نینتندو مجوز لازم رو از فرد مقابل بگیرید) میتونید از قدرت کنسول ایشون استفاده کنید و رزولوشن یا فریم ریت بالاتری رو تجربه کنید. نکته جالبتر اینکه در پتنت صحبتهای در مورد پاداش کاربرانی که قدرت کنسولشون رو به اشتراک میزارن هم اورده شده که میتونه شامل کالای فیزیکی یا محتوای دیجیتال باشه.

---------
برای اطلاعات بیشتر در مورد پتنتی که بهش اشاره شد به لینک زیر مراجعه کنید
Intriguing Nintendo Patent Points to 'Supplemental Computing Device' and Cloud Resources for a Gaming System
 

Attachments

  • original patent.jpg
    original patent.jpg
    69.6 KB · مشاهده: 14
  • original0.jpg
    original0.jpg
    54.8 KB · مشاهده: 14
آخرین ویرایش:

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
Arstechnica: Nintendo is running low on time to show NX to the public
به نظر سایت Arstechnica نینتندو باید برای نمایش NX بیشتر عجله کنه.

--------
Nintendo NX may capitalize on "largely ignored" kids market - DFC
تحلیلگران DFC معتقدند که نینتندو ممکن است با NX به پس گرفتن بازار رده های پایین سنی که در حال حاضر توسط تبلت ها و اسمارت فون ها اشغال شده بپردازد.
--------
مطلب آخری که می خوام بگذارم قدیمی هست اما با توجه به مطرح شدن بحث کنسولهای میان نسلی به نظرم بد نیست دوباره مطرح یشه. شاید براتون جای سئوال باشه که نینتندو برای اینکه از نطر قدرت پردازش با مشکل مواجه نشه (مخصوصاً با مطرح شدن نئو و اسگورپیو) برنامه ای داره یا نه. جواب سئوال اینه که در واقع نینتندو سه راهکار برای این موضوع در نطر گرفته که در قالب یک پتنت که تصاویرش رو ضمیمه کردم ثبت شده.
1-در پتنت یک واحد پردازش خارجی به کنسول متصل میشه و قدرت پردازشی کنسول رو افزایش میده (مشابه کارت گراقیک خارجی برای لپ تاپ ها)
2-راهکار دوم که قدیمی تر هست استفاده از پردازش ابری هست. این راهکار دو مشکل اساسی داره یکی اینکه توانایی سرورها محدود هست و دوم اینکه برای افرادی که در مناطق با اینترنت ضعیف قرار دارند عملی نیست و اینجاست که راهکار سوم خودنمایی میکنه.
3-راه حل سوم استفاده از قدرت پردازش سایر دارندگان کنسول هست.(البته هنوز مشخص نیست که در این مورد نینتندو چقدر آزادی عمل به کاربران خواهد داد. اما در صورتی که امکان ارتباط بین کنسولها در شبکه های محلی وجود داشته باشد مزیت بسیار بزرگی برای کاربران ایجاد خواهد شد)

پ.ن: در مورد بخش سوم در بهترین شرایط میتونید در ساعاتی که همسایتون از کنسولش استفاده نمیکنه (البته باید از طریق شبکه نینتندو مجوز لازم رو از فرد مقابل بگیرید) میتونید از قدرت کنسول ایشون استفاده کنید و رزولوشن یا فریم ریت بالاتری رو تجربه کنید. نکته جالبتر اینکه در پتنت صحبتهای در مورد پاداش کاربرانی که قدرت کنسولشون رو به اشتراک میزارن هم اورده شده که میتونه شامل کالای فیزیکی یا محتوای دیجیتال باشه.

---------
برای اطلاعات بیشتر در مورد پتنتی که بهش اشاره شد به لینک زیر مراجعه کنید
Intriguing Nintendo Patent Points to 'Supplemental Computing Device' and Cloud Resources for a Gaming System
اين راهه ٣ داخل ايران عملي نميشه، فكرهم نكنم با كلا نينتندو بره سمتش اخه اونقدر stable نيست

ويرايش: منظورم اين بود به درد ما ايرانيها نميخوره
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sadegh93

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,015
1-در پتنت یک واحد پردازش خارجی به کنسول متصل میشه و قدرت پردازشی کنسول رو افزایش میده (مشابه کارت گراقیک خارجی برای لپ تاپ ها)
2-راهکار دوم که قدیمی تر هست استفاده از پردازش ابری هست. این راهکار دو مشکل اساسی داره یکی اینکه توانایی سرورها محدود هست و دوم اینکه برای افرادی که در مناطق با اینترنت ضعیف قرار دارند عملی نیست و اینجاست که راهکار سوم خودنمایی میکنه.
3-راه حل سوم استفاده از قدرت پردازش سایر دارندگان کنسول هست.(البته هنوز مشخص نیست که در این مورد نینتندو چقدر آزادی عمل به کاربران خواهد داد. اما در صورتی که امکان ارتباط بین کنسولها در شبکه های محلی وجود داشته باشد مزیت بسیار بزرگی برای کاربران ایجاد خواهد شد)

پ.ن: در مورد بخش سوم در بهترین شرایط میتونید در ساعاتی که همسایتون از کنسولش استفاده نمیکنه (البته باید از طریق شبکه نینتندو مجوز لازم رو از فرد مقابل بگیرید) میتونید از قدرت کنسول ایشون استفاده کنید و رزولوشن یا فریم ریت بالاتری رو تجربه کنید. نکته جالبتر اینکه در پتنت صحبتهای در مورد پاداش کاربرانی که قدرت کنسولشون رو به اشتراک میزارن هم اورده شده که میتونه شامل کالای فیزیکی یا محتوای دیجیتال باشه.
راهکارهای فوق تخیلی. هیچ کدوم اینا عملی نیست.

ماکروسافت با در اختیار داشتن قدرت Azure کلا از مبحث cloud computing کشید بیرون و داره اسکورپیو جوری میسازه که توان پردازشیش اونقدر بالا باشه که نیازی به CC نداشته باشن. بعد نینتندو اصلا درحد این حرفها نیست که بخواد همچین پروژه عظیمی رو شروع و رهبری کنه :D.
راه حل سوم هم جک واسه خودش :D. نینتندو بسته ترین و محدودترین سخت افزارها رو میسازه تا جایی که یادمه کنترلر اصلی Wii U رو نمیشد به کنسول دیگه وصل کرد !! فرض کن بیاد اجازه بده از توان پردازشی کنسول همسایه استفاده کنی :D.
راه اول م که ممکن نیست چون دلیلش رو بالا گفتم (:D) سخت افزار بسته.
رجی گفته "کنسول درمورد ترافلاپ نیست". از نظر من یعنی NX ته تهش با PS4 برابره یا با اختلاف خیلی کم مثلا %10 %5 از اون بهتره.

XB1 S و XB Scorpio معرفی شدن. %100 توی GC یا TGS از PS4 Slim و NEO/High end/4K رو نمایی میشه. نینتندو هم در بجنبه توی اخبار هیجان انگیزه اینها گم میشه.
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
942
راهکارهای فوق تخیلی. هیچ کدوم اینا عملی نیست.

ماکروسافت با در اختیار داشتن قدرت Azure کلا از مبحث cloud computing کشید بیرون و داره اسکورپیو جوری میسازه که توان پردازشیش اونقدر بالا باشه که نیازی به CC نداشته باشن. بعد نینتندو اصلا درحد این حرفها نیست که بخواد همچین پروژه عظیمی رو شروع و رهبری کنه :D.
راه حل سوم هم جک واسه خودش :D. نینتندو بسته ترین و محدودترین سخت افزارها رو میسازه تا جایی که یادمه کنترلر اصلی Wii U رو نمیشد به کنسول دیگه وصل کرد !! فرض کن بیاد اجازه بده از توان پردازشی کنسول همسایه استفاده کنی :D.
راه اول م که ممکن نیست چون دلیلش رو بالا گفتم (:D) سخت افزار بسته.
رجی گفته "کنسول درمورد ترافلاپ نیست". از نظر من یعنی NX ته تهش با PS4 برابره یا با اختلاف خیلی کم مثلا %10 %5 از اون بهتره.

XB1 S و XB Scorpio معرفی شدن. %100 توی GC یا TGS از PS4 Slim و NEO/High end/4K رو نمایی میشه. نینتندو هم در بجنبه توی اخبار هیجان انگیزه اینها گم میشه.

فکر کنم چنجا رو بد نوشتم که باعث شد این برداشتو بکنی. در مورد بند یک واحد خارجی توسط نینتندو ساخته میشه (فکر کنم اون بخش که گفتم مشابه واحد گرافیک خارجی لپ تاپ باعث برداشت اشتباه شده) بنابراین بازم کنترل کامل داره روی کنسول.
در مورد پردازش ابری هم این بحث پیر تو پیر دقیقاً به دلیل ضعف توی بحث سرور و غیره هست و توی پتنت هم کل تبادل قدرت پردازش تحت کنترل نینتندو هست (حتی برای به اشتراک گذاری قدرت کنسول جایزه هم میده :D)
در مورد حرف رجی منم فکر میکنم کنسول اصلی در همون رنجی که گفتی هست و برگ برنده نینتندو تغییرات سازمانی هست که باعث میشه با سرعت بیشتری بازی بیرون بدن.

پ.ن: فریدون این امضات روح و روانم رو بهم ریخته موندم تعریف کردی یا تخریب
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
942
Nintendo NX: Nintendo Reconfirms March 2017 Release Window, Will Be Core of Their Business « GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
عرضه مارچ 2017 مجدداً تایید شد.
پ.ن: خدایا این گیمینگ بولت رو از ما نگیر aotumate =))=))=))=))=))
Nintendo confirmed a March 2017 launch for the system again, confirming that manufacturing for the system is being prepped, and that they are currently considering how much of the process they should aotumate.
Read more at Nintendo NX: Nintendo Reconfirms March 2017 Release Window, Will Be Core of Their Business « GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
942
Denis Dyack on Shadow of the Eternals, working with Miyamoto/Iwata, NX excitement, more - Nintendo Everything
Nintendo NX: I Feel Really Good About What’s Coming, Says Developer Denis Dyack « GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
رئیس سابق استدیوی (بسته شده) سلیکون نایت در مورد NX هیجان زده هست.
“Am I really, really excited about the NX? I think so. I think probably more than ever, on any other previous console generation. I remember Mr. Iwata saying some things… just seeing how excited he was on talking about the future. I know these guys, and I feel really good about what’s coming. So, and I think those who are concerned and worried, don’t.”
-----------
Nintendo Preparing To Manufacture The NX, The Company Confirms « GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
برای بار هزارمین تایید کردن که در حال آماده کردن فرایند تولید NX هستن.
-----------
Nintendo Further Detail Their VR Product « GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
جزئیات بیشتر در مورد برنامه نینتندو برای VR
“We are researching not just VR, but AR and many other technologies,” Miyamoto said. “We have a range of core technology including 3D, and we are also considering the possibility of implementing these in our own hardware development. For VR in particular, we are continuing our research, and looking into development with a mind to how our current core products are meant to be played for a relatively long period of time. We are looking into the possibilities of providing an experience that gives value when played for a short time, and how to eliminate the concerns of long-duration use. We are also looking into how to make sure that a parent doesn’t need to worry when their child puts on a VR device in their living room. At this year’s E3, I was on the show floor, and it did not feel like VR was that big of a topic. This could be because VR is not that much to look at for the spectator, even while it might be highly appreciated for the person actually experiencing it. It might also not be clear how the experience can be made into a product.”
Read more at Nintendo Further Detail Their VR Product « GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
طبق گفته میاموتو اثرات VR روی سلامتی (در صورت بالا بودن زمان استفاده و یا سن پایین کاربر) برای نیتندو مهم هست.
-----------
Nintendo explores possible smartphone peripherals as it enters next stage
خبر بالا در نگاه اول ربطی به نینتندو نداره اما بخشی از خبر توجه منو جلب کرد.
NINTENDO NEEDS TO MAKE A LOT MORE PRODUCTS
این جمله منو یاد زمان ایواتا (خدابیامرز) انداخت، وقتی تیم های بازی سازی هندهلد و خانگی رو به یک ساختمان منتقل کرد و ساختار تیم ها هم ترکیب شد. از ایواتا پرسیده بودن که آیا نینتندو قصد ساخت تنها یک کنسول رو داره. ایواتا هم جواب داده بودکه برعکس این کار به نینتندو امکان ساخت حتی کنسولهای بیشتری رو میده. به نطرم احتمالش خیلی قوی هست که NX نه یک کنسول بلکه یک خانواده از کنسولها با بازیهای مشترک باشه.
 
آخرین ویرایش:

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
942

amir_amd

Loyal Member
Oct 5, 2005
1,402
نام
امیر
رجی گفته "کنسول درمورد ترافلاپ نیست".

اگر این شایعه که کنسول از تگرا استفاده میکنه درست باشه NX حتی 1 ترا فلاپس هم قدرت نداره.

تگرا x1 قدرتش تا 512 گیگا فلاپس هست و تگرا P1هم که هسته پاسکال داره تا 700 گیگافلاپس میتونه قدرت داشته باشه.
یعنی در نهایت میتونه نصف xbox one قدرت داره
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,098
نام
Alireza
مثل اینکه به غیر از Zelda :BOTW نسخه های جدیدی از Mario و Pokemon قراره Launch titleهای NX باشن + تا الان نینتندو موفق شده فعلا نظر این Thrid Partyهارو واسه به کنسول جلب کنه : Sega , Square Enix , Activision Warner Bros , Ubisoft .
Nintendo NX launch line-up reportedly to include new Pokémon and Mario games
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,005
There's a new report about those NX detachable controllers
Both will feature Wii-style motion sensors and high-tech vibration, according to a new report from LetsPlayVideoGames.

The NX's vibration will allow for multiple levels of feedback depending on what the user is doing in-game. So, if you're hit by a sword, expect to feel the force of the impact far more than if you were just catching a ball.

As for motion control, Ubisoft's Just Dance 2017 is reportedly being developed for NX to be compatible with its motion-sensing controllers, just as the series was for the Wii.
کنترل های NX هر کدومشون می تونن مثل کنترل Wii عمل کنن,کنترل Wii هم توی بعضی بازی های مولتی پلیر و Just Dance 2017 هم پشتیبانی می شه.
ویبره دسته هم بسته به بازی تاثیرش فرق داره,مثلا اگر با شمشیر بهتون ضربه وارد بشه توی بازی,احساس ضربه نسبت به زمانی که دارید توپ رو می گیرید بیشتر احساس می شه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر